detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها معرفی
  • نویسنده alirebo
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 16 دقیقه
9 بهمن 1400

معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4

معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4
سلام دوستان در این پست سعی میکنیم تعدادی از بازی های دونفره پی اس فور PS4 رو بهتون معرفی کنیم:
دوستان شما میتونید تمامی این بازی ها رو به صورت نصب در محل یا در فروشگاه ما بر روی دستگاه ps4 خود نصب کنید.

1-بازی Gear.Club 2 Unlimited ماشینی-چند نفره-ورزشی

باشگاه تخته گاز یه بازی ماشینی خیلی ساده اما در عین حال جذابه جذابترین بخشش هم برای گیمرهای افلاینه که تا 4 نفر بدون نیاز به اینترنت قابل بازیه،از ویژگی های بازی میشه به تنوع مپ های بازی و تنوع ماشین ها و بروز بودن انها اشاره کرد. خلاصه یکی از گزینه های عالی برای بازی های چند نفره افلاین ماشینیه.

 

2-بازی Gran Turismo (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

خب همونجوری که از نام و کاور بازی پیداس و شاید خیلیاتون هم اونو بشناسید گرن توریسمو یه بازی شبیه ساز مسابقات ماشینی حرفه ایی که به صورت انحصاری برای کنسول پی اس فور منتشر شده. از ویژگی هاش میشه جزییات زیاد رانندگی و جاده ها رو نام برد .تفاوت اصلیش با بازی قبل اینکه مسیرهای بازی گرن توریسمو بیشتر داخل پیست هست و خیابانی حساب نمیشه!

3-بازی  راه فرار(فرار از زندان) A-Way-Out-دونفره-نقش افرینی-داستانی (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

یکی از جذابترین بازیه های افلاین دونفره که فقط امکان بازی به صورت دونفره رو داره.ینی شما به تنهایی نمیتونید این بازی رو بازی کنید. برای دوستانی که دنبال بازی های دونفره میگردند بهترین گزینه بازی فرار از زندان هست.

4-بازی Call of Duty Cold War -داستانی-تفنگی-اول-شخص (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

بودن یک بازی کال اف در این لیست شاید شما رو متعب کنه. در حقیقت دلیل وجود کالاف در این لیست بخش مولتی پلیر اون هست که به شما اجازه میده به صورت افلاین با دوستان خود به رقابت بپردازید! البته فقط بخش مولتی پلیر اون قابلیت چند نفره شدن داره و شما نمیتونید بخش داستانی یا زامبی بازی رو به صورت چند نفره برید!

5-بازی Call of Duty Vanguard-داستانی-تفنگی-اول-شخص-تخیلی (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

دقیقا مثل نسخه قبلی که خدمتتون معرفی کردیم این بازی کال اف هم فقط در بخش مولتی پلیر قابلیت چند نفره بازی کردن رو داره . البته با این تفاوت که نقشه ها و اسلحه های این نسخه مربوط به جنگ جهانی دوم است!

6-بازی Call of Duty black ops III-داستانی-تفنگی-اول-شخص (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

خب این نسخه از بازی کال اف دیوتی یه فرق جزیی با نسخه های دیگش تو بخش چند نفره افلاین داره اونم اینکه شما میتونید علاوه بر بخش مولتی پلیر در بخش زامبی بازی هم به صورت چند نفره با هم دیگه بازی کنید (ینی با هم یار شید زامبی ها رو بزنید).کال اف دیوتی بلک اوپس دارای اسلحه ها و مپ های مدرن نسب به دو نسخه دیگر می باشد.

Call of Duty black ops III-داستانی-تفنگی-اول-شخص

7- بازی GUNS_GORE_AND_CANNOLI_2-دونفره-دوبعدی-تفنگی-مرحله ایی (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

یک بازی فانتزی با گیم پلی بسیار بسیار جذابه . با توجه به حجم کم بازی نباید انتظار گرافیک فوق العاده از بازی داشته باشیم اگرچه موتور سازنده بازی ، بازی رو به صورت انیمیشن طور طراحی کرده تا کمتر متوجه افت گرافیکی نسب به بازی های دیگه بشیم.یک بازی افلاین جذابه دیگه با قابلیت چند نفره بازی کردن !

