detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها معرفی
  • نویسنده alirebo
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 10 دقیقه
16 بهمن 1400

معرفی بازی های بچه گانه برای PS4 آفلاین

خب دوستان امروز قصد داریم تا تعدادی از بازی های بچه گانه با گیم پلی راحت و محیط بدون خشونت یا با خشونت کم رو بهتون معرفی کنیم.البته این بازی ها لزوما برای بچه ها طراحی نشدند و برحسب همون دو ویژگی کم بودن خشونت و پیچیده نبودن اون با این اسم نامگذاری شده بودن.

1-بازی My universe puppies and Kittens- بازی های بچه گانه شبیه ساز

یک بازی شبیه سازی کلینیک دامپزشکی است که شما در نقش دکتر دامپزشک بیمارهاتون رو درمان میکنید . یه بازی فوق العاده فان برا دوستداران حیوانات خانگی.

2- بازی Never Alone-داستانی-بچه گونه -دوبعدی

یک بازی دو بعدی است که در ان کرکتر اصلی بازی به همراه روباه سفیدش به دنبال داستان حل نشدشون هستن.

3- بازی New.Super.Luckys.Tale-بچه گونه-فانتزی

یک بازی سه بعدی جذاب برای بچه ها ، اگه از سری بازی هایی مثل کراش لذت بردین و یا دنبال بازی ایی مثل کراش میگردین بازی داستان فوق العاده سوپر خوش شانس یه گزینه خئب برا شماس.

4- بازی Psychonauts 2-سوم شخص-داستانی-فانتزی-بچه گونه

برنده جایزه بهترین بازی سال، بهترین بازی ایکس باکس در سال 2021، بازی ایی با گیم پلی جذاب و داستانی نو محیطی جدید و فانتزی، گیم پلی سه بعدی ، معماهای زیاد و قابل حل این بازی رو جزو ده بازی برتر این لیست کرده

5- بازی Rad Rodgers-بچه گونه-انیمیشنی-دوبعدی

یک بازی دو بعدی خارق العاده دیگه با قابلیت دونفره شدن، رنگ های استفاده شده در محیط و بک گراند بازی حسابی به ادم انرژی میده و این بازی رو جزو بهترین بازی های دوبعدی میکنه، البته رده سنی این بازی 16 سال است که توقع میره مقداری معماهای بازی سخت باشه.

6- بازی Ratchet And Clank-سوم شخص-بچه گونه-داستانی-فانتزی-مرحلع ایی

بازی بعدیمون یک بازی انحصاری برا شرکت سونیه که انیمشنش هم  از روی بازیش ساختن پس میتونیم این باز یهم از محبوبترین بازیهای لیستمون بدونیم،گیم پلی 3 بعدی،داستان طولانی و قوی و مبارزات جذاب و معماهای شیرین بازی این بازی رو یک گزینه خوب برای رده سنی خود و حتی بزرگترها میکنه.

7- بازی Rayman Legends-دونفره-فانتزی-دوبعدی-بچه گونه-مرحله ایی

یک بازی دوبعدی فان جذاب دونفره که جزو پرفروشترین بازی های کنسول های نسل هفتم و نسل هشتم بوده، بازی معمای سختی نداره و این باعث شده طرفدارای خودشو داشته باشه، از طرفی دارای بخش مولتی پلیر در بخش مرحله ایی و بخشی جدا برای بازی های دونفرش مثل فوتبال و … داره.

8- بازی Sack Boy A Big Advanture-دونفره-بچه گونه-مرحله ایی-فانتزی

بازی سک بوی رو میتونیم تا حدودی به بازی Littlebigplanet ربط بدیم با توجه به شخصیت اصلی بازی اما به صورت سه بعدی! این بازی علاوه برا پی اس 4 برای پی اس 5 نیز انتشار پیدا کرد پس باید انتظار یک بازی با گرافیک خفن رو ازش داشته باشید ، این بازی هم جزو 10 بازی برتر لیستمون میتونه باشه!

