detail-blog
31 مرداد 1403

بررسی بازی Black Myth : Wukong

بازی جدید Black Myth : Wukong که همین امروز عرضه شد بر اساس افسانه های قدیمی چینی ساخته شده است.اگر فیلم شاه میمون را دیده باشید یا رمان کلاسیک سفر به غرب نوشته وو چِنگ‌اِن را خوانده باشید قطعا از این بازی لذت خواهید بود چرا که داستان بازی بلک میث ادامه ایی بر داستان سفر به غرب است.

روایت و داستان بازی Black Myth

بازی بلک میث عنوان جدید استودیوGame Science می باشد.این بازی حالت RPG و یا بهتر بگوییم نقش آفرینی است که سیستمی شبیه به سری بازی های سولز لایک دارد اما این بازی سولزلایک نیست یعنی قرار نیست باس ها یا دشمنان موجود در بازی سخت باشند و پس از هربار مرگ مجازاتی برای شما در نظر گرفته نشده است و صرفا در نزدیک ترین چک پوینت دوباره زنده می شوید.

Black Myth : Wukong

شما در این بازی نقش میمون شاه را برعهده دارید یک اهریمن افسانه ایی که میخواست به خدا تبدیل شود اما دچار نفرین شد.بازی بیش از 40 ساعت گیم پلی دارد.داستان لحظه به لحظه جذاب تر می شود و شخصیت اصلی با وجود سکوت و عدم تکلم، باز هم داستان به خوبی روایت می شود ، به طور کلی بازی از شش فصل مستقل تشکیل شده است و در نهایت یک ویدیو انیمیشنی خیره کننده نیز نشان داده می شود. یکی از ویژگی های جذابی که در خصوص کات سین های این بازی می توان بیان کرد آن است که هر کدام با سبک انیمیشنی متفاوتی تولید شده اند و داستان های کوتاهی را روایت می کنند.

گیم پلی بازی Black Myth

این بازی خسته کننده نخواهد بود زیرا علاوه بر داستان خوب گیم پلی و سیستم چالشی فوق العاده ایی دارد چرا که این سیستم چالشی انقدر عصاب خورد کن نیست و انقدر هم ساده و آسان نیست.همچنین شما زمانی که با الگوهای بازی آشنا شوید، راحت تر می توانید از باس فایت ها جان سالم به در ببرید. استفاده مناسب از تجهیزات بر اساس سبک بازی که انتخاب کرده اید نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مبارزات در بازی Black Myth بسیار ساده و در عین حال زیبا هستند. به لطف ابزارهای سرگرم کننده ای که در اختیار شما قرار داده می شوند، این مبارزات بسیار لذت بخش می شوند و موفقیت در نهایت به کسانی اختصاص دارند که بتوانند علاوه بر واکنش سریع در برابر دشمنان خود، از منابع خود به درستی استفاده کنند. شما باید نوار امتیازات را تکمیل کنید و همچنین مراقب نوار جان خود باشید تا بتوانید بهتر و قدرتمندتر در مبارزات حاضر شوید.

گیم پلی بازی Black Myth

خب اول داستان گفتیم که شما کارکتر شاه میمون را کنترل میکنید پس قطعا قدرت های جادویی هم دارید.یک سیستم مبارزات اصلی برای شما در بازی Black Myth : Wukong ایجاد شده است و به شما این دسترسی را می دهد تا بتوانید از توانایی های جادویی خود استفاده کنید. برای مثال یک جادو با نام Immobilize در بازی وجود دارد که می تواند دشمنان شما را برای مدت زمان کوتاهی منجمد کند. از سوی دیگر شما باید بتوانید ضربه ها را با سرعت بالایی وارد کنید تا بتوانید دشمنان خود را گیج کنید.

دیگر جادویی که در این بازی در نظر گرفته شده است را می توان Cloud Step دانست. این جادو شما را نامرئی خواهد کرد و دشمنان شما را فریب می دهد تا گیمر بتواند از مخمصه دشمنان متعدد خود فرار کند. از دیگر جادوهایی که در بازی Black Myth : Wukong وجود دارد می توان به Ring of Fire اشاره کرد که یک سد محافظتی برای شما ایجاد می کند و همچنین جادوی Pluck of Many چندین کلون از شما را می سازد تا همگی به صورت همزمان به دشمنان خود حمله کنید.