8-بازی Injustice 2 Legendary Edition-دونفره-ابرقهرمانی-مبارزه ایی-رقابتی (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

بازی لیگ عدالت دو یک کپی بی نقص از سری بازی های تیکن و مورتال کمبت هستش. مبارزات دوبعدی با قابلیت دونفره شدن، اما ویژگی هایی که باعث میشه شما این بازی رو به بازی هایی مثل مورتال یا تیکن ترجیح بدین داشتن کرکترهای مارول و ابر قهرمان مانند سوپرمن بتمن فلش لاک پشت های نینجا و … است.پس اگه عاشق کرتکرهای مارول هستین باید بازی لیگ عدالت رو تجربه کنید!

 

9-بازی It-Takes-Two-دونفره-داستانی-فانتزی (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

خب بازی ایت تکس تو که برنده بهترین بازی سال 2021 هم شد، یه بازی فانتزی با گیم پلی ایی پر از خلاقیت است و اصلا بازی براتون تکراری نمیشه.البته این بازی هم مثل بازی فرار از زندان حتما باید دونفره بازی بشه و امکان تنها بازی کردن رو نداره. حتما بهتون پیشنهاد میکنم!.

10- بازی Just Dance 2021-امتیازی-رقابتی-چندنفره-vr

خب این بازی هم تقریبا اکثرتون میشناسید البته قبل از هرچیزی بگم شما برای بازی کردن بازی جاست دنس یا احتیاج به دوربین مخصوص پلی استیشن دارید یا احتیاج به گوشی های هوشمند و هات اسپات بدون اینترنت .یک بازی تحرکی با قابلیت چند نفره!-بچه ها این بازی به صورت تحرکی هست و با دسته کنسول قابل بازی نیستش!

11-بازی Knack II-داستانی-انحصاری-دونفره-مرحله ایی

خب اول از همه بگم که انحصاری پلی استیشن هست و اینا…،گیم پلی سوم شخص ، مبارزه با باس فایت ها و جمع اوری سکه های بازی و قابلیت دونفره شدن بازی این گیم رو یک گیم واجب برای دوستانی که دنبال بازی های فانتزی هستن و نمیخوان بازی خشن بازی کنن مناسب کرده .

12- بازی LEGO Batman 3 Beyond Gotham-بچه گونه-مرحله ایی-دونفره

بعد از نسل هشتم کنسول ها ینی PS3 بود که سری بازی های لگو وارد بازار شد، شرکت Werner brothers با استفاده از داستان های مارول و یا فیلم های معروف شروع به ساخت بازی هایی بر حسب اون داستان ها و کرکترهای لگویی کرد تا علاوه بر یه بازی داستانی بچه گونه یه جورایی اسپانسری شرکت لگو هم بگیره. در اولین قدم ما اینجا بازی لگو بتمن 3 رو داریم. یه بازی داستانی با قابلیت دونفره شدن و تا حدودی میتونیم اونو فکری بدونیم.

13- بازی LEGO DC Super Villains -بچه گونه-مرحله ایی-دونفره

بازی های لگو مثل مجموعه بازی های فیفا میمونه توی هر سری گرافیک بازی تا حدودی بهتر میشه وداستان بازی هم عوض میشه .اگه یکی از این لگو ها رو بازی کنید . نظرتون راجب کل بازی های لگو مشخص میشه! لگو دی سی هم یه بازی داستانی فکری که قابلیت دو نفره شدن داره.خط داستانی لگو دی سی از جذابترین داستان های بازی های لگو است .

 

14- بازی LEGO Jurassic World-بچه گونه-مرحله ایی-دونفره

فکر نمیکنم دیگه احتیاج به توضیح باشه . از رو کاور بازی همه چی رو متوجه میشید… بازی لگو پارک جوراسیک هم…

15- بازی LEGO Marvel Super Heroes 2-بچه گونه-مرحله ایی-دونفره

بازی لگو سوپر قهرمانان 2 هم یه داستان ابر قهرمانا در قالب لگو رو تعریف میکنه  و ….

