detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها معرفی
  • نویسنده alirebo
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 11 دقیقه
8 بهمن 1400

معرفی بازی های ترسناک PS4 پی اس فور

سلام دوستان در این پست سعی میکنیم تعدادی از بازی های ترسناک پی اس فور PS4 رو بهتون معرفی کنیم:

دوستان شما میتونید تمامی این بازی ها رو به صورت نصب در محل یا در فروشگاه ما بر روی دستگاه ps4 خود نصب کنید.

1- بازی آينه سیاه Black Mirror

بازی بلک میرور یک بازی با یک داستان ترسناک هست که داخل بازی با معماها و چالش های نسبتا سختی روبرو میشید . سیستم دوربین در این بازی به صورت سوم شخص هستش.

 

2-بازی خون زاده Bloodborne

این بازی علاوه بر ترس و استرس در داخل بازی از مبارزات سخت و نفس گیری برخوردار است . داخل این بازی نمیتونید دنبال ترس و استرسی مثل بازی اویل باشید ولی حضور غول ها با ظاهر عجیب غریب وموجودات عجیب این بازی رو زوری داخل این لیست جا داده.

بازی بلاد بورن کپی خور

3-بازی الین ایسولیشن Alien Isolation

بازی ایی که با دیدن کاورش همه چی باید براتون مشخص بشه . حمله موجودات بیگانه به ایستگاه فضایی . اگه از سبک راز آلود بودن بازی های ترسناک خوشتون میاد این بازیر رو حتما بهتون پیشنهاد میکنم.

Alien Isolation-ترسناک-اولشخص-تخیلی کپی خور

4- نسخه بازسازی شده بازی آلن ویک Alan Wake Remake

بازی آلن ویک تقریبا هرچیزی که یه بازی ترسناک نیاز داشته باشه رو داره،داستان خوب ، گیم پلی عالی، معماهای زیبا، و موجوداتی به اندازه کافی ترسناک و از همه مهمتر هفت تیر :). در کل یه بازی با ژانر اصلی ترسناک و معماییه که سال 2021 برای کنسول های نسل هشتم و نهم باز سازی شدش.

Alan-Wake-Remastered-ترسناک سوم شخص داستانی کپی خور نصب در محل بازی ps4

5- بازی Visage

میتونیم بگیم بازی چندان شناخته شده ایی نیست . اما ترس و استرس زیادی داخل بازی وجود داره و دوربین بازی اول شخصه داخل یک خانه کلاسیک.اگه دنبال یه بازی میگردین که دور همدیگه بترسین یا به ادرنالین نیاز دارین گزینه خوبیه.

Visage-اول شخص ترسناک نصب در محل ps4

6- بازی روز سفید White Day PS4

دیسک که هیچی فکر نمیکنم کاور این بازی هم تاحالا دیده باشین . بازی ایی در سبک داستانی و ترسناک داخل یه مدرسه اتفاق میوفته. در کل میشه گفت یه بازی تینیجر پسند ژاپنی طور ترسناک.

7-بازی The Last of Us

فکر نمیکنم تا حالا اسم این بازی به گوشتون نخورده باشه برخلاف بازی قبل از معروفترین بازی های انحصاری ps4 هستش . البته داستان و گیم پلی این بازی خیلی بیشتر از حوادث ترسناکش مد نظر طرفداران این بازی هست ولی خب داشتن صحنه های روبرو شدن با این موجودات ترسناک این بازی رو در این لیست قرار داده. خلاصه کلام یه بازی داستانی عالی ایی با صحنه هایی نسبتا ترسناک.

The Last Of Us Remastered-ترسناک-انحصاری-داستانی-سوم شخص

8-بازی The Last of Us Part II

خب گفتم لست 1 رو که توضیح دادم سریع بعدش نسخه بعدشم معرفی کنم.بازی لست اف اس 2 هم مثل قسمت یکش یه بازی داستانی خوب هست با صحنه های دلخراش و ترسناک .همه جوره اگه بازی نکردین این دو بازی رو بهتون پیشنهاد میکنم.

نصب بازی کپی خور در منزل پی اس فور

9-بازی Vampyr

بازی ومپیر هم تا حدودی بازی داستانی با صحنه های دلخراش حساب میشه تا یه بازی ترسناک استرس اور. جواب من به کسایی که دنبال هیجان ترس و استرسن برای این بازی نه هست. ولی برا کسایی که دنبال یه بازی داستانی تو محیطی خف و تاریک میگردن .پیشنهاد من بازی ومپیر هستش.

10-بازی Zero Time Dilemma

یه بازی عجیب غریب ژاپنی که من هرچی خواستم از رو عکساش داستان بازی رو در بیارم نتونستم! انیمیشنی ژاپنی عجیب غریب و معمایی اینا رو فقط میگم در وصفش.

Zero Escape Zero Time Dilemma-فکری-انیمیشنی-ترسناک-معمایی

11- بازی Until Dawn

راستیتش از رو کاور بازی قرار نیست هیچی بفهمید فقط شاید یه کلبه بشه ازش در اورد. بازی ترسناکی که راجب یه سری نوجوونه که به یه کلبه عجیب غریب میرن و اونجا داستان های عجیبی براشون اتفاق میوفته . اون دوستی که دنبال یه بازی ترسناک و استرس زا مطلق بود این خود خودشه.

Until Dawn-انحصاری-ترسناک-داستانی

12- بازی The Walking Dead Season -سوم شخص-داستانی-ترسناک

میدونم میدونم خیلی قدیمیه ولی باز اسمشو میاریم بازی والکینگ دد در زمان خودش تونسته بود جایزه بهترین بازی سال رو دریافت کنه اگه دنبال نسخه امروزی این بازی هستید بازی Days Gone بهترین انتخابه.