9-Sega MegaDrive Collection-بچه گونه-دوبعدی-کم حجم

مجموعه ایی از بازی های سگا با همون گرافیک قدیمی، با حجم حدود 2 گیگ

10- بازی Sonic Forces-بچه گونه-امتیازی-مرحله ایی

بازی سونیک فورزس هم یه بازی سه بعدی سوم شخصه که به صورت مرحله ایی و میتونیم بگیم معمای سختی نداره ، پیشنهاد ادمین برای شما

11-بازی Knack II-داستانی-انحصاری-دونفره-مرحله ایی

خب اول از همه بگم که انحصاری پلی استیشن هست و اینا…،گیم پلی سوم شخص ، مبارزه با باس فایت ها و جمع اوری سکه های بازی و قابلیت دونفره شدن بازی این گیم رو یک گیم واجب برای دوستانی که دنبال بازی های فانتزی هستن و نمیخوان بازی خشن بازی کنن مناسب کرده .

12- بازی LEGO Batman 3 Beyond Gotham-بچه گونه-مرحله ایی-دونفره

بعد از نسل هشتم کنسول ها ینی PS3 بود که سری بازی های لگو وارد بازار شد، شرکت Werner brothers با استفاده از داستان های مارول و یا فیلم های معروف شروع به ساخت بازی هایی بر حسب اون داستان ها و کرکترهای لگویی کرد تا علاوه بر یه بازی داستانی بچه گونه یه جورایی اسپانسری شرکت لگو هم بگیره. در اولین قدم ما اینجا بازی لگو بتمن 3 رو داریم. یه بازی داستانی با قابلیت دونفره شدن و تا حدودی میتونیم اونو فکری بدونیم.

13- بازی LEGO DC Super Villains -بچه گونه-مرحله ایی-دونفره

بازی های لگو مثل مجموعه بازی های فیفا میمونه توی هر سری گرافیک بازی تا حدودی بهتر میشه وداستان بازی هم عوض میشه .اگه یکی از این لگو ها رو بازی کنید . نظرتون راجب کل بازی های لگو مشخص میشه! لگو دی سی هم یه بازی داستانی فکری که قابلیت دو نفره شدن داره.خط داستانی لگو دی سی از جذابترین داستان های بازی های لگو است .

14- بازی LEGO Jurassic World-بچه گونه-مرحله ایی-دونفره

فکر نمیکنم دیگه احتیاج به توضیح باشه . از رو کاور بازی همه چی رو متوجه میشید… بازی لگو پارک جوراسیک هم…

15- بازی LEGO Marvel Super Heroes 2-بچه گونه-مرحله ایی-دونفره

بازی لگو سوپر قهرمانان 2 هم یه داستان ابر قهرمانا در قالب لگو رو تعریف میکنه  و ….

16- بازی LEGO Marvel Super Heroes-بچه گونه-مرحله ایی-دونفره-لگو مارول ابر قهرمانان

17- بازی LEGO NINJAGO Movie Video Game-بچه گونه-مرحله ایی-دونفره-لگو نینجا

18- بازی LEGO Star Wars The Force Awakens -بچه گونه-مرحله ایی-دونفره-لگو جنگ ستارگان

19- بازی LEGO The Hobbit-بچه گونه-مرحله ایی-دونفره-لگو هابیت

20- بازی LEGO The LEGO Movie 2 Videogame -بچه گونه-مرحله ایی-دونفره-لگو مووی 2

21- بازی LEGO WORLDS -بچه گونه-مرحله ایی-دونفره-لگو جهان ها

22- بازی Lego Harry Potter-بچه گونه-مرحله ایی-دونفره-

بازی لگو هری پاتر از بهترین بازی های سری لگو به خصوص برای طرفداران هری پاتره به شدت پیشنهاد میشه !

