detail-blog
24 مرداد 1403

5 تا از بهترین بازی های کراس پلی که باید تجربه کنید

Diablo 4

سبک قدیمی اما همیشه جذاب دانجن کرالر (Dungeon Crawler) در طول تاریخ پیشرفت زیادی داشته و این پیشرفت تدریجی را به خوبی می‌توان در سری بازی Diablo تماشا کرد. بازی Diablo 2 یکی از بهترین بازی‌ها در این سبک بود، اما ساخت شخصیت اشتباه می‌توانست شما را به شکل مداوم در این بازی آزار دهد. نسخه‌های سوم و چهارم این بازی تلاش کردند در عین ارائه کلیات این سبک بازی جذاب، با ساده سازی نسبی قابلیت شخصیت سازی، کاربران زیادی را به بازی خود دعوت کنند.

بازی Diablo 4 بهتر از هر نسخه دیگری در این بخش ظاهر شده است. شما می‌توانید فارغ از سطح خود به دوستان خود در پلتفرم‌های مختلف پیوسته و چیزی از دست ندهید. به عبارت دیگر، میزان سختی دشمنان و باس‌های بازی نسبت به نقش و سطح شخصیت شما تغییر یافته و سازگار می‌شود تا بتوانید نهایت استفاده از شخصیت خود را داشته باشید. لازم به ذکر است که این بازی بسیار خشن بوده و داستان به شدت دارک دارد!

Dead by Daylight

در این بازی، یک نفر به عنوان قاتل (Killer) و چهار بازیکن دیگر به عنوان نجات‌جویان (Survivors) بایکدیگر رقابت می‌کنند. هدف قاتل این است که تمامی افراد درون بازی را شکار کرده و آن‌ها را به قتل برساند، در حالی که هدف نجات‌جویان فرار از دست قاتل، و به اتمام رساندن وظیفه‌های معین شده برای فرار از محیط زندانی شده تلقی می‌شود.

Dead by Daylight به عنوان یک بازی لایو سرویس در بخش بهترین بازی های چند نفره آنلاین Cross Platform به خوبی توانسته وظیفه‌اش را انجام دهد و هراز گاهی آپدیت جدید برای بازی عرضه می‌کند؛ اتفاقی که امروزه در اکثر بازی‌ها کمتر شاهدش هستیم و همین احساس مسئولیت تیم سازنده در قبال هواداران بازی، قطعا ارزش این اثر را دو چندان کرده است.

Minecraft

Minecraft به عنوان یکی از بازی‌هایی که به طور عمده بر روی خلاقیت، آزادی و تعامل با بازیکنان باهم تأکید داشته شناخته شده و با جذابیت بی‌پایان خود، به افراد از سراسر جهان امکان می‌دهد تا در یک دنیای مجازی با هم تعامل کرده و تجربیات جذاب و متنوعی را تجربه کنند.

شما در این بازی قدرت ساخت جهان مورد نظر خود را دارید، البته نباید فراموش کنید که عنصر خطر نیز در کنار قدرت ساخت و ساز بی نهایت در این بازی ارائه می‌شود! بازی Minecraft یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ بوده و عمده محبوبیت خود را مدیون سادگی و ارائه قدرت انتخاب بی نهایت به گیمر است. حال فرض کنید تمام این ویژگی‌های خوب را در کنار قابلیت بی نظیر کراس پلی دریافت می‌کنید.

Deathloop

Deathloop شما نقش Colt Vahn را برعهده دارید، یک قاتل حرفه‌ای که در جزیره‌ای به نام Blackreef گیر افتاده است. جزیره Blackreef یک مکان احاطه شده در بعد زمانی است که در آن ساعت مداوماً تکرار می‌شود. هر چرخه، روز خاصی است که از ابتدا شروع می‌شود و تا پایان آن ادامه دارد. با این حال، هر بار که روز به پایان می‌رسد، زمان به ابتدای چرخه بازگشته و همه رویدادها از نو آغاز می‌شوند. هدف شما در بازی، کشتن هشت تا از قاتلان اصلی به نام Visionaries است که در سراسر جزیره پراکنده هستند.

در حالت کلی Deathloop با استقبال بسیار مثبتی از سوی منتقدان و بازیکنان روبرو شده است. طراحی بازی لایه‌های عمیقی را پوشش داده و چالش‌های متنوع و جذابی را برای بازیکنان فراهم می‌کند. همچنین، داستان پیچیده و تأمل‌برانگیز آن، بازی را به‌عنوان یک تجربه نسبتاً متفاوت و جذاب در دسته بازی‌های اکشن-ماجراجویی قرار می‌دهد.این بازی را می توان به شکل کراس پلی بازی کرد.

Borderlands 3

در نگاه اول، بازی Borderlands 3 بازی سخت و پیچیده به نظر می‌رسد، اما پس از یادگیری مکانیسم‌های پایه بازی متوجه می‌شوید که ذهنیت شما نسبت به این لوتر شوتر جذاب اشتباه بوده است. رابط کاربری بازی به نحوی طراحی شده که شما تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در یک آن دریافت کرده و می‌دانید چه سلاح یا آیتمی را در چه زمانی برگزینید.

اما دلیل اصلی که باید به این بازی برای تجربه با دوستان مراجعه کنید، وسعت زیاد آن است. داستان بازی جذاب بوده و مراحل آن بسیار متنوع و زیاد هستند که این عنوان را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازی های آنلاین کراس پلی در میان گیمرها، به خصوص عاشقان سبک شوتر و نقش آفرینی کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در زمینه فروش اکانت های قانونی و نصب انواع بازی شروع نموده است . این مجموعه اکانت های خود را بدون واسطه و از طریق گیفت کارت های قانونی از استور سونی تامین می کند و همچنین ضمانت قانونی بودن و گارانتی کامل را به تمام مشتریان ارائه می دهد. در این مجموعه در حال تلاش هستیم که با کمترین هزینه از بهترین کیفیت بهره ببرید .

کلیه حقوق این سایت متعلق به 

شرکت پوبو گیم می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه محصولات