detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها معرفی
  • نویسنده alirebo
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 39 دقیقه
4 اسفند 1400

معرفی بهترین بازی های معروف PS5 پی اس فایو

معرفی بهترین بازی های معروف PS5

خب امروز اومدیم لیستی از بهترین بازی های PS5 که به صورت افلاین هم قابل بازی کردن هستن.به شما معرفی کنیم …

 

1- بازی Demon’s Souls (روح شیطان) (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

دمونس سولز یک بازی در سبک سولز لایکی مانند دارک سولز،بلادبورن و … است. در حقیقت بازی دمونس سولز یازده سال پیش برای کنسول PS3 به بازار عرضه شد ولی تهیه کننده های سونی تصمیم گرفتن به مناسبت کنسول جدیدشون ینی PS5 دوباره این بازی رو با آپدیت کردن گرافیک و بعضی مراحل در دسترس گیمرها قرار بدن. معرفی بهترین بازی های معروف PS5

گیم پلی بازی دمونس سولز

2- بازی Assassin’s Creed Valhalla-اساسینس کرید والهالا (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

آخرین سری از سری بازی های اساسینس کرید که در مورد قبایل وایکینگ و داستان اون زمان می باشد… گیم پلی جهان باز بازی ، گرافیک فوق العاده،گیم پلی طولانی و نقشه بزرگ بازی از ویژگی های اصلی این بازی است . برای دوستانی که دنبال بازی هایی با جستجوی زیاد و گیم پلی طولانی و دنبال یک بازی شمشیری تاریخی کامل هستن شدیدا پیشنهاد میشه.

معرفی بازی های داستانی PS5

3- بازی Returnal-رتورنال

بازی  Returnal در سبک نقش آفرینی و تفنگی است و شما را به دنیای خیال پردازی و باروت گرم اسلحه خواهد برد . شما در حالت سوم شخص به بازی میپردازید و در نقش یک فضانورد در یک سیاره بیگانه هستید و مشغول انجام وظیفه خود از سوی پایگاه کنترل هوابرد خود هستید .  عملیات های شما مخصوص هستند و شما نیز برای این موقعیت ها آموزش دیده اید تا درصد خطا پایین آمده و موفقیت شما تضمین شده باشد .

در بازی Returnal در طول انجام وظایف خود و نقص فنی ، حال گرفتار یک سیاره متروکه و دور افتاده شده اید و این شاید نقطه ضعف شما باشد .سیاره خود را کنکاش کنید و به دنبال ارسال سینگنال به ایستگاه فضایی و نزدیکترین مرکز مخابره پیام باشید تا کمک را هرچه سریعتر درخواست کنید . در این بین شما به موجدات عجیب ناشناخته ایی برخورد میکنید! و…

ویژگی های بازی Returnal PS5 :

  • قدرت ها و سبک مبارزه حرفه ای
  • قابلیت کنکاو آزادانه
  • گرافیک و صداگذاری خوب
  • دارای محیط های تصویربرداری شده واقعی

معرفی بازی های PS5 Rerurnal

 

4-بازی Deathloop-ددلوپ (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

بازی Deathloop یک بازی اکشن شوتر  که توسط شرکت معروف Arkane Lyon توسعه داده شده .داستان بازی Deathloop در مورد دو قاتل در جزیره Blackreef در یک زمان مشخص و لوپ تکراری گرفتار شده اند و محکوم به تکرار همان روز برای همیشه هستند.شما به عنوان Colt، تنها راهی که برای فرار دارید این که چرخه را با ترور هشت هدف اصلی قبل از اتمام روز به پایان برسانید. از هر چرخه درس بگیرید ، مسیرهای جدیدی را امتحان کنید ، اطلاعات جمع آوری کنید و سلاح ها و توانایی های جدیدی را بیابید.

برای از بین بردن حلقه هر کاری لازم است انجام دهید. اگر در ابتدا موفق نشدید ،بمیرید و دوباره بمیرید هر حلقه جدید فرصتی برای تغییر اوضاع است. از دانش به دست آمده از هر تلاشی برای تغییر سبک بازی خود استفاده کنید . در هر حلقه شما اسرار جدیدی را کشف خواهید کرد ، اطلاعاتی را در مورد اهداف خود و همچنین جزیره بلکریف جمع آوری کرده و اسلحه خانه خود را گسترش می دهید . مجهز به انبوهی از توانایی های منحصربه فرد و سلاح های وحشیانه ، شما از هر ابزاری که به دستور شماست برای اجرای هدف های چشمگیر و ویرانگر استفاده خواهید کرد.

ویژگی های بازی Deathloop :
  • گیم پلی اکشن و تیراندازی
  • داستانی جذاب
  • سلاح ها و تجهیزاتی پیشرفته
  • گیم پلی مخفی کاری

معرفی بازیهای PS5

5-بازی Far Cry 6-فار کرای (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

بازی PS5 Far Cry 6 یکی از مهمترین گیم های مورد انتظار سال 2021 است که طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارد و همچون سری های گذشته نوید یک بازی اکشن خشن تمام عیار می دهد!

عازم تعطیلاتی  کارائیبی در کشور خیالی Yara می شود ، جایی که بدون تعجب ، کمی آشفتگی و هرج ومرج در آن دیده می شود.فارکرای 6 ، در تلاش برای برکناری دیکتاتور وحشی از قدرت است. این بازی امکان اجرا به صورت co-op را نیزدارد و شما می توانید به همراه دوستانتان ماموریت ها را به انجام برسانید . تریلر پخش شده بازی Far Cry 6 شخصیت شرور اصلی آن ، Antón Castillo ، دیکتاتور کشورخیالی یارا و پسرش دیه گو را معرفی می کند.

آنتون قصد دارد به هر وسیله ای انقلاب چریکی را سرکوب کند و دیگو نیز راه او را دنبال کند. او این درس های شوم خود را به دیه گو یاد می دهد که قطعاً درسی نیست که یک نوجوان 13 ساله از پدرش می آموزد. همچنین بخشی از گذشته و تاریخچه پرشکوه کشور یارا را نیز دراین نسخه شاهد هستیم . قهرمان بازی ، دنی ، یکی از بومی های یارا را میبینیم که چگونه جرقه انقلاب علیه کاستیلو را برانگیخت . برخی ویژگی های جدید بازی که جالب به نظر می رسند شامل پنهان کردن اسلحه که به شما این امکان را می دهد با مردم محلی ترکیب شوید. تا زمانی که شما در یک منطقه ممنوعه نظامی نیستید.

معرفی بازی های PS5-farcry 6

6-بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut-گوست اف توشیما (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

بازی Ghost of Tsushima PS5 در سبک اکشن و ماجراجویی محصولی از انحصاری از کمپانی سونی می باشد. این بازی دارای گیم پلی ای جهان باز و مبارزه ای است و در ژاپن اتفاق می افتد روایت جنگ و حمله مغول ها به ژاپن است. با وجود کاراکتر هایی متنوع می توانید سرزمین هایی وسیع را جست وجو کنید و زیبایی پنهان جزیره توشیما را کشف کنید . مناطف مختلفی همچون  مزارع شکوفه ، معابد مذهبی ، جنگل های باستانی ، روستاها و مناظر کوهستانی نشان دهنده زندگی های متنوعی در این بازی می باشند . همچنین در نسخه دایرکتور کات بازی گرافیک بازی بهبود پیدا کرده و گیم پلی بازی جذابتر شده همچنین جزیره ایکی نیز به بازی اضافه شده است.