23- بازی LEGO Incredibles -بچه گونه-مرحله ایی-دونفره- لگو شگفت انگیزان

لگو شگفت انگیزان

LEGO Incredibles -بچه گونه-مرحله ایی-دونفره-

24- بازی sonic-colors-بچه گونه-امتیازی

بازی سونیک رنگ ها اخرین نسخه فعلی از سری بازی های سونیک است که منتشر شده، گیم پلی مرحله ایی و چالش های راحت بازی این بازی رو مناسب برای تمام سنین میکند.

25- بازی Team Sonic Racing-مسابقه ایی-دونفره-رقابتی-بچه گونه

با کرکترهای سونیک به همراه دوستانتون به رقابت بپردازید و با هم دیگه مسابقه بدین، بازی سونیک رالی بازی شبیه به بازی کراش ماشینی است.

26- بازی The Last Tinker City of Colors-بچه گونه -داستانی

یک بازی سه بعدی با محیطی رنگارنگ و شاد با کلی چالش هیجان انگیز

27- بازی The.Smurfs.Mission.Vileaf-بچه گونه-فانتزی-مرحله ایی

بازی ماموریت های اسمورف ها بازی ایی در سبک فانتزی و ساخته شده از سری انیمیشن های اسمورف ها است ، در این بازی شما با استفاده از کرکترهای مختلف بازی چالش مختلف ان رو طی میکنید ، گیم پلی روون بازی و شخصیت های دوست داشتنی و اشناعه اسمورف ها از ویژگی های این بازی است.

28- بازی The-Eternal-Cylinder-بچه گونه-فضایی-تخیلی-داستانی

بازی استوانه ی ابدی ! بازیه سوم شخص در سیاره عجیب است که در ان به چالش های عجیبی که با موجودات فضایی روبرو میشن برخورد میکنید.

29- بازی TMNT In Manhattan-چند نفره-ابرقهرمانی-بچه گونه-مرحلع ایی

لاک پشت های نینجا از محبوبترین بازی های دوران خودش بوده، که برای کنسول های  نسل هفتمی ینی پی اس 3 بود ولی برای پی اس فور نیز انتشار پیدا کرد.

30- بازی Totally.Reliable.Delivery-بچه گونه-ساخت و ساز-انیمیشنی

در این بازی شما در نقش مامور پست بسته های بقیه رو باید به بهترین حالت و زمان ممکن برسونید.

31- بازی  Unravel 1&2-بچه گونه-دونفره-مرحله ایی-فانتزی

سری بازی های انراول هم از بهترین بازی های دوبعدی با طراحی محیطی دلنشین و مراحل و چالش های هیجان انگی است بازی های انراول قابلیت دو نفره بازی کردن نیز دارد

32- بازی UP-بچه گونه -داستانی-مرحله ایی

بازی آپ که از انیمیشن اپ شبیه سازی شده در اصل برای کنسول ps2  منتشر شده بود ولی به دلیل محبوبیت بازی ما این بازی رو به کنسول ps4 نیز اوردیم.

33- بازی World to the West-بچه گونه-انیمیشنی-مرحله ایی

نظری ندارم 😐 نکس

34- بازی Yooka Laylee and the Impossible Lair-بچه گونه-رقابتی-دونفره-مرحله ایی

بازی یوکا لایلی از بازی هایی هست که باید روی دستکاتون داشته باشید چون علاوه بر بخش داستانی بازی ، دارای بخش مولتی پلیر و رقابت تا 4 نفر است.

35- بازی Asterix.and.Obelix.XXL3.داستانی-بچهگونه-دونفره

استریکس و اوبلیکس هم یه بازی فانتزی زیبا است که از انیمیشن این مجموعه الهام برداری کرده است، یه بازی سرتاسر مفرح با قابلیت 2 نفره شدن .

