detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها معرفی
  • نویسنده alirebo
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 4 دقیقه
13 بهمن 1400

معرفی بازی های جهانباز PS4 آفلاین

سلام دوستان بر طبق روال گذشته میخوایم امروز یه سری بازی های جهانباز PS4 که دارای بخش افلاین هستن رو بهتون معرفی کنیم، امیدوارم از خواندن این مطلب استفاده ببرید.

1- بازی Red Dead Redemption 2 -جهانباز-تاریخی-تفنگی-داستانی-نقش افرینی

به جرات میشه گفت بازی رد دد ردمشن 2 بهترین بازی جهان باز دهه اخیر است که برای کنسول های نسل هشتمی منتشر شده،گرافیک فوق العاده بالا، بدون کوچکترین باگ،جزییات زیاد،نقشه بسیار بزرگ، گیم پلی طولانی و هرچیزی که شما از یک بازی جهانباز بخواید!

Red Dead Redemption 2 -جهانباز-تاریخی-تفنگی-داستانی-نقش افرینی

2- بازی Just Cause 4-سوم شخص-تفنگی-جهانباز-ابرقهرمانی

بازی جاست کاز 4 نسخه 2019 سری بازی های جاست کاز هستش، شما در نقشه یک نیروی ویژه قهرمان با کلی قدرت های مختلف هستین که باید با ظلم در یک منطقه چریکی بجنگید، تا حدودی بازی شبیه به بازی جی تی ای هستش از لحاظ اینکه میتونید از موتور ماشین و هلیکوپترو هواپیما هم در بازی استفاده کنید! یه گزینه خوب برای دوستانی که دنبال بازی ایی با سختی کم و هیجان زیادن.

3- بازی Yakuza likes Dragon -جهانباز-مبارزه ایی-ژاپنی-داستانی

یاکوزا در اخرین نسخه خود در سال 2020 نسخه لایکز دراگون رو منتشر کرد،بازی های یاکوزا دارای گیم پلی های مبارزه ایی تا حدودی فانتزی با فن های ورزش های رزمی و صلاح های سرد است، اما در عین حال خشونت بازی اونقدر بالا نیست ، اگه یه بازی مثل تیکن میخواید که داستانی باشه حتما این بازی رو تجربه کنید.

4- بازی YAKUZA 0-جهانباز-مبارزه ایی-ژاپنی-داستانی

یاکوزا 0  هم مانند نسخه های  دیگر بازی یاککوزا گیم پلی مبارزه ایی فانتزی و داستان یاکوزاها که نقش مافیاهای ژاپن رو دارند ایفا میکنن، البته میشه گفت بازی های یاکوزا تا حدودی جهان باز هم حساب میشن!

5- بازی Watch Dogs 2-جهانباز-داستانی-تفنگی-مخفی کاری

مجموعه بازی های واچ داگز (سگ های نگهبان)رو میتوان چنین توصیف کرد، جهانباز مثل  جی تی ای ، مراحل مخفی کاری و تفنگی، نقش افرینی کرکتر بازی به عنوان یه هکر حرفه ایی، گرافیک عالی بازی نسبت به زمان انتشار در هر نسخه

Watch Dogs 2-جهانباز-داستانی-تفنگی-

6- بازی Watch Dogs 1-بازی های جهانباز PS4 -داستانی-تفنگی-مخفی کاری

7- بازی Tom Clancys Ghost Recon Wildlands-جهانباز-تفنگی-سوم شخص-داستانی

بازی گوست ریکون سرزمین وحش، یگ بازی سوم شخص با مبارزات چریکی است با یک نقشه بزرگ و باز،داستان قوی بازی ، گیم پلی جذاب و محیط زیبای بازی از ویژگی های این بازی است.

8- بازی The Witcher 3 Wild Hunt Complete Edition-جهانباز-تاریخی-شمشیری-سوم شخص

بازی ویچر که به تازگی سریالش هم از روی داستان همین بازی ساختن، یک بازی شمشیری در زمان های قدیم است، گیم پلی طولانی ، محیط جذاب ، و نقش آفرینی کرکتر بازی از ویژگی های بازی ویتچر 3 است.

9- بازی Sleeping Dogs Definitive-سوم شخص-جهانباز-مبارزه ایی-داستانی

اسلیپینگ داگز از قدیمی ترین بازی های این لیست حساب میشه (فکر کنم سال 2014 اومد)، در یک جمله میتونیم اونو ترکیبی از بازی یاکوزا با بازی جی تی ای بدونیم، اگر دنبال بازی ایی در سبک جی تی ای هستین اونم از نوع آسیایش ، بازی اسلیپینگ داگز بهترین گزینه برای شماست .

10- بازی Saints Row The Third Remastered-جهانباز-سوم شخص-تفنگی-فانتزی

11- بازی Prototype Biohazard Bundle-سوم شخص-ابرقهرمانی-جهانباز-

12- بازی Need for Speed Heat-ماشینی-جهانباز-داستانی-رقابتی

سری بازی های نید فور اسپید نزدیک به بیست سال است که منتشر شده، نسخه اخری اون ینی نید فور اسپید هیت، گرافیک قابل قبولی رو داره ، جزییات زیاد در اسپرت و تیونینگ ماشین ها، مپ و شهری بزرگ و مسابقه های زیاد و تنوع زیاد ماشین های بازی از ویژگی های اون میباشد .

Assassins-Creed-IV-Black-Flag-جهانباز-داستانی-تاریخی-سوم شخص-شمشیریAssassins-Creed-IV-syndicate-جهانباز-داستانی-تاریخی-سوم شخص-شمشیری

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در زمینه فروش اکانت های قانونی و نصب انواع بازی شروع نموده است . این مجموعه اکانت های خود را بدون واسطه و از طریق گیفت کارت های قانونی از استور سونی تامین می کند و همچنین ضمانت قانونی بودن و گارانتی کامل را به تمام مشتریان ارائه می دهد. در این مجموعه در حال تلاش هستیم که با کمترین هزینه از بهترین کیفیت بهره ببرید .

کلیه حقوق این سایت متعلق به 

شرکت پوبو گیم می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه محصولات