 

جین شخصیت اصلی بازی بزرگ شده و تربیت شده به روش سامورایی ها است . زمانی که مغول ها در بازی Ghost of Tsushima برای PS5 به راحتی نیرو های سامورایی را شکست می دهند دنیای جین از هم می پاشد . اکنون او با سخت ترین تصمیم زندگی اش رو به رو است : یا به سنت و آداب و رسوم و تربیت سامورایی خود احترام بگذارد و جنگی را ترتیب دهد که نخواهد توانست در آن پیروز شود و یا از تعلیمات سامورایی فاصله بگیرد و به هر شکلی  که شده از جزیره و مردمانش محافظت کند . او در جست و جوی بازپس گیری جزیره تسوشیما باید به دنبال راهنمایی و پشتیبانی دوستان قدیمی و متحدانی جدید باشد و با فاصله گرفتن از سنت ها به جنگجویی جدید مبدل گردد و به هر قیمتی که شده از هر آنچه که از خانه اش باقی مانده محافظت کند .

ویژگی های بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut :
  • گیم پلی اکشن و ماجراجویی و جهانی باز
  • امکان گشت و گذار و جست وجو در سرزمینی وسیع
  • مبارزات متنوع و تنوع در ضربات
  • گرافیکی بی نظیر
  • داستانی حماسی و دوست داشتنی
  • امکان یادگیری مهارت ها و تاکتیک هایی جدید
  • ترکیب سلاح ها ، مهارت ها و تاکتیک ها و ایجاد استایل بازی ای متفاوت

معرفی و خرید بازیGhost of Tsushima director's Cut

7- بازی Resident Evil Village PS5-رزیدنت اویل ویلیج (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

بازی  Resident Evil Village در سبک ترسناک و اکشن و فکری است و شاید بیشتر پلیر های جهان حداقل یکی از عناوین مجموعه بازی های resident evil را تجربه کرده باشند . برروی این نسخه بسیار کار شده است و حالا از موتور بازی سازی بروزتری استفاده شده که می توان نتایج آن را در گیم پلی های خارق العاده این بازی مشاهده کرد . به مانند نسخه های پیشین باز هم درگیری شما با بیماری ادامه دارد و این دفعه شاید شما را نیز در برگرفته باشد!

شما این بار در نقش اتان وینترز وارد داستان پر محتوایی خواهید شد و ترس را بیش از همیشه در بازی Resident Evil Village تجربه خواهید کرد .داستان بازی در ادامه نسخه هفتم بازی است . نقشه بزرگ بازی،باس های متوع ، و داستان خیلی هیجان انگیز و مرموز از ویژگی های این بازی است. داستان بازی از یک روز معمولی در خانه شما شروع میشود…

برای خرید بازی اویل ویلیج اینجا کلیک کنید.

ویژگی های بازی Resident Evil Village PS5 :
  • داستان مرموز و هیجانی
  • موتور گرافیکی و صداگذاری حرفه ای
  • دارای زاویه دید اول شخص
  • چالش ها و غافل گیری های بسیار
  • گیم پلیه خلاقانه
  • معماهای سخت ولی قابل حل

معرفی و نصب بازی اویل 8

8- بازی Spider-Man Mile’s Morales-اسپایدر من مایلز مورالس (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

داستان بازی  Spider-Man Miles Morales در ادامه بازی Marvel’s Spider-Man است که در سال 2018 برای پلتفرم PS4 ارائه شد . در آخر بازی قبل مایلز توسط یک عنکبوت پیشرفته ژنتیکی گاز گرفته شد که همانند همان عنکبوتی بود که پیتر پارکر را نیش زد .در بازی اسپایدر من، مایلز مشغول به آموزش در کنار استاد اسپایدر  ینی پیتر پارکر میشود . پس این بازی داستان این شخصیت جدید را دنبال و او را در چالش های بسیاری می آزماید . همچنین مایلز از قدرت های بیشتری مانند ونوم استینگر که به پلیر قدرت ناپدید شدن میدهد رو داراس .

همچنین پیتر به مایلز یادآور می شود که او می تواند همانند پدرش ( که در بازی قبل مرد ) قهرمانی برای شهر نیویورک باشد . این بازی هم همانند نسخه قبلی دارای نقشه و گیم پلی جهان باز است.

برای خرید بازی اسپادر من مایلز مورالس اینجا کلیک کنید.

ویژگی های بازی Spider-Man Miles Morales PS5 :
  • گرافیک منحصر به فرد
  • انحصاری بودن بازی
  • جذابترین بخش داستانی و بیشترین امار تموم کردن بازی!
  • جهان باز بودن بازی و شبیه سازی دقیق شهر نیویورک

معرفی و نصب بازی Spider man PS5

9- بازی Watch Dogs Legion (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

بازی  Watch Dogs Legion سومین نسخه از سری  بازی های واچ داگز است  و در سبک اکشن و مهیج محصولی از Ubisoft بوده که توسط Ubisoft Toronto توسعه پیدا کرده است . داستان بازی در آینده ای نزدیک در لندن اتفاق می افتد و شما می توانید گروه مقاومتی ای را از هر کسی که می بینید ، هک می کنید و یا مبارزه می کنید بسازید .

سبک کلی بازی شبیه به سری بازی های معروف جی تی ای است با این تفاوت که شما به عنوان یک هکر هستید و قابلیت هک هیجان بازی رو دو چندان کرده…

پهپاد ها را هک کنید ، ربات های عنکبوتی را در شهر مستقر کنید و با تاکتیک های متنوعی دشمنانتان را زمین بزنید . دنیای باز و گسترده شهری را با بسیاری از مکان های دیدنی و تفریحی لندن و فعالیت های جانبی سرگرم کننده ، کشف کنید . بازی  Watch Dogs Legion چندین نوع از مأموریت را شامل می شود ، از جمله مأموریت هایی که داستان اصلی را پیش می برند یا مأموریت های آزادی با هدف آزاد سازی بخش های شهری برجسته در بازی ، مأموریت های استخدامی برای کاراکتر های جدید قابل بازی و فعالیت های جانبی مختلف. بازیکنان می توانند آزادانه ماموریت های دلخواه و فعالیت خود را انتخاب کنند و یا برای کشف راز ها شهر را حست وجو کنند .

برای خرید بازی Watch dogs Legion اینجا کلیک کنید.

ویژگی های بازی  Watch Dogs Legion :
  • جهان باز و اکشن
  • مخفی کاری در ماموریت ها
  • شبیه سازی عالی شهر لندن
  • استفاده از میلیون کرکتر در داخل بازی!
  • گیم پلی ایی طولانی و قابل بازی

معرفی بازی واچ داگز 3 Watch dogs legion PS5

10- بازی Hitman 3-هیتمن (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

بازی Hitman 3 سومین نسخه از سری بازی های هیتمن برای کنسول های نسل هشتم و نهم است . در این بازی شما در نقش Agent 47 در سخت ترین و حرفه ای ترین قرارداد ها نقش خواهد داشت . او به مکان های متنوعی همچون Dubai سفر می کند تا ماموریت های خود را تکمیل نماید . شما به عنوان یک مامور ادم کش دولتی ماموریت هایی از سرتاسر دنیا دارید که باید بدون کوچکترین ردی و کاملا مخفیانه این ماموریت ها رو انجام دهید.این بازی بازیکنان را به مناطقی عجیب و لوکس از سراسر جهان می برد که سرشار از فرصت های خلاقانه است .

هدف اصلی شما این است که این مکان های عجیب و منحصر به فرد را جست وجو کنید تا متوجه شوید که چگونه باید به اهداف خود رسیده و ماموریت را به پایان برسانید . شما با آزادی کامل می توانید تغییر قیافه دهید ، همه چیز را جوری جلوه دهید که انگار اتفاقی بوده و یا با دیگر کاراکتر ها تعامل کنید و سپس در میان جمعیت پنهان شوید و نقشه های خود را نظاره گر باشید که آیا به درستی پیش می روند و یا شکست می خورند . این فقط بخشی از جذابیت بازی می باشد . در حقیقت شما با استفاده از هوش و موقعیت مکانی بازی اقدام به انجام ماموریت های مختلف میکنید.

