اکانت قانونی بازی WWE 2K24ظرفیت2-PS5

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 21866
بهترین نسخه از بازی WWE 2K بعد از حدود 5 سال ! اینبار این WWE 2K24 هست که در حال درو کردن تمامی منتقدان هست و تا کنون تونسته نمره فوق العاده ایی رو کسب کنه !

1/149/000 تومان
  • تحویل سریع
  • پرداخت امن
  • هفت روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت کالا
  • پشتیبانی آنلاین
معرفی محصول

اکانت قانونی بازی WWE 2K24

 

اکانت قانونی بازی WWE 2K24
اکانت قانونی بازی WWE 2K24

توضیحات بازی WWE 2K24

فشار برنامه‌های انتشار سالانه می‌تواند برای مجموعه‌های ورزشی بزرگی مانند WWE 2K ناگوار باشد. برای اینکه بفهمید چرا  بازی WWE 2K20 انقدر افتضاح بود ، یک بازی آنقدر خشن که در واقع ناشر 2K را مجبور کرد تا دو سال استراحت کند و دوباره بازیسازی کنند. طراحی مجدد که آن را به مکان بسیار بهتری که امروز در آن قرار دارد رساند. از بسیاری جهات، WWE 2K24 شکل نهایی این چشم انداز جدید برای این سری به نظر می رسد. برخی از اشکالات آزاردهنده همچنان پابرجا هستند، مانند حالت نمایشگاه امسال که از ناتوانی در بازآفرینی لحظات واقعی در تاریخ کشتی به شکل بازی های ویدیویی رنج می برد، در حالی که سعی در بازنویسی آن تاریخ دارد. و با این حال، تقریباً از هر نظر بهتر از دو مورد قبلی است، به جای اینکه ریسک‌های بزرگ‌تر را بپذیرید، افزوده‌های کوچک اما هوشمندانه‌ای را به سیستم‌ها و حالت‌های به خوبی آزمایش‌شده معرفی می‌کند.

گیم پلی بازی WWE 2K24

بیش از ۲۴۰ سوپراستار قابل بازی با فرم‌های مبارزه و البته کمبوهای متنوع، از آن دست پیش‌نهادهایی است که دوستداران بازی‌های Brawler را به وجد می‌آورد. ترکیب شدن این سوپراستارها (که البته تعدادی از آن‌ها، نسخه‌های مختلف از یک سوپر استار هستند) با مودهای قدیم و جدید بازی، تنوع خارق‌العاده‌ای به مبارزات بخشیده است. همواره چیزهای جدیدی برای دیدن و کشف کردن وجود دارد و همواره یک سوپراستار و یا ترکیب تگ‌تیم هستند که غافلگیرتان کنند.

از بین مودهای تازه اضافه‌شده، هر کدام نقاط قوت خود را دارند. مسابقات «آمبولانس» عمق خوبی دارند و ممکن است هر لحظه به نفع یا ضررتان تمام شوند. چند بخشی شدن مکانیک‌های مبارزه در این حالت بازی، فرصت برابری به دو طرف مسابقه می‌دهد تا از پس حریف و استراتژی‌هایش بربیاید. مسابقات «تابوت» مستقیم‌تر دنبال می‌شوند و با این حال، یک اشتباه می‌تواند روند بازی را در این بخش هم تغییر دهد. سوپراستارهای سنگین‌تر در ظاهر برای این سری مسابقه انتخاب بهتری به نظر می‌رسند (آندرتیکر و کین را به یاد بیاورید)؛ اما سازندگان توانسته‌اند تا تعادل خوبی بین کلاس وزنی هر سوپراستار و سبک مبارزه‌ی او ایجاد کنند. حالت مسابقات «داور مهمان» نیز به بهترین شکل ممکن پیاده شده است.

اگرچه این اولین بار نیست که حضور داور مهمان در یک بازی WWE را شاهد هستیم؛ اما به‌جرئت می‌توان گفت که خوانش WWE 2K24 از این بعد دنیای کشتی حرفه‌ای، بسیار جذاب است. قبل از هر چیز باید تصمیم بگیرید که تا چه اندازه می‌خواهید به داور و تصمیماتش سخت‌گیر باشید. اگر این سخت‌گیری از حدی بیش‌تر باشد، ممکن است برگزارکنندگان مسابقات در حین انجام آن، داوری جدید را به رینگ بفرستند و مسابقه تبدیل به یک مسابقه‌ی سه نفره شود. آشوب جایی معنا پیدا می‌کند که بدانیم حضور مربی‌ها نیز در چنین مسابقاتی آزاد است و گاه داور باید با مزاحمت‌های آن‌ها نیز دست و پنجه نرم کند. در WWE 2K24 شما همواره با دریایی از امکان‌های مختلف طرف هستید که به شکلی برابر در اختیار شما و رقیبانتان قرار می‌گیرد. این‌که چه زمانی و با چه شدتی از هر یک استفاده کنید، انتخاب شماست.