16- بازی LEGO Marvel Super Heroes-بچه گونه-مرحله ایی-دونفره-لگو مارول ابر قهرمانان

17- بازی LEGO NINJAGO Movie Video Game-بچه گونه-مرحله ایی-دونفره-لگو نینجا

 

 

18- بازی LEGO Star Wars The Force Awakens -بچه گونه-مرحله ایی-دونفره-لگو جنگ ستارگان

19- بازی LEGO The Hobbit-بچه گونه-مرحله ایی-دونفره-لگو هابیت

20- بازی LEGO The LEGO Movie 2 Videogame -بچه گونه-مرحله ایی-دونفره-لگو مووی 2

21- بازی LEGO WORLDS -بچه گونه-مرحله ایی-دونفره-لگو جهان ها

22- بازی Lego Harry Potter-بچه گونه-مرحله ایی-دونفره-

بازی لگو هری پاتر از بهترین بازی های سری لگو به خصوص برای طرفداران هری پاتره به شدت پیشنهاد میشه !

23- بازی LEGO Incredibles -بچه گونه-مرحله ایی-دونفره- لگو شگفت انگیزان

LEGO Incredibles -بچه گونه-مرحله ایی-دونفره-

24- بازی Marvel vs Capcom-مبارزه ایی-دونفره-رقابتی

خیلی خلاصه گیم پلی این بازی همون گیم پلی بازی تیکن و مورتال کمبت با این تفاوت که کرکترهای مارول و قرهامانان بازی های شرکت کپکام در ان حضور دارند.

25- بازی Metal Slug Anthology-دوبعدی-کم حجم-چندنفره-مرحله ایی

بازی سرباز کوچولو یکی از محبوبترین بازی های اولین کنسول سونی ینی پی اس 1 بود . گیم پلی دوبعدی و گرافیک پایین بازی باعث نمیشه شما از این بازی لذت نبرید .بازی سرباز کوچولو یه بازی دوبعدی با قابلیت 1 تا 4 نفره است که لحظات فوق العاده شادی رو براتون رقم میزنه . حتما بهتون پیشنهادش میکنم

26- بازی Mortal Kombat 11 -دونفره-رقابتی-مبارزه ایی-امتیازی

از معروفترین بازی های مبارزه ایی دو نفره، گرافیک خوب و جزییات زیاد در این نسخه،مورتال کمبت 11 رو بهترین بازی مبارزه ایی تن به تن در تمامی کنسول ها کرده.

27- بازی Nba 2k22-دونفره-ورزشی-رقابلی

بازی بسکتبال 2022 که با نام انحصاری ان بی ای 22 نشان داده میشود . بذارید توضیح دربارش رو با شمردن ویژگی هاش خلاصه کنیم ، گرافیک عالی،قابلیت بازی 1 تا 4 نفر،جزییات زیاد بازی ، کاملترین بازی بسکتبال موحود در بازار.

 

28- بازی Nickelodeon all stars-فانتزی-دونفره-بچه گونه-رقابتی

یک بازی دو بعدی مبارزه ایی که در سال 2022 منتشر شده. یک جایگزین عالی برای دوستانی که فانتزی بودن بازی رو جانشین خشونت اون میکنن. سبک کلی بازی مانند بازی مورتال کمبت هست . اما کرکترهای بازی شخصیت های فانتزی و کارتونی شرکت nicklodeon هست. به طور خلاصه حتما به عنوان یه تجربه جدید از بازی های مبارزه ایی دونفره توصیه میشه.

29- بازیOLYMPIC GAMES TOKYO 2020-چند نفره-ورزشی-رقابتی

بازی المپیک 2020 هم یه بازی فانتزی به حساب میاد تا یه بازی ورزشی!اما بیاید به حاشیه بازی نپردازیم! از بازی المپیک انتظار گرافیکی نداشته باشید اما انتظار سرگرمی دسته جمعی تا دلتون بخواد!شما داخل بازی میتونید بهرقابت امتیازی و چند نفره در اکثر رشته های مهمی که در المپیک 2020 بود به رقابت بپردازید.