ویژگی های بازی Hitman 3 PS5 :
  • بهترین بازی مخفیکاری و فکری
  • ماموریت ها و قرار داد هایی متنوع و چالش برانگیز
  • مکان هایی جدید و منحصربه فرد
  • روش های مختلف انجام ماموریت ها و اتمام انها
  • هوش مصنوعی قوی بازی ایی
  • تنوع زیاد در انجام قتل ها و …

 معرفی بازی برای ps5 Hitman 3

11- بازی Borderlands 3 (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

بازی Borderlands 3 در مرکز سیاره پاندورا جریان دارد، جایی که مدت‌ها این شایعه در مورد آن وجود داشته که مخازنی (Vaults) حاوی گنج و فناوری در آن وجود دارد. در دهه‌ها قبل، چندین شرکت و قبیله‌های راهزن تلاش کردند این مخازن را در پاندورا پیدا کنند، اما درگیری و خونریزی مداوم باعث شد سیاره و جمعیت آن ویران و مختل شود. با این حال، هنوز هم کسانی هستند که به طور مستقل در جستجوی مخازن هستند و این افراد با عنوان Vault Hunterها شناخته می‌شوند، افرادی که بازیکن آن‌ها را هدایت می‌کند.

گیم پلی Borderlands 3 حرف زیادی برای گفتن دارد. المان های نقش آفرینی در سومین نسخه کمی بیشتر از گذشته شده، اما این به معنای پیچیده شدن اکشن روانی نیست که در بازی های گذشته شاهد آن بودیم. در اصل حتی می توان گفت اکشن لذت بخش تر و دیوانه وارتر از همیشه بازگشته، اما این بار نه تنها می توانید Perkهایی برای کاراکترهای خود برگزینید، بلکه می توانید همان ها را ارتقاء هم دهید. اما قبل از هرچیز، می دانید که در Borderlands، انتخاب کلاس یکی از اساسی ترین بخش های کار است و قبل از هرچیز باید با ۴ کاراکتر مختلف بازی و قابلیت های آن ها بیشتر آشنا شوید. در Borderlands 3 چهار کاراکتر وجود دارد که هر کدام می تواند بین سه قابلیت مختلف در بازی تغییر حالت دهد. درست خواندید، دیگر لازم نیست وقتی یک کاراکتر را انتخاب می کنید تا آخر فقط یک مجموعه از قابلیت های محدود را داشته باشید، بلکه محدوده ی توانایی آن ها بسیار وسیع تر شده و خود این موضوع یعنی در واقع هر کاراکتر شما، قابلیت سه کاراکتر مختلف را دارد.

ویژگی های بازی Borderlands 3:
  • گیم پلی متفاوت
  • داستانی تازه
  • گرافیک انیمیشنی
  • (هم میتونه بد باشه هم خوب!)
  • تنوع سلاحی بی نظیر

اطلاعات بیشتر در باره بازی در سایت گیمفا

معرفی بازی borderlands 3 PS5

12- بازی Crash Bandicoot : it’s about time (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

بازی  Crash Bandicoot 4 Its About Time در سبک اکشن و هیجانی و مرحله ایی است و بیشتر پلیر های جهانی با این سبک از بازی آشناییت دارند . نسخه های ابتدایی این بازی در اوایل کار در پلتفرم های PS1 منتشر شد و با پیشرفت زمان به نسخه ها و پلتفرم های مختلف جابجا و گسترش یافت . شما در نقش Crash باید چالش های پیش رویتان را از بین ببرید و با تلاش هرچه تمام تر به مبارزه علیه دشمنان تان که در آرزوی ناکام ماندن شما در رسیدن به اهدافتان هستند بروید .

در این نسخه از بازی با نام Crash Bandicoot 4 Its About Time شما در نقش crash ، درحال مبارزه با دشمن قدیمی ،دکتر Neo هستید و سلاح بارز شما ، زیرکی است که دارید اما درباره دکتر نئو این مسئله فرق دارد و او با مغز متفکری که دارد حال با نیروی عظیم تری برگشته تا جلوی شما را بصورت هرچه تمام تر بگیرد و شما را از مسیر هایی که به او ضربه می زنید باز دارد .خیلی ها فکر میکنند کرش یک بازی بسیار ساده است اما وقتی به صورت جدیتر شروع به بازی کردن میکنید متوجه میشید که  یک بازی چالش برانگی برای هر پلیری هست.

ویژگی های بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time :

  • موسیقی متن زیبا به مانند نسخه های پیشین
  • دارای سبک فانتزی و هیجانی
  • مراحل جذاب تر و هیجانی تر
  • دارای سیستم راهنمای کلی
  • مراحل زیاد و هیجان انگیر
  • قابلیت چند نفره با یک دسته

شما میتوانید برای خرید بازی کراش بندیکوت اینجا کلیک کنید.

 نصب بازی در محل ps5Crash Bandicoot Its About Time

12- بازی  Dirt 5-درت

بازی Dirt 5 PS5 در سبک مسابقه ای ، رانندگی و شبیه سازمحصولی از Codemasters Inc است . این بازی یکی برجسته ترین و مشهورترین تجربه بازی های مسابقه ای افرود به شمار می رود و امکان بازی به صورت آنلاین تا 4 بازیکن به صورت افلاین را دارد . مسیر های مختلفی همچون شن و ماسه ، یخ و برف را از سراسر جهان به همراه ماشین هایی از رالی تا قهرمانان GT بپیمایید .DIRT 5 با داشتن Career مود حرفه ای ، امکان تقسیم صفحه نمایش به چهار نفره ، مود های متنوع و جدید آنلاین ، ویرایشگری زنده و بسیاری دیگر نسل بعدی مسابقات ماشین سواری است .

در بیش از 70 مسیر منحصر به فرد در 10 مکان مختلف جهانی در محیط های خیره کننده و پویا ، به دور دنیا سفر کرده و در آن ها مسابقه دهید . از مسابقه بر روی رودخانه یخ زده شرقی در نیویورک ، تا زیر کلیسا the Redeemer در برزیل ، تا درخشش نورهای شمالی در نروژ در شرایطی محیطی و آب و هوایی متغیری مسابقه دهید و هیجانی وصف ناشدنی را تجربه کنید . تنوع فوق العاده در ماشین ها از افرود ها تا سدان ها و اسپرت و کوپه های رالی . همه نگاه ها به سمت شماست تا ستاره جدید دنیای مهیج مسابقات آفرود شوید . یکی از ویژگی های جالب این بازی امکان ساخت زمین منحصر به فرد توسط شما است.

برای خرید بازی درت5 اینجا کلیک کنید.

ویژگی های بازی DIRT 5 :
  • گیم پلی مسابقه ای و شبیه ساز رانندگی
  • مسابقات مهیج افرود در زمین هایی از شن و ماسه ، یخ و برف
  • ماشین هایی متنوع رالی واف رود
  • امکان بازی به صورت چند نفره
  • امکان مسابقه در سراسر جهان یا وجود مسیرهایی چالش برانگیز

معرفی بازی Dirt 5 PS5 نصب بازی ps5

13-بازی Cyberpunk 2077 (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

بازی  Cyberpunk 2077 در سبک نقش آفرینی محصولی از CD PROJEKT RED است . این بازی دارای گیم پلی ای اکشن و ماجراجویی با دنیایی باز است و در شهری بزرگ و متنوع که قدرت و زرق و برق در آن حرف اول را می زند ، جریان دارد .

شما در نقش V بازی می کنید که یک مزدور قانون شکن است و به دنبال نوعی از ایمپلنت که کلیدی برای جاودانگی است می گردد . شما می توانید توانایی ، مهارت ها و سبک بازی کاراکتر خود را شخصی سازی کنید و در شهری وسیع گشت بزنید که در آن گزینه هایی که انتخاب می کنید داستان و دنیای اطراف شما را شکل می دهد .