در کنار جادوهایی که در طول بازی در دسترس شما قرار داده می شود، شما می توانید از موجودات قدرتمندی که در نبردها باید شکست دهید استفاده کنید. نکته بسیار جالبی که در این خصوص وجود دارد آن است که این تبدیل ها به موجودات دیگر شما را ضعیف نمی کنند و ضربه خوردن از دشمن در این حالت به جان شما آسیبی وارد نمی کند. برای مثال زمانی که شما به اولین باس فایت بازی می رسید، یک گرگ با دو تیغه آتشین را مشاهده می کنید. برای شکست دادن این باس می توانید خودتان را تبدیل به یک گرگ کنید. این کار باعث می شود تا بتوانید جهش های بسیار سریعی انجام دهید و دشمن خود را از میان بردارید.

شما میتوانید علاوه بر مبارزه با باس های اصلی در مپ جذاب بازی کاوش کنید و باس های مخفی بازی را نیز شکست دهید.همه باس های مطابق با افسانه های چینی و بودایی است.با شکست دادن هر باس امتیازی دریافت میکنید که میتوانید با استفاده از این امتیاز ها قدرت خود را افزایش دهید و آپدیت کنید.

Immobilize

این سیستم آپدیت در بازی به شکل متفاوتی بوده و با روح شما درآمیخته است.شما در طول بازی Black Myth علاوه بر جادو ها، به توانایی های روحی نیز دسترسی دارید که با شکست دادن آن ها می توانید به نسخه قدرتمندتری از خودتان دست پیدا کنید. در واقع شما با این تبدیل ها می توانید طول عمر بیشتری داشته باشید و همچنین می توانید جادوهای خود را در مدت زمان طولانی تری اجرا کنید. برای مثال می توانید با این توانایی ها دشمن خود را پس از هر حمله در طول مدت زمان طولانی تری گیج کنید. این توانایی ها قابل ارتقا بوده ولی از بین نرفته و همیشگی هستند.ترکیب این توانایی ها در مبارزاتی که در بازی Black Myth روی می دهند یک تجربه منحصر به فرد را ایجاد می کنند.

با گشتن در مپ بازی شما میتوانید منابعی برای ارتقای زره و سلاح خود بیابید.همچنین مواد اولیه ای که برای ساخت سلاح یا زره های جدید ارائه می شود، بسیار کمیاب هستند و از این روی باید با دقت بسیار زیاد و بر اساس استراتژی های مدنظر خودتان، از این مواد برای ارتقای سلاح های خودتان استفاده کنید.

گرافیک بازی

از همه اینها بگذریم به بخش جذاب بازی میرسیم،گرافیک نسل نهم بازی.گرافیک بازی Black Myth: Wukong بسیار جذاب بوده و شما می توانید تمامی جزئیات را با دقت بسیار زیادی مشاهده کنید. همه چیز در گیم پلی به بهترین شکل طراحی شده است و شما می توانید از محیط بازی لذت ببرید. حتی جزئیات بسیار ریز مانند تغییر شکل برف به بهترین شکل انجام می شود. همچنین انیمیشن ها نیز بسیار فوق العاده هستند و همه چیز به خوبی نمایش داده می شود. موسیقی و طراحی صدا نیز به بهترین شکل باید انجام شود. در تمامی نبردها، صدای حماسی و ملودیک انجام می شود و فضای شگفتی را برای شما ایجاد می کند.

Black Myth

بازی Black Myth: Wukong به طور کلی به بهترین شکل طراحی شده است. با این وجود اسرار بسیار زیادی در این بازی وجود دارند که باید به کاوش در آن بپردازید. همچنین برخی از مبارزات نیز به بهترین شکل در نظر گرفته شده اند و موانع زیادی پیش رو در نظر گرفته شده اند که باعث می شود چالش های بسیار زیادی وجود داشته باشد.

نتیجه کلی

سبک این بازی زیاد جدید نیست اما با مکانیسم های جادویی و قدرت های ویژه شاه میمون ترکیب شده و یک عصر زیبا ساخته است.بلک میث یک بازی شاهکار از یک استودیو چینی است که سعی داشته است اسطوره ها و افسانه های چینی را به کل دنیا نشان دهد برای همین تیم سازنده همه قدرت خود را به کار بردند چه از لحاظ گرافیکی و موسیقی و چه از لحاظ گیم پلی، ممنونم که تا پایان مطلب با ما همراه بودید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در زمینه فروش اکانت های قانونی و نصب انواع بازی شروع نموده است . این مجموعه اکانت های خود را بدون واسطه و از طریق گیفت کارت های قانونی از استور سونی تامین می کند و همچنین ضمانت قانونی بودن و گارانتی کامل را به تمام مشتریان ارائه می دهد. در این مجموعه در حال تلاش هستیم که با کمترین هزینه از بهترین کیفیت بهره ببرید .

کلیه حقوق این سایت متعلق به 

شرکت پوبو گیم می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه محصولات