detail-blog
7 شهریور 1403

7 تا از بهترین ماموریت های GTA online

خیلی ها فکر میکنند GTA آنلاین فقط رول پلی هست و بخش داستانی ندارد اما اینگونه نیست جی تی ای آنلاین بخش داستانی دارد و حتی این بخش را میشود به صورت تیمی و. چند نفره تمام کرد.جی تی ای آنلاین برعکس جی تی ای وی همیشه آپدیت میشود و ماموریت های جدیدی اضافه میکند برای مثال به همین تازگی که آپدیت جدید داده است و ماموریت های آن همراه با فرانکلین است که آن را در مقاله و پست دیگری بررسی خواهیم کرد.

1- ماموریت Blow Up در GTA :

اگر مبتدی هستید و می خواهید راهی آسان برای کسب درآمد زیاد داشته باشید، این یکی از بهترین ماموریت هایی است که می توانید در ماموریت های انفرادی آنلاین GTA انجام دهید. این ماموریت در رتبه 12 باز می شود که به شما زمان کافی برای آشنایی با مکانیک بازی می دهد. Blow Up از شما می خواهد که به یک نمایندگی خودرو بروید و تمام خودروهای نمایش داده شده را نابود کنید. بنظرتون آسونه؟ نه نه نه… بلکه به سرعت 3 ستاره میشوید و پلیس از در دیواره میرزه سرتون.

توصیه می کنیم ماشین ها را از نزدیک گروه بندی کنید و آنها را با هم منفجر کنید. به این ترتیب، قبل از اینکه پلیس ها ظاهر شوند، ماموریت را تمام می کنید. با این وجود، پس از دریافت پول پاداش خود، در اسرع وقت پول را در بانک واریز کنید.خب قبلا هم گفتم میتونید با دوستاتون ماموریت را به پایان برسانید ولی یه کار جالب هم میشه کرد اونم اینه که دوستاتون را بکشید تا پول بیشتری بدست بیارید.

ماموریت Blow Up در GTA

2- ماموریت Rooftop Rumble در GTA :

Rooftop Rumble یکی از سخت ترین ماموریت های این لیست است، اما برای بدست آوردن 20000 دلار آسان عالی است. سختی ماموریت با این واقعیت مشخص می شود که تنها پس از رسیدن به رتبه 75 در بازی باز می شود.توی این ماموریت سازمان FIB یک جلسه ایی برگزار کرده است بین یکسری افراد حرفه ایی که شما باید آن را از بین ببرید و اسنادی را که آنها در حال مبادله بودند بدزدید و آنها را به شخصی که این ماموریت را به شما محول کرده است تحویل دهید.

توصیه می‌کنیم آهسته پیش بروید و در طول این ماموریت وقت بگذارید، زیرا افزایش زمان ماموریت معمولاً پول بیشتری را در ماموریت‌های انفرادی آنلاین GTA دریافت می‌کند. تحت هیچ شرایطی آسان نخواهد بود، بنابراین اطمینان حاصل کنید که تاکتیک های مخفی کاری شما به درستی انجام می شود و سلاح های مناسب برای این کار در اختیار دارید.شما میتونید با دوستاتون هم این ماموریت را برید ولی پول کمتری نصیبتون میشه.

3- ماموریت Pier Pressure:

در رتبه 6، ماموریتی به نام Pier Pressure را باز می کنید. این ماموریت در حومه شهر است و به شما این امکان را می دهد که به دنیای زیبایی که Rockstar به آن دست یافته است نگاه کنید.این ماموریت از شما می خواهد که یک جلسه گروهی را در زیر اسکله رهگیری کنید. شما باید هر هدف و دشمنی را که در دید هستید از بین ببرید، پس از آن باید بسته را بردارید. پس از این کار بسته را به فردی که این ماموریت را به شما محول کرده است تحویل دهید. پس از انجام این کار، 15000 دلار به شما پاداش داده می شود. اگر با اسلحه مهارت داشته باشید، Pier Pressure یک ماموریت بسیار آسان است.

ماموریتPier Pressure

4- ماموریت Judging the Jury در GTA :

این ماموریت شامل تکمیل یک کار موفق برای Martin Madrazo است. تاجر ثروتمند تصمیم می گیرد در یک پرونده به اعضای هیئت منصفه رشوه بدهد و جریان را به نفع خود تغییر دهد. با این حال، هیئت منصفه تصمیم می‌گیرند که پول را برای خود نگه دارند و قضاوتی لعنت‌آمیز در موردMartin Madrazo ارائه کنند. بنابراین، برای تکمیل ماموریت باید تمام 12 عضو هیئت منصفه را حذف کنید. حذف هشت هیئت منصفه اول نسبتا آسان خواهد بود. برای چهار نفر نهایی، باید با LCPD سر و کار داشته باشید. تمام اعضای هیئت منصفه را حذف کنید، از دست پلیس فرار کنید و با خبر خوب بهMartin Madrazo برگردید. این ماموریت را تکمیل می کند و در نتیجه پاداش خوبی به شما می دهد. اگرچه این کار آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست.چرا که این ماموریت در ربته 65 باز میشود.