به یک cyberpunk حرفه ای تبدیل شوید و با تجهیزاتی cybernetic و پیشرفته افسانه خود را در خیابان های Night City ، شهری از آینده ، بسازید . وارد این دنیای عظیم که استانداردهای جدیدی را از نظر بصری ، پیچیدگی و عمق تعیین می کند ، شوید . مخاطره آمیزترین و خطرناک ترین شغل زندگی خود را انتخاب کنید و به دنبال نمونه اولیه کاشتی بروید که کلید جاودانگی است . با ماشین هایی پرنده ، سلاح هایی فوق پیشرفته و شهری زنده و پویا که هر گوشه آن هیجان جدیدی در انتظار بازیکنان است ، داستانی عمیق ، آیتم هایی متنوع ، داستان هایی قابل تغییر و مبارزاتی مهیج را در تجربه ای تاریک از آینده بشریت تجریه کنید .

ویژگی های بازی Cyberpunk 2077 PS5 :
  • گیم پلی نقش آفرینی ، اکشن و ماجراجویی
  • دنیایی باز ، گسترده و متنوع
  • امکان تجربه شهری از آینده با تکنولوژی ها و سلاح هایی فوق پیشرفته
  • شخصی سازی کاراکتر ها ، مهارت ها و استایل بازی
  • امکان انتخاب دیالوگ ها و روند پیشروی بازی
  • مبارزاتی مهیج
  • همراه شخصیت معروف Keanu Reeves

خرید اکانت بازی Cyberpunk 2077

14- بازی It Takes Two-دونفره (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

بازی PS4 It Takes Two در سبک نقش افرینی و ماجراجویی محصولی از Electronic Arts می باشد . ماجراجویی ای دیوانه وار را در زندگیتان آغاز کنید . شما در نقش Cody و May بازی می کنید ، دو انسانی که با طلسم ها جادویی به عروسک تبدیل شده اند . با یکدیگر در دنیایی خارق العاده گرفتار شده اید و در این دنیا اتفاقات غیرمنتظره در هر گوشه ای پنهان هستند تا شما را غافل گیر کنند. توجه کنید که این بازی فقط به صورت دونفره قابل اجرا هست و شما به صورت تکی نمیتونید بازی کنید!

هر کاراکتر توانایی های منحصربه فرد خود را دارند و با رسیدن به مرحله استادی در هر توانایی می توانید اتفاقات پیش رو را به راحتی از سر بگذرانید . کار های مختلفی برای انجام دادن دارید که هیچ گاه خسته کننده نمی شوند . داستان صمیمانه و خنده آوری را شروع کنید ، در اینجا روند داستان بازی و گیم پلی به تجربه ای منحصربه فرد برای شما تبدیل می شوند . یک داستان جذاب از روابط احساساتی و صمیمانه و چالش های آن را کشف کنید. به کودی و می کمک کنید تا یاد بگیرند چگونه بر اختلافات خود غلبه کنند. با کاراکترهای متنوعی از شخصیت های عجیب و دوست داشتنی دیدار کنید و هر کدام را جداگانه بشناسید .

ویژگی های بازی It Takes Two PS4 :
  • گیم پلی اکشن و ماجراجویی
  • دنیایی متنوع و جذاب
  • چالش هایی مهیج و غیرمنتظره
  • گیم پلی بدون تکرار و همیشه هیجان انگیز
  •  کاراکترهایی متنوع

خرید اکانت قانونی بازی ایت تکس تو

15- بازی Sackboy: A Big Adventure (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

بازی  Sackboy A Big Adventure در سبک ماجراجویی و فانتزی محصولی انحصاری از شرکت سونی می باشد. قهرمان نمادین پلی استیشن Sackboy bursts با یک ماجراجویی بزرگ ، سرگرم کننده و دیوانه وار چند نفره و سه بعدی باز می گردد .

 

داستان بازی درباره Vex بی رحم است که دوستان Sackboy را دزدیده و آن ها را مجبور به ساختن Topsy Turver می کند . او با سلاحی کشنده وشیطانی دنیای ساخته شده از فانتزی های رنگارنگ و تصورات رویایی را به چشم اندازی سوزان و خشک و کابوس مانند تبدیل می کند .

اما افسانه ها از پیشگویی ای از اعماق نظام باستانی شوالیه های Knitted سخن به میان می آورند . آن ها محافظان افسانه ای Craftworld  هستند . فقط افراد شجاع ، نترس ، جوانمرد و دلیر می توانند این سرزمین را نجات دهند بازی مناسب افرادی است که دنبال بازی های فانتزی و با کمترین نوع خشونت هستند.

ویژگی های بازی Sackboy A Big Adventure :
  • گیم پلی ماجراجویی و فانتزی
  • داستانی حماسه ای و افسانه ای
  • سرزمین هایی متنوع و مهیج
  • امکان دونفره شدن بازی به صورت آفلاین

نصب بازی PS5 Sack boy

16- بازی Call of Duty Vanguard (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

آخرین نسخه از سری بازی های کالاف دیوتی که در پاییز سال 1400 منتشر شد، که مربوط به اتفاقات جنگ جهانی دوم است و تیم شما شامل افراد خبره و زبردستی هستن که هرکدوم از ملیت مختلفی هستن و توانایی های خاص خودشون رو دارن دور هم جمع شدن تا برای نابودی ارتش هیتلر و المان های اقدام کنند، داستان بازی روایت تک تک این افراد و گذشته انها است که اصن چگونه به اینجا رسیدن…

این نسخه پیوسته ترین Call of Duty تاکنون است و از موتور نسل بعدی که در Call of Duty Modern Warfare معرفی شده است استفاده می کند. از طریق کمپین تک نفره چهره تاریخ را تغییر دهید . مبارزه را از طریق داستانی در هم تنیده از قهرمانان چند ملیتی که Task Force One  را تشکیل داده و زمینه را برای نیروهای ویژه همانطور که ما می شناسیم ، آماده کردند ، تجربه کنید . چهار شخصیت قابل بازی بر ناامیدی و هرج و مرج جنگ ، تسخیر شده توسط نیروهای Axis غلبه می کنند.

ویژگی های بازی Call of Duty Vanguard PS4 :

  • گیم پلی اکشن و تیراندازی
  • امکان بازی به صورت آنلاین و چندنفره و افلاین
  • 4 شخصیت قابل بازی
  • مبارزات و ماجراجویی هایی تاثیرگذار در جنگ جهانی دوم
  • نقشه هایی جدید

نصب بازی های PS5 در منزل افلاین انلاین

17- بازی Marvel’s guardians of galaxy (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

بازی PS4 Marvels Guardians of the Galaxy در سبک اکشن و ماجراجویی محصولی از Square Enix میباشد که توسط Eidos-Montréal توسعه داده شده است . با نگاهی تازه به نگهبانان کهکشان مارول، یک سفر وحشیانه را در سراسر کیهان تجربه کنید. در این بازی سوم شخص اکشن ماجراجویی، شما Star-Lord هستید و به لطف رهبری جسورانه و در عین حال مشکوک خود، گروهی عجیب از قهرمانان را متقاعد کرده اید که به شما بپیوندند . یک فرد مرموز ،زنجیره ای از رویدادهای فاجعه بار را به راه انداخته است، و تنها شما می توانید نگهبانان غیرقابل پیش بینی را به اندازه کافی کنار هم نگه دارید تا با فروپاشی کامل بین سیاره ای مبارزه کنید.