30- بازی Rayman Legends-دونفره-فانتزی-دوبعدی-بچه گونه-مرحله ایی

بازی ریمن یک بازی دوبعدی مرحله اییه که به داخل دنیای فانتزی طراحی شده…علاوه بر خط داستانی بازی ، دارای بخش های رقابتی مثل فوتبال 1 به 1 و … برای سرگرمی بیشتر هست . اگه دنبال یه بازی مثل قارچ خور میگردین ریمن یه گزینه خوب برای شماس.

31-بازی RESIDENT EVIL 6-ترسناک-معمایی-داستانی-سخت-دونفره

تنها نسخه از بازی اویل که قابلیت دو نفره شدن داره ! از داستان بازی تعریف زیادی شنیده نمیشه ولی خب هیچیزی جذابتر از این نیست که با یکی از دوستاتون مراحل ترسناک و خوفناک بازی اویل رو بگذرونید.

32- بازی Rocket League Collectors Edition-چند نفره-رقابتی-مسابقه ایی-ورزشی

یکی از معروفترین بازی های دهه اخیر بازی راکت لیگ هست، که یه استراتژی ساده داره ! با ماشین های کوچیک و یه توپ بزرگ ، فوتبال بازی کن!!! بازی راکت لیگ قابلیت بازی تا 4 نفر رو داره .

 

33- بازی Sack Boy A Big Advanture-دونفره-بچه گونه-مرحله ایی-فانتزی

شاید با نگاه کردن به کاور بازی اولین چیزی که یادمون میوفته بازی littlebigplanet هستش، میشه گفت یه جورایی شبیه به همون بازی هست اما این بازی در فضای 3 بعدی! بازی سک بوی یه بازی مرحله ایی نسبتا اسونه، و قابلیت دو نفره شدن هم داره!

34- بازی Soul.Calibur.VI-دونفره-مبارزه ایی-رقابتی

یک بازی دیگه یا گیم پلی ایی شبیه به بازی مورتال کمبت با کرکترهای عجیبه دیگه… اگه عاشق بازی های مبارزه ایی مثل مورتال یا تیکن هسنید برای تنوع حتما بهتون پیشنهاد میکنیم

 

35- بازی Street Fighter V-انحصاری-دونفره-رقابتی (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

استریت فایتر هم سبک دیگه ایی از بازی های دونفره مبارزه ایی مثل مورتال کمبت هست ، گیم پلی انیمیشنی اون یک قاب جذاب و تازه ایی رو برای طرفداران این سبک از بازی ها ایجاد میکنه. با توجه به انحصاری بودن بازی و داشتن نسخه های قبلی موفق، حتما بهتون پیشنهاد میشه…

36- بازی Team Sonic Racing-مسابقه ایی-دونفره-رقابتی-بچه گونه (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

یک بازی کارتینگ رقابتیه که بیشتر تا اینکه یه بازی ماشینی باشه یه بازی فان چند نفرست. خیلی به بازی Crash team racing شبیه هست و امکان بازی کردن 1 تا 4 نفر رو داره.

 

37- بازی Tekken 7-رقابتی-دونفره-مبارزه ایی (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

خب فکر کنم این بازی هم دیگه همتون بشناسید. بازی تیکن 7 تنها نسخه سری بازی های تیکن برای نسل هشتم کنسول ها بود. در بین بازی های مبارزه ایی با رقیب مستقیم خود ینی مورتال کمبت دوتایی در رقابت بهترین بازی این ژانر هستن.

38- بازی Tennis World Tour-ورزشی-رقابتی-دونفره (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

فکر نمیکنم احتیاج به توضیح باشه ! بازی تور جهانی تنیس یک بازی شبیه ساز تنیس هست که به صورت حرفه ایی روی این ورزش تمرکز کرده و …

 

39- بازی Tennis.World.Tour.2-دونفره-ورزشی-رقابتی (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

نسخه جدیدتر و بروزتر بازی تور حهانی تنیس برای PS4

40- بازی The King of Fighters XIV-دونفره-رقابتی-مبارزه ایی (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

این بازی هم یه بازی دو نفره ی مبارزه ایی هست دقیقا با گیم پلی ایی مشابه بازی تیکن و مورتال… تنوع توی انتخاب این سبک از بازی ها بسیار زیاده.