برای مثال اولین مواجهه‌ی خود من با این حالت، زمانی بود که در یک مسابقه آنلاین، داور برای جبران دهن‌کجی حریف، بازی را کاملا به سود من برگرداند. شک ندارم که اگر قرار بود داور طبق روال عادی مسابقه را پیش ببرد، هرگز شانس برنده شدن نداشتم؛ اما به‌واسطه‌ی داینامیک جذاب داور و سوپراستارها، قبل از ورود داور جدید به رینگ به عنوان برنده شناخته شدم. جذابیت سناریو و تنوع‌شان باعث می‌شود بارها و بارها به دل مسابقات آنلاین و آفلاین بازی بزنید و هر بار با یک غافلگیری جدید مواجه شوید. اگرچه بخش «داور مهمان» می‌توانست با قرار گرفتن در مودهای بیشتر و ترکیب با حالت‌های بازی بیش‌تر، جذابیت دوچندانی داشته باشد؛ اما ترکیب کنونی و محدود کردن کار به مسابقات یک در برابر یک، برای شروع مناسب به‌نظر می‌رسد.

 

اکانت ظرفیت دو WWE 2K24 PS5
WWE 2K24

 

اگرچه هسته‌ گیم پلی بازی کاملا به نسخه‌های دو سال گذشته شباهت دارد و انیمیشن‌ها و فیزیک حرکات مشابه قبل است، اما تغییرات جزئی و در عین حال جذابی را به خود دیده است. مهم‌ترین ویژگی اضافه شده، Super Finisher‌ نام دارد که با استفاده از سه نوار Finisher معمولی، می‌توانید آن‌ها را اجرا کرده و تقریبا صد درصد مطمئن باشید که مسابقه را برد‌ه‌اید. این ویژگی، عمق جالبی به بازی اضافه کرده است و همواره باید بین انجام فینیشر‌ها یا نگه داشتن آن‌ها برای ابر فینیشرها، تصمیم بگیرید.

از طرفی، موارد دیگری مانند قابلیت پرتاب سلاح‌های مختلف همچون چوب بامبو، صندلی فلزی و میکروفون نیز به بازی اضافه شده‌. همچنین، حالا می‌توان لکه‌های خون را در رینگ مشاهده کرد. اضافه شدن حالت Special Guest Referee که در قالب آن می‌توانید نقش داور مسابقه را برعهده بگیرید نیز جالب توجه است.

شخصی‌سازی را هم از یاد نبریم. بعدی که همواره در سری WWE به آن توجه شده است و 2K24 نیز با دست پر به استقبال هواداران این بخش آمده. نکته‌ای که همواره از شخصی‌سازی بازی دوست داشته‌ام، توجه آن به بالانس است. این‌که می‌توانید با گشت زدن در فروم‌های مختلف و چند تغییر ساده، سوپراستار محبوبتان را به نسخه‌ای از سال‌های گذشته‌ی خود تبدیل کنید. با قدرت کم‌تر یا بیش‌تر. اگر هم حوصله نداشته باشید، می‌توانید ساخته‌های دیگران را دانلود و تجربه کنید. موردی که باعث شد همان ساعت‌های ابتدایی تجربه بازی کردن با براک لزنر و البته سی‌ام پانک را داشته باشم و به‌جرئت باید گفت که کامیونیتی بازی کار خود را به بهترین شکل انجام داده‌اند. دیگر مهم نیست که چه سوپراستاری به بازی اضافه و یا از آن کم می‌شود. با ابزار شخصی‌سازی درجه یکی که ویژوال کانسپتس در اختیارمان قرار داده است، می‌توان به راحتی سوپراستارهای محبوب را از بخش ساخته‌های کاربران دریافت کرد.

گرافیک و جلوه های صوتی بازی

گرافیک بازی WWE 2K24، عملکردی تقریبا سینوسی از خود بر جای می‌گذارد. در بخش طراحی هنری، کیفیت بافت‌ها و جزئیات طراحی، عملکرد قابل قبولی دارد و فیزیک بدنی ورزشکاران بسیار استاندارد و نزدیک به واقعیت طراحی شده است، اما از طرف دیگر، طراحی چهره‌ها هنوز تا حد ایده‌آل فاصله‌ زیادی دارد و خصوصا در کاتسین‌های داستانی، ضعف طراحی چهره‌ها به خاطر استفاده از کلوز شات‌ها، بیشتر خودنمایی می‌کند.

 

اکانت ظرفیت یک WWE 2K24 PS4
اکانت ظرفیت یک WWE 2K24 PS4

  • رده سنی

    +15

  • ژانر

    اکشن, مسابقه ای

  • نمره

    3.5/5



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.