از Element Blasters، ضربات تیمی، جت بوت استفاده کنید ، در نتیجه هیچ محدودیتی برای تیم شما وجود ندارد .اگر فکر می‌کنید همه چیز برنامه‌ریزی شده است، با دنیایی از شگفتی‌ها روبرو خواهید شد . عواقب اقدامات و تصمیمات شما نگهبانان را کنار هم سرپا نگه دارد. در این داستان اصلی نگهبانان کهکشان مارول، شما با موجودات جدید قدرتمند و شخصیت‌های نمادینی که همگی در کشمکش برای سرنوشت کهکشان گرفتار شده‌اند، برخورد خواهید کرد. وقت آن است که به کیهان نشان دهید از چه چیزی ساخته شده اید. با مبارزه با دشمنان و کنار زدن موانع شاهد اتفاقاتی مهیج و سرگرم کننده ای در این دنیای متنوع و رنگارنگ باشید .

ویژگی های بازی Marvels Guardians of the Galaxy PS4 :

  • گیم پلی اکشن و ماجراجویی
  • کاراکتر های محبوب مجموعه فیلم های نگهبانان کهکشان
  • مبارزاتی مهیج
  • اتفاقاتی غیرمنتظره و سرگرم کننده در دنیای محبوب مارول

برای خرید بازی به صورت اکانتی اینچا کلیک کنید

نصب بازی ps5 Marvel's guardians of galaxy

18- بازی Tony Hawk’s™ Pro Skater™ 1 + 2 (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

نسخه Remaster شده بازی پرطرفدار این سری است که به تازگی برای PS4 منتشر شده . یک بازی شبیه سازی اسکیت با کلی تنوع و انرژی زیاد، اهنگ های جذاب، محیط های گوناگون و ….

ویژگی های بازی Tony Hawk’s™ Pro Skater™ 1 + 2
  • اضافه شدن چندین پلیر حرفه ای جدید
  • چندین گیم مود تک نفره و دو نفره و …
  • موزیک و Soundtrack های جدید

نصب بازی اکانت PS5 Tony Hawk's™ Pro Skater™ 1 + 2

19- بازی Mortal Kombat 11 (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

خب یه جورایی دیگه اکثرتون با این اسم و بازی اشنا هستید.سری بازی های مورتال کمبت از حدود 30 سال پیش در حال انتشار است و این بار با نسخه نسل نهمی کنسولی ان ینی نسخه 11 ام مواجه هستیم.

بازی Mortal Kombat 11  توسط کمپانی Warner Bros توسعه یافته و به وسیله همین کمپانی برای کنسول های نسل هشتمی PS4 عرضه شد. این بازی که آخرین نسخه از این سری محبوب می باشد به تازگی منتشر شده که شامل تغییرات زیادی نسبت به نسخه های قبلی می باشد.

سبک بازی مورتال کمبات مبارزه ای می باشد و به عنوان یکی از پرچمداران این سبک بازی یاد می شود. این نسخه نسبت به نسخه قبلی آن شامل شخصیت های جدید می باشد که برای هر کدام از آن ها علاوه بر حرکات مشهور آنان چندین حرکت نیز اضافه شده است. برای دانلود بازی Mortal Kombat 11 برای PS4 به ادامه مطلب مراجعه کنید

ویژگی های بازی Mortal Kombat 11 :

  • بخش دونفره بازی
  • صحنه های گرافیکی فوق العاده
  • جزییات زیاد در ضربات و …

برای خرید اکانت بازی مورتال کمبت 11 اینجا کلیک کنید.

نصب بازی و خرید اکانت برای پی اس فایوMortal Kombat 1

20- بازی Sifu (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

بازی PS5 سیفو SIFU بازی انحصاری جدید برای سونی که هم دارای نسخه نسل هشتم ینی پی اس فور و هم دارای نسخه نسل نهم است،بازی برای عشاق ورزش کونگ فور، حجم بازی در حدود 10 گیگ است که این بازی رو یک گزینه مناسب برای بازی های افلاین میکند، اگرچه بازی هیچ بخش انلاینی ندارد و همین ویژگی ریسک پذیری گیمرها برای خرید دیسک یا اکانت ظرفیت 2 آن را زیاد میکند.

بازی Sifu در سبک اکشن و مبارزه ای محصولی از Sloclap می باشد . آیا یک زندگی برای داشتن کونگ فو کافی است؟ این بازی داستان یک دانش‌آموز جوان کونگ ‌فوکار است که در مسیر انتقام‌ جویی به دنبال قاتلان خانواده‌اش میگردد. یکی در برابر همه، او هیچ متحدی ندارد و دشمنان بیشماری دارد و باید به تسلط منحصر به فرد خود در کونگ فو و همچنین یک آویز مرموز برای پیروزی و حفظ میراث خانواده خود تکیه کند . شکار دشمنان شما را به گوشه های مخفی شهر می برد، از حومه شهر گرفته تا راهروهای سرد برج های شرکتی. شما یک روز فرصت دارید و دشمنان بیشماری در راه هستند .

برای هر اشتباه، زمان بهایی است که باید پرداخت کرد.  موقعیت یابی دقیق و استفاده هوشمندانه از محیط به نفع خود، کلید بقای شماست. از هر چیزی که در اختیار دارید استفاده کنید ، اشیاء قابل پرتاب، سلاح‌های موقت، پنجره‌ها و تاقچه‌ها .  همه چیز بر علیه شما شده‌ و به شما رحم نمی‌شود . کونگ فو تسلط از طریق تمرین است، مسیری هم برای بدن و هم برای ذهن. از اشتباهات خود بیاموزید، مهارت های منحصر به فرد خود را باز کنید و قدرت را در درون خود پیدا کنید تا بر تکنیک های ویرانگر Pak-Mei Kung-Fu تسلط پیدا کنید .

ویژگی های بازی SIFU PS5 :
  • گیم پلی اکشن و مبارزه ای
  • مبارزاتی مهیج و تاکتیکی
  • جست وجو شهر و مکان هایی متنوع

خرید اکانت قانونی بازی SIfu نصب بازی پی اس فایو در محل

21- بازی Dying Light 2 (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

بازی Dying Light 2  در سبک اکشن و نقش آفرینی محصولی از Techland می باشد .نسخه دوم بازی رو میشه در ادامه نسخه اول بازی دانست و همچین وابستگی ایی به هم ندارن! بیش از بیست سال پیش در Harran، ما با ویروس جنگیدیم و شکست خوردیم وحالا، ما دوباره باختیم. شهر، یکی از آخرین سکونتگاه‌های بزرگ انسانی، در اثر درگیری از بین رفته است. تمدن به دوران تاریکی بازگشته است و با این حال، ما هنوز امیدواریم. شما یک آواره با قدرت تغییر سرنوشت شهر هستید. اما توانایی های استثنایی شما بهایی دارد … غرق در خاطراتی که نمی توانید رمزگشایی کنید، به دنبال یادگیری حقیقت هستید و خود را در یک منطقه جنگی می یابید .

مهارت های خود را تقویت کنید، زیرا برای شکست دادن دشمنان و ایجاد متحدان، به نیرو و هوش نیاز دارید. رازهای تاریک پشت صاحبان قدرت را کشف کنید، طرف‌هایی را انتخاب کنید و در مورد سرنوشت خود تصمیم بگیرید. اما هر جا که انتخاب هایتان شما را می برد، یک چیز وجود دارد که هرگز نمی توانید فراموش کنید ، انسان بمانید . از مهارت‌های پارکور خود استفاده کنید تا حتی در وحشیانه‌ترین برخوردها، جان سالم به در ببرید. تفکر هوشمندانه، تله ها و سلاح های خلاق بهترین دوستان شما خواهند بود . منتظر بمانید تا شب به مخفیگاه های تاریک مبتلایان وارد شوید. نور خورشید آنها را دور نگه می‌دارد، اما در شب هیولاها شکار را آغاز می‌کنند و لانه‌های خود را برای کاوش آزاد می‌گذارند..