41- بازی The.Takeover-دوبعدی-چندنفره-مرحله ایی-بچه گونه (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

بازی تیک اوور یک بازی مرحله ایی دو بعدی است که مانند بازی هایی مثل شورش در شهر گیم پلی مرحله ایی مبارزه ایی داره .برای دوستانی که دنبال یه بازی مرحله ایی هستن که به صورت چند نفره اونو تموم کنن یک گزینه خوب هست.

 

42- بازی TMNT In Manhattan-چند نفره-ابرقهرمانی-بچه گونه-مرحلع ایی (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

بازی لاک پشت های نینجا در منهتن در حقیقت یه بازی نسل هفتمی هست که برای نسل هشتم نیز بخاطر استقبال گیمرها قرار داده شد. گیم پلی بازی ایی به صورت سه بعدی هست ولی انیمیشنی. یک گزینه مناسب به یاد بازی های کنسول های قدیمی و سبک و سیاه مولتی پلیر بازی کردنشون با هم

 

43- بازی UFC 4-شبیه ساز-مبارزه ایی-دونفره (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

بازی یو اف سی 4 بیشتر از اینکه یه بازی دو نفره باشه یه بازی شبیه ساز است، جزییات زیاد ضربه زدن و فن های پیچیده این بازی رو به شدت سخت کرده ، اما در اون سمت داشتن گرافیک فوق العاده اون رو برای هر گیمری جذاب میکنه.

44- بازی Unravel-بچه گونه-دونفره-مرحله ایی-فانتزی (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

یک بازی ایی فوق العاده با گیم پلی دو بعدی و مراحل جذاب، از ویژگی های بزرگ این بازی میشه به تکراری نشدن مراحلش اشاره کرد. یک گزینه خوب برای دوستانی که دنبال یه بازی اروم هستن.

45- بازی Unravel 2-بچه گونه-دونفره-مرحله ایی-فانتزی

استقبال گیمرها از بازی انراول یک باعث شد نسخه دوم بازی هم منتشر بشه،گرافیک بهتر، مراحل بیشتر و نقش افرینی پلیر در بازی از ویژگی ها نسخه دوم بازی انراول دو هست.

46- بازی WWE 2K20-چند نفره-رقابتی-مبارزه ایی (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

بازی کشتی کج 2020 هم میتونیم بگیم تا حدودی شناخته شدس… مهم ترین قابلیت بازی امکان بازی تا چهار نفر در یک بازی هست، علاوه بر اون وجود مود ها و مدل های مختلف بازی ، این بازی رو به یه بازی مبارزه ایی جذاب تبدیل کرده.

47- بازی Wrc 10-ماشینی-رالی-دونفره-مسابقه ایی (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

نسخه دهم بازی WRC در سال 2021 به بازار اومد. بازی ایی که هرسال یا هر دوسالی یکبار با یک نسخه جدید به بازار میاد. اما با یک سبک همیشگی ینی رالی تو جاده های خاکی! گرافیک بازی و امکان چند نفره شدن بازی از ویژگی هایی هست که این بازی شما رو جذب خودش میکنه.

48- بازی WWE Battle Grounds-چند نفره-مبارزه ایی-انیمیشنی

در سال 2021 جایگزین بازی کشتی کج 2021 به بازار اومد . در نگاه اول شاید انیمیشنی بودن و فانتزی بودن بازی باعث بشه که این بازی زیاد به مزاغتون خوش نیاد! اما وجود تمام کرکترهای این ورزش از قدیم تا جدید در این نسخه و گیم پلی فان و جزییات جالب بازی، این بازی رو جزو گزینه های شما برای نصب میکنه!

