detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها معرفی
  • نویسنده alirebo
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 10 دقیقه
21 بهمن 1400

معرفی بازی های تفنگی اکشن برای PS4

خب نوبتی هم باشه نوبت معرفی بازی های تفنگی اکشن در این پست قراره خفن ترین بازی های تفنگی و اکشن رو بهتون معرفی کنیم.

بریم سراغ معرفی بازی ها

1- بازی Uncharted 4 A Thief’s End-انحصاری-تفنگی-ماجراجویی-داستانی

خب در اولین قدم میریم سراغ پرچمدار سونی و بهترین بازی این لیست از نظر ادمین، بازی آنچارتد، عاقبت یک دزد، نسخه 4 ام از سری بازیه ای انچارتد است. احتمالا کاور این بازی رو خیلی جاها دیدین یا بازیش کردین،و قطعا این حجم از محبوبیت هم دلیل داره، یه بازی اکشن ماجراجویی با مراحل و چالش های جدید و تنوع انگیز، حتما بهتون پیشنهاد میکنم.

Uncharted 4 A Thief's End-انحصاری-تفنگی-ماجراجویی-داستانی

2- بازی Call of Duty Vanguard-داستانی-تفنگی-اول-شخص-تخیلی

سری بازی های کال اف دیوتی هم بعد از جی تی ای و فوتبال معروفترین سری بازی های ویدئویین، در اخرین نسخه این بازی ینی ندای وظیفه: پیشتاز، که درباره جنگ جهانی دوم هست، بازی های کالاف دیوتی علاوه بر بخش داستانی دارای بخش مولتی پلیر و زامبی هستن ، در حالت کلی بازی های کال اف این ویژگی ها و این گیم پلی رو دارن : اکشن هیجان انگیز با صحنه هایی جذاب، معما ندارن که نشه حل کرد یا تو اون مرحله گیر کنید و بخش افلاین حدودا 10 ساعته و البته بهترین گرافیک زمان خودشون.

Call of Duty Vanguard-داستانی-تفنگی-اول-شخص-تخیلی

3- بازی Call of Duty Cold War -داستانی-تفنگی-اول-شخص 2020

این نسخه از بازی کال اف دیوتی دارای نسخه مولتی پلیر و زامبی علاوه بر بخش داستانی می باشد. داستان بازی در سال 1970 روایت میشود، بعد از جنگ جهانی دوم و در زمان جنگ ویتنام و انقلاب ایران.

Call of Duty Cold War -داستانی-تفنگی-اول-شخص

4- بازی Call of Duty WWII-داستانی-تفنگی-اول-شخص-تخیلی 2017

بازی کال اف دیئتی جنگ جهانی دوم هم همونطوری که از اسمش پیداس روایت داستان های جنگ جهانی دوم رو در پیش گرفته،قابلیت مولتی پلیر و مود زامبی رو نیز دارا می باشد.

5- Call of Duty Modern Warfare 2019 چند نفره-داستانی-تفنگی-اول-شخص 2019

به جرات میتونیم بگیم یکی از کاملترین نسخه های کال اف دیوتی که تو این دهه اخیر منتشر شده،گرافیک عالی،داستان زیبا و بخش چند نفره جذاب ، داستان بازی در رابطه با گروهک تروریستی دائش و جنگ های چریکی منطقه است. مولتی پلیر با قابلیت یار شدن  نیز از ویژگی های مهم این بازی هستش

6- بازی Call of Duty ghosts-داستانی-تفنگی-اول-شخص 2013

اولین سری بازی های کال اف دیوتی که برای کنسول های نسل هشتم اومد، با توجه به قدیمی بودن بازی، بازی همچنان از گرافیک خوبی برخوردار است. بخش مولتی پلیر و زامبی ندارد.

Call of Duty ghosts-داستانی-تفنگی-اول

7- بازی Call of Duty Infinite Warfare-داستانی-تفنگی-اول-شخص-تخیلی 2016

شاید یکی از ضعیفترین کال اف هایی که توی این چند سال منتشر شده بازی کال اف دیوتی اینفینیت وارفار هستش،علت این حجم از انتقاد و نمره منفی هم میشه به محیط بازی ربط داد،که در محیطی فضایی و تا حدی میشه گفت تخیلی است، در بین بازی های کالاف این نسخه کمترین نمره رو دریافت کرده.