ویژگی های بازی PS5 Dying Light 2 :
  • گیم پلی اکشن و نقش آفرینی
  • جست وجو در دوره ای تاریک از بشریت
  • مهارت هایی متنوع و مهیج
  • مکان های مخفی و رازهای آن ها را کاوش کنید
  • بازی اخر الزمانی
  • ویژگی های پارکوری در گیم
  • گرافیک بی نظیر در کنار حجم بسیار مناسب بازی (30 گیگابایت)

Dying Light 2 اکانت قانونی بازی و نصب در محل تهران

22- بازی ELDEN RING (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

“یک جهان باز شمشیری با کلی گیم پلی و کلی چالش به عنوان بهترین بازی سال 2022 رو از ادمین میگیره…داستان و روایت بازی و جزییاتش خیلی زیاده فقط اگه یه بازی با چالش بالا و گیم پلی طولانی هستید حتما بهتون پیشنهاد میکنم”

بازی ELDEN RING در سبک نقش آفرینی سولز(شبیه به بازی دمونس سولز) محصولی از BANDAI NAMCO Entertainment می باشد، برخیزید و با فیض هدایت شوید تا قدرت حلقه ی الدن را به اهتزاز درآورید و در سرزمین های The Lands Between الدن لرد شوید . دنیایی وسیع که در آن زمین های باز با موقعیت های مختلف و سیاه چال های عظیم با طراحی های پیچیده و سه بعدی به طور یکپارچه به هم متصل شده اند. همانطور که کاوش می کنید، لذت کشف چالش های ناشناخته و طاقت فرسا در انتظار شماست که منجر به احساس موفقیت بالایی می شود و همواره بازیکنان را سرگرم نگه می دارد .

الدن رینگ علاوه بر شخصی سازی ظاهر شخصیت خود، می توانید آزادانه سلاح ها، زره ها و جادویی را که استفاده می کنید کمبو کنید. شما می توانید شخصیت خود را با توجه به سبک بازی خود توسعه دهید، مانند افزایش قدرت عضلانی برای تبدیل شدن به یک جنگجوی قوی، یا تسلط بر جادو . روند داستانی بازی به صورت چند لایه است که به صورت تکه تکه روایت می شود و چالش های مختلفی را برای بازیکنان به ازمغان می آورد . شخصیت خود را انتخاب کنید و آن را با توجه به سلیقه و استایل بازی خود ارتقا دهید و یه شخصیت دلخواهی درآورید .

ویِژگی های بازی الدن رینگ  ELDEN RING :
  • گیم پلی نقش آفرینی
  • مراحل طولانی بازی ایی
  • جهان باز بودن بازی
  • مبارزات حرفه ایی و کار شده با بهترین اصول
  • دنیایی وسیع و متنوع
  • شخصی سازی کاراکتر
  • قدرت و مهارت های جادویی

برای دیدن ویدیو آموزشی بازی الدن رینگ اینجا کلیک کنید.

معرفی بهترین بازی های PS5 داستانی

23-بازی Horizon Forbidden West (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

بازی Horizon Forbidden West در سبک اکشن و نقش آفرینی محصولی از انحصاری از کمپانی سونی  می باشد . سرزمین‌های دور را کاوش کنید، با ماشین‌های بزرگ ‌تر و الهام‌بخش ‌تر مبارزه کنید، و در حین بازگشت به دنیای آینده‌ای دور و پسا آخرالزمانی  Horizon، با قبایل جدید و حیرت‌انگیز روبرو شوید . این سرزمین در حال مرگ است. طوفان‌های سهمگین و بلای غیرقابل توقف بقایای پراکنده بشریت را ویران می‌کنند، در حالی که ماشین‌های جدید وحشتناک در مرزهای آنها پرسه می‌زنند. زندگی روی زمین به سمت انقراض دیگری می رود و هیچ کس دلیل آن را نمی داند .

این به Aloy بستگی دارد که اسرار این تهدیدات را کشف کند و نظم و تعادل را به جهان بازگرداند. در طول راه، او باید با دوستان قدیمی خود متحد شود و یا با جناح‌های جدید متخاصم اتحاد ایجاد کرده و میراث گذشته باستانی را آشکار کند . در این زمان شما باید سعی کنید یک قدم جلوتر از یک دشمن جدید به ظاهر شکست‌ناپذیر باقی بمانید . با استفاده از سلاح‌ها، تجهیزات و تله‌های ساخته شده از قطعات نجات‌یافته، در نبردهای استراتژیک T علیه ماشین‌های عظیم و دشمنان انسانی شرکت کنید . همچنین با ترکیب این سلاح ها و تجهزات استایل بازی منحصربه فردی برای خودتان ایجاد کنید .

ویژگی های بازی  Horizon Forbidden West :
  • گیم پلی اکشن و نقش آفرینی
  • گرفیک فوق العاده قوی
  • امکان جست وجو و کاوش دنیایی از آینده
  • سلاح ها و تجهیزاتی پیشرفته

معرفی بهترین بازی های آفلاین PS5

24- بازی Gran turismo 7 (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

 Gran Turismo 7  توسط Polyphony Digital توسعه داده شده و در طی رویداد معرفی نسل بعدی کنسول ها یعنی PlayStation 5 توسط کمپانی Sony معرفی شد . یک بازی انحصاری برای کمپانی سونی به حساب میاید که برای کنسول های نسل نهم و نسل هشتم در اواسط سال 2022 معرفی شد .

سری بازی های گرن توریسمو بیشتر از اینکه یه بازی باشه در حقیقت یک شبیه ساز رانندگیه ، از این بابت میشه گفت شبی ساز رانندگی که به شدت روی جزییات گیم پلی بازی کار کردن! میزان گاز دادن شما در دنده های مختلف! ترمز گرفتن ها، استایل ماشین و دینامیک ماشین ها و … البته در کنار این ویژگی ها، گرافیک بازی فوق العاده با کیفیته که باعث به وجود اومدن حجم 95 گیگی این بازی تا به امروز شده که احتمالا با اپدیت های اینده شاید بیشترم بشه.

مود های متنوعی همچون campaign mode به بازی اضافه شده اند که دارای ویژگی های جدیدی هستند که نظر طرفداران این سبک از بازی را به خود جلب خواهد کرد . امکانات جدید و متنوعی نیز در گاراژ هر بازیکنان قابل مشاهده است که به هر چه حرفه ای تر شدن و پیشرفت بازی کمک می کند .  بپیشرفت های بیشتر بازی همچنان نامعلوم می باشند و اطلاعاتی از آن ها در دسترس نیست اما پیشرفت های گرافیکی بازی به خوبی قابل مشاهده اند و با مقایسه آن با کنسول های نسل فعلی ، تفاوت قابل توجهی را نشان می دهند .

ویزگی های بازی Gran Turismo 7 PS5 :

  • گیم پلی مسابقه ای ماشینی
  • امکان بازی کردن به صورتچند نفره و آفلاین
  • مدل های مختلفی از ماشین ها و امکان شخصی سازی آن ها
  • ارتقا خیره کننده گرافیک
  • شبیه ساز فوق العاده رانندگی

معرفی بهترین بازی های PS5 5gran Turismo

25-بازی Metro Exodus (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

بازی  Metro Exodus دارای سبک اخرالزمانی و تفنگی و ترسناک میباشد که به صورت اول شخص انجام میشود و توسط شرکت 4A Games منتشر و توسعه یافته است.داستان بازی در سال 2036 در شهر مسکو جریان دارد که جنگ هسته ای زمین را تقریبا نابود کرده است و چندین هزار بازمانده در زیر ویرانه های مسکو، در تونل ها مترو زندگی میکنند. انها برای فرار از تاثیرات تشعشعات به زیر زمین پناه برده اند اما انجا هم به طور کامل برای زندگی امن نیست…تاثیرات هسته ای حیوانات کوچک زیر زمین را به هیولا های عجیب و نفرت انگیز تبدیل کرده است.