49- بازی Yooka Laylee and the Impossible Lair-بچه گونه-رقابتی-دونفره-مرحله ایی (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

یک بازی مفرح با محیطی شاد و انرژی بخش با قابلیت مرحله ایی رفتن بازی یا رقابت های دونفره در چالش های مختلف اون،تا حدودی اون رو در مرز بازی ها خوب قرار داده!

50- بازی AO-TENNIS-2-ورزشی-دونفره (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

نسخه ی دیگری از بازی تنیس هستش، واقعیاتا نسخه Tennis world Tour از این نسخه خیلی بهتره 😐

AO-TENNIS-2-ورزشی-دونفره

51- بازی Guilty Gear Xrd REVELATOR-مبارزه ایی-دونفره (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

همونطور که گفتم رقابت بازی های دوفره مبارزه ایی برای ps4 خیلی زیاده . یک بازی دیگه در سبک بازی تیکن و مورتال به صورت انیمیشنی و …

52- بازی Crash Team Racing Nitro-دونفره-مسابقه ایی-بچه گونه-ماشینی (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

خب این بازی هم همتون میشناسید،یک بازی ماشینی کارتینگی که بیشتر یه بازی فانه تا یه بازی رقابت ماشینی، کراش تیم ریسینگ در حقیقت همون نسخه کراش 4 در پی اس 1 هست که با گرافیک روز بازسازی شده، البته جزییات دیگری نیز به این بازی اضافه شده، امکان بازی کردن تا 4 نفره به صورت رقابتی مسابقه ایی و … در این بازی وجود دارد

53- بازی eFootball PES 2021 Update to Pes 2022-ورزشی-دونفره (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

خب یه تعدادی از این بازی های معروف رو گذاشتیم اخر بهتون توضیح بدیم. اقا دو مدل فوتبال داریم ما پی اس و فیفا! پی اس گرافیک نسبتا بهتری داره ولی گیم پلی اماتور و راحتتر و لیگ و تیم هاشم کامل نیستن، تیمام تیمام.

eFootball PES 2021 Update to Pes 2022-ورزشی-دونفره

54- بازی FIFA.22-ورزشی-دونفره (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

خب بازی فیفا هم تقریبا همتون میشناسید یه بازی فوتبالی با جزییات زیاد و تکمیل، تقریبا 90 درصد گیمرهای فوتبالی از بازی فیفا استفاده میکنن، علاوه بر داشتن بازی شبیه ساز فوتبال 11 نفره، دارای فوتبال خیابانی ، سالنی و مود های مختلف و سرگرم کننده هست/

55- بازی street of rage 4-دونفره-مرحله ایی-دوبعدی (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

بازی استرین اف ریج همون شورش در شهر نسخه سگا هست که با گرافیک روز بازسازی شده، گیم پلی دوبعدی در مبارزات خیابانی و صحنه های اکشن در کنار امکان بازی تا 4 نفر و نوستلاژی بودن بازی اون رو یکی از قویترین بازسازی های چند سال اخیر دنیای گیم کرده.

street of rage 4-دونفره-مرحله ایی-دوبعدی (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

56- بازی DIRT-5-ps4-چند نفره-رقابتی-مسابقه ایی-ماشینی (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

بازی ماشینی درت 5 یک بازی رقابتی هست که در سال 2021 برای کنسول های نسل هشتم و نسل نهم ساخته شد، خیلی خلاصش رو بخواید براتون بگم بهترین بازی ماشینیه حال حاضر که امکان چند نفره بازی کردن رو داره بازی درت 5 هست.

DIRT-5-ps4-چند نفره-رقابتی-مسابقه ای (معرفی بازی های دونفره آفلاین PS4)

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در زمینه فروش اکانت های قانونی و نصب انواع بازی شروع نموده است . این مجموعه اکانت های خود را بدون واسطه و از طریق گیفت کارت های قانونی از استور سونی تامین می کند و همچنین ضمانت قانونی بودن و گارانتی کامل را به تمام مشتریان ارائه می دهد. در این مجموعه در حال تلاش هستیم که با کمترین هزینه از بهترین کیفیت بهره ببرید .

کلیه حقوق این سایت متعلق به 

شرکت پوبو گیم می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه محصولات