detail-blog
27 تیر 1403

آموزش دانلود Call of Duty Warzone برای PS5

توضیحات بازی Call of Duty Warzone

بازی کالاف Call of Duty Warzone مانند دیگر بازی‌های بتل رویال سوار یک هواپیما خواهید شد و روی نقشه فرود خواهید آمد. وجه تفاوت این بازی نسبت به بقیه در تعداد بازیکنان آن است. هر بار 150 نفر در قالب گروه‌های سه‌نفره روی نقشه فرود می‌آیند و تنها یک سلاح کمری به همراه خوددارند. اولین کار قطعاً پیدا کردن سلاح‌های خفن است و در همین حوالی است که دایره‌های نام‌آشنای ژانر بتل رویال پدیدار می‌شوند و باید خود را به این منطقه مخصوص رساند تا جام سالم به در برد. نبرد هر بار سنگین و سنگین‌تر می‌شود و باید زرنگ بود تا بتوان افراد زیادی را از دور مسابقه خارج کرد. استودیو در صورت کشته شدن به شما یک فرصت دوباره می‌دهد اما باید در یک مسابقه تن‌به‌تن با فرد دیگری که تازه کشته‌شده است قرار بگیرید و خود را ثابت کنید. بازی کالاف دیوتی وارزون چالشی بزرگ در دل نقشه‌های آشنا و سلاح‌هایی پرقدرت است.

توضیحات بازی Call of Duty Warzone

با گشتن در نقشه می‌توانید پول مخصوصی به دست آورید که از آن می‌توان برای بازگرداندن هم‌تیمی کشته‌شده و همچنین ارتقای سلاح‌ها و البته کیل استریک ها استفاده کرد. مانند بازی Call of Duty Modern Warfare روی حریفتان بمب بیندازید و نیست و نابودشان کنید. با چند ساعت بازی خواهید دید که کالاف دیوتی وارزون یک سر و گردن از دیگر عنوان‌های مشابه بالاتر است و به‌سرعت مجذوب گیم پلی آن خواهید شد. در این بازی خبری از بسته‌های سلامت نیست و مانند دیگر نسخه‌های این سری، با چند لحظه تحمل مانند روز اول خودخواهید شد و با این حساب چالش سخت‌تری برای مبارزه خواهید داشت. مقام اول در دست کسی است که با زیرکی تمام خود را به آخرین نقطه برساند. بجنگید و به تیم‌های دیگر نشان دهید که رئیس کیست.

آموزش دانلود بازی توضیحات بازی Call of Duty Warzone

ابتدا باید کنسول را به اینترنت وصل کرده و DNS مورد نظر را وارد کنید اگر نمیدانید چه DNS ایی خوب هست میتوانید به مقاله ایی که درباره DNS ها در سایت موجود است سر بزنید که لیست DNS و آموزش وارد کردن آنها داده شده است.

یک اکانت باید بسازید و یا اگر اکانت دارید باید وارد آن شوید سپس وارد Store playstion شوید.

توضیحات بازی Call of Duty Warzone

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در زمینه فروش اکانت های قانونی و نصب انواع بازی شروع نموده است . این مجموعه اکانت های خود را بدون واسطه و از طریق گیفت کارت های قانونی از استور سونی تامین می کند و همچنین ضمانت قانونی بودن و گارانتی کامل را به تمام مشتریان ارائه می دهد. در این مجموعه در حال تلاش هستیم که با کمترین هزینه از بهترین کیفیت بهره ببرید .

کلیه حقوق این سایت متعلق به 

شرکت پوبو گیم می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه محصولات