شما در بازی Metro Exodus در نقش پسری به نام Artyom با گروهی از افراد باید از تونل ها فرار کنید و سفری شگفت انگیز و خطرناک را در روسیه به سمت شرق تجربه کنید. در این بین با چالش ها و خطرات بسیاری رو به رو می شوید .بیابان های روسیه را پس از اخرالزمان کشف کنید. به دنبال سلاح هایی برای دفاع از خود در برابر موجودات عجیب غریب باشید.همچنین میتوانید از وسایل باقی مانده از قبل استفاده کنید و یا آنها را بازسازی کنید.بازی Metro: Exodus دارای دنیای باز است و شما حق انتخاب های زیادی دارید که روند بازی را تعیین میکند. انتخاب های شما سرنوشت شما و دوستانتان را تعیین میکند.

ویژگی های بازی Metro Exodus  :
  • سبک اخرالزمانی و فانتزی
  • روند داستانی جذاب
  • سلاح ها و ابزار های متنوع
  • گرافیگ فوق العاده جذاب
  • مراحل چالش بر انگیز
  • سلاح های متنوع

معرفی بازی های ترسناک PS5

26- بازی Doom Eternal (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

بازی DOOM Eternal در سبک اکشن محصولی از  Bethesda Softworks می باشد که توسط id Software توسعه داده شده است . این بازی که دارای گیم پلی ای تک نفره و تیراندازی با زاویه دوربین اول شخص است یکی از محبوب ترین سری های اکشن می باشد نسخه اول این بازی خاطره انگیز برای پی اس وان منتشر شده بود ! ارتش جهنمی به سوی زمین حمله ور شده است و به دنبال نابودی نسل بشر است . در این بازی شما با هیولا ها و موجودات شیطانی بسیاری رو به رو خواهید شد که باید آن ها را به جهنم بازگردانید .

با کشتن هر چه بیشتر شیاطین سطح شما ارتقا پیدا می کند . هدف اصلی شما در این بازی پیدا کردن و نابودی شیاطین است چرا که آن ها فقط از شما می ترسند . مبارزاتی رودر رو با سرعتی بالا و مهیج را تجربه کنید که ساعت ها بازیکنان را بدون خستگی به خود مشغول می کند . در بازی DOOM Eternal باید به دنبال سرنخ ها بگردید تا بتوانید راز و رمز های بسیاری را که پنهان شده اند پیدا کنید تا به شما کمک کنند پایانی را برای حمله ی شیاطین به ارمغان آورید . همچنین در این راه سلاح ها و تجهیزات متنوع و پیشرفته ای را می توانید به کار گیرید و با ارتقا توانایی هایتان به شکارچی ای مرگبار تر تبدیل شوید .

ویژگی های بازی DOOM Eternal :

  • گیم پلی اکشن و تیراندازی
  • گرافیک و مراحلی ارتقا یافته
  • امکان مبارزه با شیاطین و هیولا های جهنم برای نجات نسل بشر
  • توانایی ها و مهارت هایی منحصر به فرد
  • سلاح ها و تجهیزاتی پیشرفته
  • کسب نمرات +95 از منتقدان

معرفی بازی های پی اس فایو دوم ایترنال

27- بازی اسنایپر الیت Sniper Elite 5 (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

آخرین سری از بازی محبوب اسنایپر الیت بازی XBOX Sniper Elite 5 مبارزه با شخص ثالث تاکتیکی و یک بادامک قاتل پیشرفته را ارائه می دهد. با بسیاری از مکان های دنیای واقعی که با جزئیات خیره کننده و یک سیستم قابل حمل و نقل روبرو شده اند و به شما امکان می دهد بیشتر از گذشته را کشف کنید ، راه خود را در همه غوطه وری ترین نقشه ها مبارزه کنید.


فرانسه ، 1944 – به عنوان بخشی از عملیات مخفیانه ایالات متحده برای تضعیف استحکامات آتلانتیکوال در سواحل بریتنی ، کارل فیربورن ، مارک دار نخبه با مقاومت فرانسه ارتباط برقرار می کند. به زودی آنها یک پروژه مخفی نازی را کشف می کنند

بسیاری از مکان ها در بازی اسنایپر الیت 5 از دنیای واقعی با استفاده از فتوگرامتری برای بازآفرینی یک محیط زندگی ، غوطه وری و چندین نقطه نفوذ و استخراج اسیر شده اند و اهداف لیست را از بین می برند ، چشم انداز کاملاً جدیدی را در مورد هر مأموریت ارائه می دهند. با استفاده از مکانیک های بهبود یافته CO OP به شما امکان دهید مهمات و موارد را به اشتراک بگذارید ، سفارشات خود را به اشتراک بگذارید و یکدیگر را بهبود بخشید.

از Ziplines ، دامنه های پایین و لرزان در امتداد لبه ها استفاده کنید تا به نقطه برتری کامل برسید ، یا از یک نگاه شدید چشم استفاده کنید. فاکتور در سهام تفنگ و گزینه های بشکه به همراه گرانش ، باد و ضربان قلب در حالی که دیدنی های خود را روی هدف قرار می دهید.

برای سفارشی سازی و به روزرسانی تقریباً در هر جنبه ای از سلاح خود از میزهای کار استفاده کنید – تغییر دامنه ها ، سهام ، بشکه ، مجله و موارد دیگر. تفنگ ها ، ثانویه ها و تپانچه ها همه گزینه های متنوعی دارند. از این گذشته ، می توانید مهمات را متناسب با هدف خود انتخاب کنید ، از سوراخ زره پوش درست تا غیر کشنده.

به کمپین یک بازیکن دیگر به عنوان یک تیرانداز از محور حمله کنید و در یک بازی کشنده گربه و ماوس شرکت کنید و بعد از طعمه خود ، ابعاد جدیدی را برای چالش فراهم کنید. از طرف دیگر ، به عنوان کارل می توانید برای کمک به شما تماس بگیرید و یک تیرانداز از خفا دوم برای کمک به شما در یک وضعیت دشوار داشته باشید.

شخصیت و بارگذاری خود را سفارشی کنید و XP ، مدال و روبان را بدست آورید ، زیرا در نبردهای بسیار رقابتی 16 بازیکن که واقعاً مهارت های تیز کردن شما را آزمایش می کند ، به دست می آورید. اگر سبک شما بیشتر است ، می توانید با حداکثر 3 بازیکن دیگر در برابر امواج دشمنان در حالت Survival همکاری کنید.

معرفی بازی اسنایپر الیت Sniper Elite 5

28- بازی Stray استری ( شبیه ساز گربه) (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

بدون شک تا اینجای کار خاص ترین بازی ساخته شده برای کنسول PS5 بازی استری هست بازی ایی که شاید دخترا بیشتر از پسرا از بازی کردن اون لذت ببرن مخصوصا دخترای گربه دوست. اگرچه نمیتوان روی همچین بازی زیبایی برچسب جنسیتی گذاشت . استری یک بازی داستانی است که شما در نقشه یک گربه هستید و دارید از زندگی خودتون لذت میبرید تا اینکه به درون یک فاضلاب میوفتید و وارد شهر زیر زمینی ایی میشید و ….

