...
detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها خبری
  • نویسنده alirebo
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 8 دقیقه
4 آبان 1401

بازی های ماه اکتبر 2022 گیم کاتالوگ پلی استیشن پلاس

بازی های ماه اکتبر 2022 گیم کاتالوگ

همونطور که میدونید هر ماه حدود 10 بازی به گیم کاتالوگ اضافه میشود .

گیم کاتالوگ یکی از بخش های محبوب سرویس پلاس هست که برای نسخه های Extra و Premium تعریف شده است که شامل کاتالوگ 400 گیمی است که هر ماه یک تعدادی بازی به ان اضافه میشود

شرکت سونی  لیست بازی های کاتالوگ اکتبر 2022 را برای مشترکین Extra و Premium و عناوین کاتالوگ کلاسیک را برای مشترکین Premium اعلام کرده است. این بازی ها از 18 اکتبر 2022 در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

بازی های مخصوص PS5 

شماره یک : جی تی ای وایس سیتی ریمستر Grand Theft Auto Vice City The Definitive Edition (بازی های ماه اکتبر 2022 گیم کاتالوگ پلی استیشن پلاس)

–ریمستر بازی خاطره انگیز جی تیای وایس سیتی یا همون جی تی ای 4 خودمون که برای نسل جدید به‌روزرسانی شده است، اکنون دارای پیشرفت‌های سراسری از جمله نورپردازی جدید و ارتقاء محیطی درخشان است. بافت‌های با وضوح بالا، افزایش فاصله کشش، کنترل‌ها و هدف‌گیری به سبک Grand Theft Auto V و بسیاری موارد دیگر که این دنیای محبوب را با تمام سطوح جدید جزئیات زنده می‌کند.

حجم حدودی بازی 10 گیگ است.

Grand Theft Auto: Vice City – The Definitive Edition_20220206224321

شماره دو : مدیوم The Medium (بازی های ماه اکتبر 2022 گیم کاتالوگ پلی استیشن پلاس)

این بازی ترسناک روانشناختی سوم شخص دارای گیم پلی خلاقانه با واقعیت دوگانه است. دنیای واقعی و دنیای ارواح را همزمان کاوش کنید. از توانایی‌های روانی خود برای حل پازل‌هایی که هر دو جهان را در بر می‌گیرند، استفاده کنید، اسرار بسیار آزاردهنده‌ای را کشف کنید، و از رویارویی با The Maw جان سالم به در ببرید، هیولایی که از یک تراژدی غیرقابل توصیف به وجود آمده است. اگر طرفدار سریال Strang Things باشید مدیوم میتونه یه بازی فوق العاده جذاب براتون باشه !

بازی مدیوم برای PS 5 The medium

بازی های کنسول PS4 (قابل دانلود روی PS5)
شماره یک : اساسینس کرید 3 ریمستر (بازی های ماه اکتبر 2022 گیم کاتالوگ پلی استیشن پلاس)
Assassin’s Creed III Remastered

یکی از بهترین ریمسترهای تاریخ پلی استیشن بدون شک اساسینس کرید 3 هستش در بازی Assassin’s Creed III Remastered، با گرافیک پیشرفته و مکانیک های گیم پلی بهبود یافته، انقلاب آمریکا را دوباره زنده کنید. بعلاوه، Assassin’s Creed Liberation Remastered و تمامی محتوای قابل دانلود انفرادی در آن گنجانده شده است. مستعمرات آمریکا در آستانه شورش هستند. به عنوان کانر، یک قاتل بومی آمریکا، آزادی را برای مردم و ملت خود تضمین کنید. از خیابان‌های شلوغ شهر گرفته تا میدان‌های جنگ پر هرج و مرج، دشمنان خود را به روش‌های مرگبار مختلف با مجموعه وسیعی از سلاح‌ها ترور کنید.

خرید اکانت ظرفیت دو بازی برای PS5 Assassin's Creed III Remastered

شماره دو : Assassin’s Creed Chronicles: China (معرفی بازی های ماه اکتبر 2022 گیم کاتالوگ پلاس)

بر خلاف اسم بازی که خیلی با شکوه به نظر میاد اساسینس کرید چین در حقیقت یک بازی دو و نیم بعدی هست و هیچ ارتباط خاصی به دیگر اساسینس کرید های دیگه ندارد با این حال، انتقام دقیق شائو جون از امپراتور چین در چین خیره کننده قرن شانزدهم با گیم پلی جدید مخفی کاری 2.5 بعدی و سبک هنری خیره کننده که نقاشی های سنتی با قلم مو را تداعی می کند. از زرادخانه رزمی شیک و قدرتمند Shao Jun استفاده کنید: هنرهای رزمی نزدیک، شمشیر قدرتمند کیان و تیغه کفش مخفی او، سپس دزدکی و مخفی شوید تا از شناسایی و فریب دشمنان با استفاده از سوت و لباس مبدل جلوگیری کنید.