5- ماموریت Operation Paper Trail :

این ماموریت در صورتی که آن را روی درجه سختی هارد بازی کنید و ماموریت را به تنهایی انجام دهید تا 48000 دلار و 11500 RP در اختیار شما قرار می دهد. برای عملیات Paper Trail، شما وظیفه دارید که Mason Duggan، شخصیت نامتعارف را از بین ببرید.

با این حال، ماموریت کمی دشوارتر می شود زیرا میسون را فقط می توان در بالای یک سایت ساخت و ساز پیدا کرد. برای رسیدن به هدف، باید چندین دشمن و هواپیماهای بدون سرنشین را در هر سطح دفع کنید. اطمینان حاصل کنید که تا آنجا که ممکن است دشمنان و هواپیماهای بدون سرنشین را برای جوایز بالاتر از بین ببرید.

البته، برای دسترسی به سطوح بالای سایت ساخت و ساز، باید از آسانسورهای ساختمانی استفاده کنید و کارت های کلیدی پیدا کنید. شما همچنین باید یک کیف حاوی فناوری کلیفورد را ضبط کنید. متأسفانه، چمدان با دوگان خواهد بود، که با هلیکوپتر خود از درست شما فرار میکند پس باید این هلیکوپتر را از بین ببرید .پس از سقول هلیکوپتر باید با بادیگارد های میسون مقابله کنید و میسون را بکشید و کیفش را بردارید و به مکانی که بازی میگوید برانید و کیف را تحویل دهید.

GTA

6- ماموریتDiamonds are for Trevor :

یکی از ماموریت های خفنی که با یکی از شخصیت های بازی اصلی جی تی ای وی همراه هستیم ماموریتی است که با ترول باید همکاری کنیم.داخل این ماموریت شما میتوانید نزدیک 20000$ پول در بیارید.

Trevor وظیفه سرقت الماس را از محموله ای که از خلیج پالتو لوس سانتوس می گذرد را به شما محول می کند. الماس ها برای پیشرفت شرکت Trevor مهم هستند، بنابراین شما باید آنها را به دست آورید و محافظان Merryweather را که برای محافظت از محموله تعیین شده اند حذف کنید.این نگهبانان تا دندان مسلح خواهند بود و در تیراندازی به اهداف خود ماهر هستند چونکه اونها حرفه ایی ترین قاتل های بازی هستند.

7- ماموریت Extraction :

این ماموریت تا 48000 دلار و 11500 RP به شما اعطا می کند، اگر آن را در درجه سختی هارد تکمیل کنید و از سایر بازیکنان کمک نگیرید این مقدار پول نصیبتون میشود.در این ماموریت، وظیفه شما نجات مامور جانسون خواهد بود.

ابتدا، به شما دستور داده می شود که خانه نماینده را برای سرنخ بررسی کنید. همانطور که به دنبال گزینه های مختلف هستید، بازی در نهایت به شما می گوید که به یکی از وسایل نقلیه Agent سربزنید و به مکان های GPS اخیر او بروید.به مکانهای گفته شده بروید تا زمانی که به یک کامیون پارک شده برسید . هنگامی که کامیون را پیدا کردید، متوجه اسیر شدن مامور جانسون خواهید شد. او را نجات دهید و از دست پلیس ها قایم شید و مامور را به IAA ببرید تا ماموریت تمام شود.

GTA

درضمن انجام دادن ماموریت ها باتوجه به تایمی که میزارید پول دریاقت میکنید این تایم به این شکل است:

میزان تایم انجام ماموریتدرصد پرداخت
کمتر از یک دقیقه%10
بین بازه 1 تا 2 دقیقه%25
بین بازه 2 تا 3 دقیقه%50
بین بازی 3 تا 4 ئقیقه%75
بین بازه 4 تا 6دقیقه%100
بین بازه 6 تا 8 دقیقه%120
بین بازه 8 تا 10 دقیقه%140
بین بازه 10 تا 12 دقیقه%160
بین بازیه 12 تا 15 دقیقه%180
بیشتر از 15 دقیقه%200

خب دوستان ممنونم تا اینجا کار همراه ما بودید امیدوارم این لیست کوتاه به کارتون بیاد و شما میتونید از طریق لینک زیر مقاله مربوط به مراحل و ماموریت های RDR online را مطالعه کنید و از آن هم لذت ببرید

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در زمینه فروش اکانت های قانونی و نصب انواع بازی شروع نموده است . این مجموعه اکانت های خود را بدون واسطه و از طریق گیفت کارت های قانونی از استور سونی تامین می کند و همچنین ضمانت قانونی بودن و گارانتی کامل را به تمام مشتریان ارائه می دهد. در این مجموعه در حال تلاش هستیم که با کمترین هزینه از بهترین کیفیت بهره ببرید .

کلیه حقوق این سایت متعلق به 

شرکت پوبو گیم می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه محصولات