Call of Duty Infinite Warfare-داستانی-

8- بازی Call of Duty black ops III-داستانی-تفنگی-اول-شخص 2015

شاید از مهمترین بخش های این بازی که باید همون اول بهش اشاره کرد مود زامبی ان است که قابلیت چند نفره رو داراس، یکی از محبوبترین بازی های گیم نتی و مولتی پلیر کالاف که البت داستان بازی نسبتا خوبی هم داره .

Call of Duty black ops III-داستانی-تفنگ

9- بازی Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign -داستانی-تفنگی-اول-شخص 2019

کال اف دیوتی مدرن وارفار 2 در حقیقت یک نسخه بازسازی شده از 2009 است که در سال 2019 بازسازی شد ، داستان بازی راجب جنگهای نیروهای امریکایی با روسیه و … است، این بازی فقط دارای بخش داستانی است

Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign -داستانی-تفنگی-اول-شخص

10- بازی Call of Duty Modern Warfare Remastered-داستانی-تفنگی-اول-شخص-تخیلی 2015

نسخه بازسازی شده مدرن وارفار 1، داستان عالی و عدم وجود بخش مولتی پلیر و مود زامبی

11-بازی  Call of Duty Advanced Warfare-داستانی-تفنگی-اول-شخص 2014

این نسخه از سری بازی های کال اف دیوتی هم راجب جنگ های مدرن است، با اینکه قدیمی به حساب میاد ولی هنوز جذابیت خودشو داره!

12- بازی Battlefield 4 داستانی تفنگی اول شخص 2013

سری بازی های بتلفیلد هم مثل بازی های کال اف دیوتی تا حد زیادی شبیه به همن، گیم پلی اول شخص تفنگی و صحنه های اکشن و جنگ های چریکی و… بازی بتلفیلد 4 داستانی روایی از جنگ های امروزی است که با توجه به قدیمی بودنش هنوز هم طرفدارای خودشو داره.

Battlefield 4 داستانی تفنگی اول شخص

13- بازی Battlefield 1 داستانی تفنگی اول شخص 2016

در این نسخه از بازی بتلفیلد شما در میدا نجنگ جهانی اول هستید به عنوان یک سرباز وظیفه و….

Battlefield 1 داستانی تفنگی اول شخص

14- بازی Battlefield V داستانی تفنگی اول شخص 2018

باززی بتلفیلد وی هم راجب جنگ جهانی دوم است، در این بازی هم شما به صورت تیکه تیکه و غیر پیوسته در موقعیت های مختلف جنگ قرار میگیرید و چالش های مختلفی رو تجربه میکنید.

Battlefield V داستانی تفنگی اول شخص

15- بازی Tomb Raider Definitive-داستانی-مخفی کاری-سوم شخص

سری بازی های تام رایدر هم که از 20 سال پیش در کنسول پی اس 1 منتشر شد همچنان محبوبیت خودشو حفظ کرده ، از جذابیت های بازی میتونیم به مخفی کار کردن و انجام ماموریت ها ، خط داستانی زیبا با صحنه های اکشن و داستان نسبتا طولانی بازی اشاره کرد.

Tomb Raider-داستانی-مخفی کاری-سو

16- بازی Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration -داستانی-جاسوسی-Vr

این نسخه از بازی تام رایدر قابلیت بازی با عینک های وی ار رو نیز داراس، باز هم میشه به گیم پلی جذاب بازی و چالش ها و مخفی کاری های بازی اشاره کرد.

f the Tomb Raider 20 Year Celebration

17- بازی Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition-جاسوسی-سوم شخص-ماجراجویی

اخرین نسخه منتشر شده از سری بازی های تام رایدر هست ، باز هم چالش جدید مبارزات هیجان انگیز و مخفی کاری ها در دل جنگل، اگه از بازی های مخفی کاری یا مبارزات روز با تیر کمون و اسلحه لذت میبریم شدیدا بهتون توصیه میکنیم.

Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition-جاسوسی-سوم شخص-ماجراجویی

18- بازی Sniper Ghost Warrior Contracts-جاسوسی-اول شخص-تفنگی

شما در نقش یک اسنایپر شروع به اموزش کار با اسلحه و استفاده از اون میکنید، این بازی رو بدلیل دقت بالاش میشه یه بازی شبیه ساز در نظر گرفت،گرافیک نسبتا خوب به حجم بازی ، حجم کم بازی و داستان انحصاری بازی (سری بازی دیگه ایی نداریم که به صورت تخصصی روی اسنایپر کار کنه)

Sniper Ghost Warrior Contracts-جاسوسی-اول شخص-تفنگی

19- بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2-جاسوسی-اول شخص-تفنگی

نسخه دوم بازی اسنایپر کانترکت بخاطر استقبال زیاد از نسخه اول به بازار اومد، گیم پلی بازی مانند اسنایپر کانتراکت 1 جذاب با مراحل و چالش های جدید است.

Sniper Ghost Warrior Contracts 2-جاسوسی-اول شخص-تفنگی

20- بازی Sniper Ghost Warrior 3-جاسوسی-اول شخص-تفنگی 2017

یکی از بازی های شبیه ساز اسنایپر که متاسفانه بدلیل باگ های بوجود اومده در زمان عرضه بازی زیاد نظر مخاطب رو جلب نکرد! بازی اسنایپر گووست واریور هم روایت داستان اسنایپری رو دارد که به انجام ماموریت های خود می پردازد.

21- بازی Sniper Elite 4 -تفنگی-جاسوسی-مرحله ایی-سوم شخص

بازی اسنایپر سه از بازی های کنسول های نسل هفتمی که برای نسل هشتم هم انتشار پیدا کرد ، بر خلاف بازی های اسنایپر کانراکت ، بازی های اسنایپر الیت ب صورت سوم شخصه و بیشتر روی داستان بازی و مخفی کاری اون کار شده تا دقت و شبیه سازی اسنایپ بازی .

22-بازی Sniper Elite 4 -تفنگی-جاسوسی-مرحله ایی

نسخه 4 ام بازی اسنایپر الیت هم بعد از تقاضای زیاد نسخه سوم ساخته شد، تا حدودی دارای گیم پلی مشابهی هستند، شما در نقش یه سربازی ایتالیایی اسنایپر در زمان جنگ جهانی دوم هستید که هدفتون نابود نازی هاست.

Sniper Elite 4 -تفنگی-جاسوسی-مرجله ایی

23- بازی Far Cry 6 -تفنگی-جهانباز-اول شخص-داستانی 2021

سری بازی های فارکرای نزدیک به یک دهه است که داره منتشر میشه ، بازی هایی با محوریت ثابت، جهان باز-مخفی کاری و انجام ماموریت ها و چالش های داستانی بازی در یک جزیره بزرگ! نسخه اخر بازی فارکرای درباره حکومت دیکتاتوری در یکی از کشور های امریکا جنوبی و تلاش برای انقلاب و نابودی حکومت است . گرافیک فوق العاده بازی، وجود اسلحه های گوناگون و متنوع و نقش افرینی بودن بازی از ویژگی همه سری بازی های فارکرای است

24- بازی Far Cry new dawn -تاریخی-انسان های اولیه-جهانباز-اول شخص-داستانی

یک نسخه متفاوت از سری بازی های فارکرای است که شاید بیشترین طرفدار رو نیز داشته باشد بازی فارکرای پریمال،این نسخه از بازی های فارکرای در حقیقت نسخه باستانی این بازی است، جنگ با نیزه و تبر و تیرکمان، مبارزه با حیوانات و رام کردنشون، در حقیقت بازی های تاریخی که نقش افرینی دارن خیلی جذابتر از بازی های نقش افرینی زمان حال یا اینده هستن . اگه به بازی های اول شخص تاریخی و نبرد با سلاح های سرد و … علاقه دارید حتما بهتون پیشنهاد میکنیم.

25- بازی Far Cry 5 -تفنگی-جهانباز-اول شخص-داستانی

یکی از نسخه های متوسط سری بازی های فارکرای اگرچه طرفدارای پر و پا قرص خودشم نیز دارد، داستان بازی راجب جزیره ایی است که توسط یک گروه اداره میشود و شما در نقش نیروی ویژه اقدام به دستگیر کردن اون انجام میدید اما در ماموریت شکست میخورید و در جزیره گرفتار میشوید…

26- بازی Far Cry new dawn -تفنگی-جهانباز-اول شخص-داستانی

بازی فارکرای نیو داون در حقیقت در ادامه داستان بازی فارکرای 5 ساخته شد ، اما بدلیل لو نرفتن داستان بازی فارکرای 5 از بیان داستان معذوریم 🙂