Assassin’s Creed Chronicles China خرید بازی برای PS4

شماره سه : Assassin’s Creed Chronicles: India (معرفی بازی های ماه اکتبر 2022 گیم کاتالوگ پلاس)

این نسخه از اساسینس کرید هم  شامل نسخه 2 بعدی بازی هست…ارباز را در تلاش خود برای انتقام از طریق تصویری رنگارنگ از هند مستعمره در گیم پلی 2.5 بعدی مخفیانه تجسم کنید. هیجان یک قاتل مخفی را با مجموعه‌ای از مهارت‌ها و سلاح‌های منحصربه‌فرد مانند حرکات کشتن دوگانه و چاکرام تجربه کنید، سپس یک حالت کاملاً جدید با اتاق‌های مخفی کاری، سرعت و ترور را کشف کنید.

Assassin’s Creed Chronicles India اساسینس کرید هنذ برای پی اس فور

شماره چهار: Assassin’s Creed Chronicles: Russia (معرفی بازی های ماه اکتبر 2022 گیم کاتالوگ پلاس)

سه گانه ی دو بعدی بازی اساسینس کرید با این نسخه به پایان میرسه ! با تصویرسازی مجدد 2.5 بعدی از دنیای Assassin’s Creed که در سال 1918 روسیه اتفاق می‌افتد، به پیامدهای انقلاب اکتبر سرخ بروید. به عنوان قاتل نیکولای اورلوف یا آناستازیا بازی کنید و توانایی های قدرتمند و ابزارهای همه کاره آنها را کشف کنید.شاید سری های مختلف بازی اساسینس کرید هند چین و روسیه شما رو یاد بازی هرکول بندازه!

Assassin’s Creed Chronicles Russia خرید بازی برای پی اس فور

شماره پنج :  Assassin’s Creed Odyssey 2019 (معرفی بازی های ماه اکتبر 2022 گیم کاتالوگ پلاس)

اودیسه افسانه ای خود را بنویسید و یک ماجراجویی حماسی را در دنیایی زندگی کنید که هر انتخابی اهمیت دارد. محکوم به مرگ توسط خانواده خود، سفری را از مزدور رانده شده به قهرمان افسانه ای یونانی آغاز کنید و حقیقت گذشته خود را کشف کنید. تجهیزات خود را سفارشی کنید و بر توانایی های ویژه جدید مسلط شوید و مهارت های شخصیت خود را با سبک بازی خود تنظیم کنید. راه خود را در سراسر یونان بجنگید و در نبردهای درونی هم در خشکی و هم در دریا شرکت کنید تا به یک افسانه تبدیل شوید. Assassin’s Creed Odyssey با سرعت 60 فریم در ثانیه روی پلی استیشن 5 اجرا می شود. از جالبی های این نسخه از بازی اشاره به جنگ های ایران و حضور شخصیت های ایرانی مانند خشایار شاه در بازی است.

خرید اکانت ظرفیت دو بازی پلی استیشن 4 PS4 Assassin's Creed Odyssey Ultimate Edition

شماره شیش :
Assassin’s Creed Syndicate (معرفی بازی های ماه اکتبر 2022 گیم کاتالوگ پلاس)

یک شاهکار از یوبیسفات ، شاهکاری که تا حد نهایت خودش در زمان سفر کرد و به نزدیکترین خط زمانی تاریخی رسید…لندن، 1868. در قلب انقلاب صنعتی، نقش جیکوب یا ایوی فرای، قاتلان دوقلوی جوان وحشی و سرکش را بازی کنید و سازمان دنیای زیرزمینی خود را رهبری کنید و نفوذ خود را برای مبارزه با کسانی که به نام پیشرفت از افراد کمتر برخوردار هستند، افزایش دهید.

Assassin’s Creed Syndicate (2015) خرید بازی برای PS5

شماره هفت : Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition (معرفی بازی های ماه اکتبر 2022 برای کاتالوگ پلاس)

یک بازی جهان باز انیمیشنی مخصوص طرفداران بازی های ژاپنی ،در حالی که به عنوان The Luminary وارد یک ماجراجویی RPG حماسی می‌شوید، دنیایی عظیم را کاوش کنید: یکی از برگزیدگان دنیایی که قول می‌دهد او را شکار کند. Luminary و گروه منحصر به فرد همراهان وفادارش با هم همکاری می کنند تا از یورش افراد نابهنجار جان سالم به در ببرند و نیروهای تاریکی را که نقشه می کشند دنیای Erdrea را در هرج و مرج فرو ببرند، سرنگون کنند.