چیزی که بازی استری رو خاص کرده حرکات و رفتار شما به کرکتر اصلی بازی ینی استری است ، قبلا به هیچ عنوان همچین بازی ایی ساخته نشده که رفتار گربه ها رو تا این حد واقعی درون بازی نشون بده ! پنجه هاتون رو تیز کنید ، با دایره میو کنید و … این بازی اصلا شبیه به بازی هایی نیست که قبلا دیده ایید هیچ چیز تخیلی ایی راجب این گربه وجود نداره و شما احساسی متفاوت رو تجربه خواهید کرد ، حجم بازی هم با توجه به گرافیک نسبتا خوب بازی به نظر یک نقطه قوتی است ، فقط حدود 8 گیگ فضا برای اجرای این شاهکار نیاز دارید

استری بازی ایی نیست که به قشر خاصی معرفیش کنیم اما اگر یک گیمر دختر در خونه دارید و میخواید سوپرایزش کنید این بازی واقعا میتونه براش سوپرایز خوبی باشه

قیمت بازی استری در استور سونی 30 دلار است که شامل نسخه 4 و 5 این بازی میشود. همچنین شما میتونید با خرید اکانت پلاس اکسترا و یا پرمیوم از این بازی به صورت رایگان استفاده کنید !

 

نصب بازی های PS5 در محل

29-بازی Call of Duty Modern Warfare II (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

بعد از حدود 3 سال از نسخه اول بازی مدرن وارفار در سال 2022 نسخه دوم آن منتشر شد ، مدرن وارف 2 یک بازی تمام کمال است، اون چیزی که همه ی گیمرها از اکتیویژن انتظار دارند ساخت یک بازی تفنگی در زمان حال با داستان جذاب و بخش آنلاین بدون باگ است ، مدرن وارف 2 تمام انتظارات رو برآورده کرده است!  حجم بازی حدود 100 گیگ است و آپدیت های روز به روز بازی به حجم بازی می افزاید

(معرفی بهترین بازی های معروف PS5)
ویژگی های بازی Call of Duty MW II
  • گرافیک فوق العاده (سری کالاف همیشه تو این مورد جزو بهترین ها بوده است !
  • گیم پلی رو به جلو و اعتیاد آورد بخش داستانی بازی (کمتر کسی رو میتونید پیدا کنید که کالاف دیوتی رو ریخته باشه و تموم نکرده باشه !)
  • هوش مصنوعی قوی بازی
  • مدرن و به روز بودن صلاح ها و اتفاقات درون بازی
نقاط ضعف بازی Call of Duty MW II
  • حجم زیاد بازی
  • کم بودن بخش داستانی بازی
  • نیاز به اینترنت نسبتا خوب برای بازی کردن بخش آنلاین

امتیاز سایت متاریکا برای این بازی : 76

امتیاز کاربران در سایت متاریکا : 5.1 ( از 480 ریت)

 

30-بازی God of War Ragnarok گاد آف وار 5 (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

کمتر کسی پیدا میشه که تاحالا اسم بازی گاد آف وار رو نشنیده باشه، یک انحصاری با اصالت بدون افت و همیشه در حال جاه طلبی ، قسمت پنجم این بازی در آبان 1401 به بازار اومد ، چیزی که درباره رگنوراک باید بدونیم اینکه باید بازیش کنیم فقط همین و بس ! تموم شد بدون هیچ توضیحی میتونی این بازی رو بازی کنی و ازش لذت ببری .رگناروک از اصلی ترین نامزدهای بازی سال در 2022 است.

خرید بازی برای پی اس فایو God of War Ragnarok PS5
ویژگی های بازی God of War Ragnarok 
  • گیم پلی طولانی بازی
  • گرافیک فوق العاده ی  بازی
  • داستان منحصر به فرد و عدم کپی برداری
  • ساخت و مونتاژ بی نقصه سونی
  • مناسب برای تمامی سنین
نقطه ضعف های بازی God of War Ragnarok
  • عدم دارا بودن بخش انلاین
  • داشتن باگ در نسخه ی بدون آپدیت بازی

میانگین نمرات بازی رگناروک توسط منتقدان در سایت متاریکا: 91

میانگین دریافت نمره از پلیرهای معمولی: 8 از 10 (از 5000 نقد)

 

31- بازی The Callisto Protocol کالیستو (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

یک بازی ترسناک-تخیلی با دوربین سوم شخص که خیلی از طرفدارانش رو یاد بازی Dead Space میندازه ، گرافیک بازی از همون لحظات ابتدایی  شما رو جلد خودش میکنه ، گیم پلی بازی شاید شما رو تا حدودی یاد فضای The Last of Us بندازه ، مبارزه ی دسته خالی با موجوداتی که تبدیل به زامبی شده اند در قمر دوم مشتری درون یک زندان رباتی ! چیزی که قرار است شما در این بازی تجربه کنید !

 

نقاط قوت و ضعف بازی
نقاط قوت
  • گرافیک زیبا و جهت هنری قوی، دنیای درون بازی زیبا، هرچند دلهره آور را ایجاد می کند.
  • اجرای فوق العاده سام ویتور
  • طراحی صدای قوی به شما اطلاع می دهد که چه اتفاقی در حال رخ دادن است حتی اگر همیشه نتوانید آن را ببینید
  • یکی از بهترین بازی های سبک ترسناک بعد از ریدنت اویل و لست اف آس و دیز گان
نقاط ضعف
  • دقت مبارزه غوغا نمی تواند با اوباش فزاینده دشمنانی که در نیمه دوم بازی با آنها روبرو می شوید همگام باشد.
  • انیمیشن‌های مرگ خیلی طولانی هستند و نمی‌توان آنها را نادیده گرفت و مرگ‌های مکرر را آزاردهنده می‌کند
  • درجه سختی خسته کننده، به خصوص با نزدیک شدن به فینال بازی

برای خرید اکانت قانونی این بازی اینجا کلیک کنید.

نصب بازی PS5 Callisto

32- بازی Evil West (معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

یک بازی پر از تناقض ، در نقش یک کابوی در غرب وجشی به جنگ زامبی ها بروید ، اویل وست میتونست خیلی بیشتر از این ها سر و صدا کنه اگر زیر سایه ی بازی هایی مثل گاد اف وار گم نمیشد ، سوژه داستانی بازی بسیار جذاب است همچنین حجم حدودی بازی در حدود 30 گیگه که باتوجه به مشکل کم بود فضای PS5 این یک مزیت مهم حساب میشه

یدر بازی، بازیکن کنترل جسی رنتیر، یک شکارچی خون آشام را به عهده می گیرد. جسی به سلاح های گرم قدرتمندی از جمله یک تپانچه شش تیر، یک تفنگ و یک شعله افکن، و سلاح های غوغا شامل یک دستکش مجهز است که می تواند انرژی الکتریکی و تبر را جمع کند. پس از یک حمله غوغا، دشمنان را می‌توان مبهوت و مبهوت کرد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که آنها را با استفاده از یک حرکت تمام کننده خاص اجرا کنند. بازیکنان همچنین می توانند از محیط به نفع خود استفاده کنند. به عنوان مثال، آنها می توانند دشمنان را به یک تله میخ پرتاب کنند یا به بشکه های انفجاری شلیک کنند. بازیکنان گهگاه با شخصیت های رئیس روبرو می شوند که دشمنان قدرتمندی با الگوهای حمله منحصر به فرد هستند. با پیشرفت بازیکن در بازی، سطح خود را بالا می برد و مهارت ها و توانایی های جدیدی به دست می آورد. کمپین را می توان با همکاری با بازیکن دیگری بازی کرد.

(معرفی بهترین بازی های معروف PS5)

برای مشاهده ویدیوی ریوو بازی اینجا کلیک کنید

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در زمینه فروش اکانت های قانونی و نصب انواع بازی شروع نموده است . این مجموعه اکانت های خود را بدون واسطه و از طریق گیفت کارت های قانونی از استور سونی تامین می کند و همچنین ضمانت قانونی بودن و گارانتی کامل را به تمام مشتریان ارائه می دهد. در این مجموعه در حال تلاش هستیم که با کمترین هزینه از بهترین کیفیت بهره ببرید .

کلیه حقوق این سایت متعلق به 

شرکت پوبو گیم می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه محصولات