36- بازی  Ben 10 Power Trip بچه گونه-داستانی

بن تن یک بازی سوم شخص ماجراجویی داستانی است که از روی سری انیمیشن های اون ساخته شده، در بازی بن تن شما قدرت اینو دارید تا با استفاده از ساعت خود به ده قهرمان مختلف تبدیل شده و با دشمنان خود بجنگید.

37- بازی Biomutant-داستانی-مبارزه-ایی-بچه گونه

اگه بخوام کرکتر اول بازی رو تو یه صحنه تشبیه کنم اونو به کرکتر باک توی انیمشین عصر یخبندان تشبیه میکنم، بازی بیوموتانت  یه بازی سوم شخص با مبارزات قهرمانانه شخصیت بازی با غول ها و موجودات عجیب غریبی که سر راه اون برای رسیدن به هدفش قرار دارند است. یک بازی با گرافیک عالی نسبت به رقیبانش، بازی بیوموتانت در سال 2021 منتشر شد.

38- بازی cars-3-driven-بچه گونه

بازی ماشین های سه ، که روی خود انیمیشن ماشین ها ساخته شده،  یه بازی داستانی بر حسب داستان انیمیشن اون است ، برای طرفداران این انیمیشن میتونه بازی جالبی باشه!

39- بازی Crash-bandicoot-its-about-time-داستانی-فانتزی-بچهگونه-امتیازی

اخرین سری موحود از سری بازی های کرش بندیکوت با نام زمانش فرا رسیده! بازی کراش بندیکوت 4 یه بازی به شدت چالش برانگیز ، با محیطی جدید و مراحلی جذاب است که هر بازیکنی چه کوچیک چه بزرگ رو به چالش میکشه،این بازی یه بخش مولتی پلیر هم داره البته به صورت امتیازی ! که با یک دسته میتونید تا 4 بازیکن با هم به رقابت بپردازید.

40- بازی Crash-bandicoot-sane-trilogy-داستانی-فانتزی-بچهگونه-امتیازی

این بازی شامل مجموعه سه بازی کراش 1 و 2 و 3 بندیکوت است که باز سازی شده (از کنسول پلی استیشن 1)،جزو خاطره انگیز ترین و جذابترین بازیه ای سبک ماجراجویی و مرحله ایی است.

41- بازی Final Fantasy VII Remake-ژاپنی-بچه گونه-سوم شخص-داستانی-مبارزه ایی

فاینل فانتزی 7 از بهترین بازی هایی بود که برای کنسول های نسل جدید بازسازی شد، داستان قوی ، گرافیک عالی بازی (70 گیگابایت حجم داره)، گیم پلی طولانی و نمره بالای منتقدان این بازی رو جزو 10 بازی ایی منتخب این لیست میکنه.

42- بازی Kena.Bridge.of.Spirits-فانتزی-بچه گونه-داستانی-مرحله ایی

بازی کنا در سال 2022 هم باری کنسول های نسل هشتم و هم برای نسل نهم به بازار اومد.گرافیک  عالی بازی ، گیم پلی و داستان زیبا و محیطی دل نشین از ویژگی های بازی کنا هست که اونو در لیست ده بازی برتر این لیست قرار میده!

42- بازی Immortal fenyx Rising-سوم شخص-فانتزی-مرحله ایی-بچه گونه

بازی ایمورتال یک بازی فانتزی با یه گرافیک عالی و سبک خاص خودش است، میشه هرچیزی که قابل گفتن هست رو از روی کاور بازی فهمید

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در زمینه فروش اکانت های قانونی و نصب انواع بازی شروع نموده است . این مجموعه اکانت های خود را بدون واسطه و از طریق گیفت کارت های قانونی از استور سونی تامین می کند و همچنین ضمانت قانونی بودن و گارانتی کامل را به تمام مشتریان ارائه می دهد. در این مجموعه در حال تلاش هستیم که با کمترین هزینه از بهترین کیفیت بهره ببرید .

کلیه حقوق این سایت متعلق به 

شرکت پوبو گیم می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه محصولات