(معرفی بازی های ماه اکتبر 2022 برای گیم کاتالوگ پلاس)Dragon Quest XI S Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition خرید بازی برای PS5

شماره هشت : Dragon Quest Builders 1&2 (معرفی بازی های ماه اکتبر 2022 برای گیم کاتالوگ پلاس)

با کاوش در دنیای جعبه شنی ساخته شده از بلوک ها و پر از شخصیت های به یاد ماندنی و هیولاهای خطرناک، مواد، اقلام صنایع دستی را بسازید، و هر چیزی را که قابل تصور است بسازید. از قدرت آفرینش در نبرد علیه اژدهاد حاکم استفاده کنید و صلح را به قلمرو درهم شکسته بازگردانید.(تا حدود زیادی شبیه به بازی ماینکرافته)
این بازی نقش آفرینی بلوک سازی شامل یک کمپین جذاب تک نفره و یک حالت ساخت چند نفره قوی است که تا چهار بازیکن آنلاین را پشتیبانی می کند. برای احیای یک دنیای متروک در کنار یک همراه مرموز به نام مالروث حرکت کنید. سپس، سازنده خود را آنلاین کنید و به دوستان خود بپیوندید تا با یکدیگر همکاری کنند و چیزی واقعاً باشکوه ایجاد کنند.(حقیقتا نفهمیدم فرق بین 1 و 2 اش دقیقا چیه )

Dragon Quest Builders خرید بازی برای 1 & 2 PS4

شماره نه : Dragon Quest Heroes: The World Tree’s Woe and the Blight Below (معرفی بازی های ماه اکتبر 2022 برای گیم کاتالوگ پلاس)

در یک ماجراجویی RPG اکشن کاملاً جدید شرکت کنید. در پادشاهی آرام اربا، انسان و هیولا در کنار هم زندگی می کنند. اما هنگامی که هیولاها ناگهان به هم می ریزند و به جنایت می پردازند، این وظیفه قهرمانان ماست که در برابر موج به موج دوستان سابق خود مبارزه کنند! بازیکن به عنوان قهرمان لوسئوس یا قهرمان آرورا، به گروهی از طرفداران مورد علاقه عناوین قبلی Dragon Quest می پیوندد تا انبوهی از هیولاها را به خود بیاورد و نظم را به پادشاهی بازگرداند.

(معرفی بازی های ماه اکتبر 2022 برای گیم کاتالوگ پلاس)Dragon Quest Heroes The World Tree’s Woe and the Blight Below خرید بازی برای PS4

شماره ده : Inside (معرفی بازی های ماه اکتبر 2022 برای گیم کاتالوگ پلاس)

پسری که شکار شده و تنهاست، خود را در مرکز یک پروژه تاریک می بیند. این پلتفرمر تاریک و داستان محور، اکشن شدید را با پازل های چالش برانگیز ترکیب می کند. به دلیل سبک هنری بداخلاق، موسیقی متن محیطی و فضای ناآرامش مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.( به دوستان دارای افسردگی توصیه نمی شود)

اجاره اکانتی قانونی بازی Inside

همونجوری که متوجه شدید این ماه سونی با دو شرکت بزرگ بازی سازی ینی Ubisoft و (Square Enix) قرار داد داشته ، اگه بخوام رنک بندی کنم بازی های این ماه رو شاید به این صورت بتونم بهشون امتیاز بدم :

  1. Assassin’s Creed III Remastered
  2. مدیوم The Medium
  3. Grand Theft Auto Vice City The Definitive Edition
  4. Assassin’s Creed Odyssey
  5. Assassin’s Creed Syndicate
  6. Dragon Quest XI S
  7. Inside

شاید مدیوم از اون بازی ها بود مه گیم کاتالوگه سونی بهش نیاز داشت و از طرفی کامل شدن مجموع اساسینس کرید ها خیلی میتونه باعث رشد این سرویس بشه

برای خرید اکانت پلاس میتونید پست کامل مربوط به پلاس اکسترا رو از لینک زیر چک کنید.

خرید اکانت پلاس اکسترا/پرمیوم/اسنشیال

امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه .

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در زمینه فروش اکانت های قانونی و نصب انواع بازی شروع نموده است . این مجموعه اکانت های خود را بدون واسطه و از طریق گیفت کارت های قانونی از استور سونی تامین می کند و همچنین ضمانت قانونی بودن و گارانتی کامل را به تمام مشتریان ارائه می دهد. در این مجموعه در حال تلاش هستیم که با کمترین هزینه از بهترین کیفیت بهره ببرید .

کلیه حقوق این سایت متعلق به 

شرکت پوبو گیم می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه محصولات
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.