27- بازی Far Cry 4 -تفنگی-جهانباز-اول شخص-داستانی

همونطور که گفتم بیس بازی های فارکرای حدودا یک مدل است ، در بازی فارکرای 4 شما در تبت زیر کوه های هیمالیا به مبارزه و چالش میپردازید، مثل داستان های دیگه فارکرای این بازی هم دارای شخصیت منفی و گروهش است و یک گروه انقلاب گرا و مخالف که شما در سدد انها بر میخیزید …

28- بازی Uncharted The Lost Legacy-انحصاری-تفنگی-ماجراجویی-داستانی

بازی انچارتذ میراث گمشده در حقیقت در ادامه داستان انچارتد 4 است، مراحل جدید بازی همراه با کرکتر جدید ، همون حس و حال انچارتد 4 رو به شما میدهد.

Uncharted The Lost Legacy-انحصاری-تفنگی-ماجراجویی-داستانی

29- بازی UNCHARTED The Nathan Drake Collection-انحصاری-تفنگی-ماجراجویی-داستانی

استقبال زیاد از بازی انچارتد 4 باعث شد که شرکت سونی سه بازی قبلی این سری از بازی هارو ینی انچارتد  1 2 3 رو در قالب یک بازی برای کنسول های نسل هشتم منتشر کند.

UNCHARTED The Nathan Drake Collection-انحصاری-تفنگی-ماجراجویی-داستانی

30- بازی Insurgency-Sandstorm-تفنگی-داستانی-اول شخص 2018

اگه بخوایم قضیه رو زیاد پیچیده نکنیم میشه شورش،طوفان شن رو یک نسخه با گرفیک کمتر از بازی های کالاف دیوتی دانست، مبارزات اول شخص و تفنگی، جنگ های چریکی و خط داستانی از عوامل مشترک بین این بازی و سری بازی های کال اف دیوتی هستش.

Insurgency-Sandstorm-تفنگی-داستانی-اول شخص

31- بازی Metal Gear Solid The Phantom Pain-جاسوسی-داستانی-تفنگی-سوم شخص

یک بازی همه چیز تموم، بازی متال گیر : فانتوم پین، درباره سرباز جاسوس امریکایی و چالش های اون در ماموریت های مختلف است، در این نسخه از بازی چالش های این سرباز در کشور دوست و همسایه ینی افغانستان اتفاق میوفتد.

Metal Gear Solid The Phantom Pain-جا

32- بازی Crysis Trilogy Remastered

سه گانه ی کرایسیس که در سال 2021 برای کنسولی پی اس فور بازسازی شد شاید کمترین توجه دنیای بازی رو به خودش دید ! از این لحاظ که کرایسیس دقیقا اون چیزی که هشتاد درصد گیمرهای افلاین باز ازش انتظار دارن، گرافیک خوب ، داستان قوی و صحنه های اکشن ، به طرفداران سری بازی های کال اف دیوتی شدیدا کرایسیس رو توصیه میکنم ، جالبه که با این کیفیت عالی بازی، حجم اون در حد 20 گیگ هستش!

33- بازی The Order 1886

انحصاری سونی هم بر خلاف گیم پلی خوب زیاد مورد توجه رسانه ها قرار نگرفت ، یک بازی سوم شخص که ترکیبی از صحنه های اکشن و داستانی زیباست. اگر از طرفداران بازی های سوم شخص اکشن مثل انچارتد هستید اوردر 1886 یک گزینه خوب برای شماس

34- بازی Control

خیلی ساده میتونیم این بازی رو ترکیبی از یک بازی ابرقهرمانی با یک بازی جاسوسی تفنگی بدونیم.

co

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در زمینه فروش اکانت های قانونی و نصب انواع بازی شروع نموده است . این مجموعه اکانت های خود را بدون واسطه و از طریق گیفت کارت های قانونی از استور سونی تامین می کند و همچنین ضمانت قانونی بودن و گارانتی کامل را به تمام مشتریان ارائه می دهد. در این مجموعه در حال تلاش هستیم که با کمترین هزینه از بهترین کیفیت بهره ببرید .

کلیه حقوق این سایت متعلق به 

شرکت پوبو گیم می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه محصولات