The Walking Dead Season 2-سوم شخص-داستانی-ترسناک

13-بازی Days Gone -جهان بازی-ترسناک-بقا-داستانی-انحصاری

تو روزهایی که منتظر یه بازی شبیه به سریال والکینگ دد بودن بازی دیز گان با گیم پلی جهانباز به بازار اومد.یه بازی نقش افرینی عالی که کلی از اوغات فراقت شما رو پر میکنه اگه سریال والکینگ دد رو دیدید بدون شک بازی  رو بگیرید. اگر هم دنبال یه بازی بقایی خوب میگردین که با کلی زامبی محیطش پوشیده شده باشه بازم دیز گان حرف اولو میزنه.

Days Gone -جهان بازی-ترسناک-بقا-داس

14-بازی P.T-ترسناک-اول شخص

هرچی بیشتر به کاور بازی نگاه کنید و به این فکر کنید این ممکنه کاور چه بازی ایی باشه بیشتر میترسید.یه بازی ترسناککککک با استرس فوق زیاد خوراک بازی کردن با دوستایی که ادرنالین بازی های ترسناکو میخوان.

P.T-ترسناک-اول شخص

 15-بازیSoma

از بازی هایی که با توجه به ژانر و محیط بازیش بهش کم توجهی شده یه بازی بر اساس ترس و معما و داستان راز آلودش که دوربین بازی هم اول شخصه!

SOMA-ترسناک-تخیلی-اول شخص

 

16- بازی Outlast 2-ترسناک-اول شخص-داستانی

خب اولین سوالی که براتون پیش میاد اینکه پس یکش چی؟ خواهش میکنم از حواشی دور شید 🙂 . بازی اوت لست 2 جزو ترین های ترسناکه که تا حالا ساخته شده دوربین اول شخص و نداشتن سلاح و انبوهی از موجودات عجیب غریب پیگیر به قطع این بازی رو ترسناکترین بازی دهه میکنه .استفاده از اهنگ های حسن شماعی زاده در حین بازی کردن برای رد کردن مراحل بازی پیشنهاد میشه.

17-Outlast Whistleblower -ترسناک-اول شخص-داستانی

خب اینم یه اوت لسته دیگه همون بالاییه با مرحله های مختلف:) تک ایت ایزی

18-بازی Maid of Sker-ترسناک-اول شخص

یه بازی نسبتا خوب که زیاد دیده نشد. گیم پلی راضی کننده، دوربین اول شخص،ترسناک و استرس زا بودن، استفاده از سلاح ها و باس فایت های ترسناک و قوی.

19- بازی Fatal_Frame_Maiden_of_Black_Water-ترسناک-معمایی-سوم شخص

یه بازی بازسازی شده دیگه برای کنسول های نسل هشتم و نهم . گرافیک انیمیشنی ، محیطی تاریک ، و مرموز بودن کرکترهای بازی باعث میشن که شما این بازی هم تو لیست خودتون قرار بدین.

Fatal_Frame_Maiden_of_Black_Water-ترسناک-معمایی-سوم شخص

20- بازی Get Even اول شخص-تفنگی-ترسناک-معمایی

یه بازی ترسناک اول شخص دیگه که زیر سایه ی بازی های بزرگ منتشر شد و چندان معروف نشد . روی کاغذ همه چی تمومه ، داستان ترسناک، استفاده از سلاح در بازی ، مخوف بودن محیط بازی ، حس تنهایی در داخل بازی .

 

Get Even اول شخص-تفنگی-ترسناک-معمایی

21-بازی Metro Exodus -بقا-ترسناک-تفنگی-اول شخص

بازی مترو رو میتونیم یکی از بازی های معروف این لیست بدونیم ! داستان بازی راجب نابود شدن جهان با یه سری هیولا و یه سری بازمانده که با قطار اینور اونور میرن.گرافیک بالای بازی ،سلاح های متنوع،و مبارزه های پر تنش با هیولاهای این بازی یه تجربه خوب از بازی های تفنگی ترسناک رو برای شما به ارمغان میاره.

 

22- بازی Metro Redux -بقا-ترسناک-تفنگی-اول شخص

همونایی که بالا گفتم قدیمی ترش 🙂

Metro Redux -بقا-ترسناک-تفنگی-اول شخص

23- بازی Dying-Light-The-Following-اول شحص-ترسناک-تفنگی-بقا-مخفیکاری

بر خلاف کاور بازی، که شما رو در انتظار یه بازی فقط مبارزه با هیولا و زامبی میکنه، بازی دایینگ لایت یا همان نور مرگ بیشتر یه بازی فرار و مخفی کاری و پارکوری عه که هرچی تو بازی جلوتر میرید بخش های ترسناک و مبارزات استرس اورش بیشتر میشه

Dying-Light-The-Following-اول شحص-ت

24- بازی Dead Rising 4 Franks Big-ترسناک-بقا-تخیلی

اگر دنبال یه بازی بکش بکش زامبی ها هستید بهترین گزینه الان جلوتونه. مبارزات زیاد با زامبی ها ، تنوع درگیری باهاشون و در کل یه بازی ایی که کسلی و خستگیتونو میگیره. بسیار شبیه به Days gone

نصب بازی در محل ps4 Dead Rising 4 Franks Big-ترسناک-بقا-تخیلی

25- بازی Killing Floor 2 -ترسناک-بقا-اول شخص

این بازی هم بیشتر از اینکه ترسناک و استرس زا باشه، یه بازی تفنگی ترسناکه مخصوص اونهایی که با کشتن لشگری از زامبی ها به وجه میان…

Killing Floor 2 -ترسناک-بقا-اول شخص

26-بازی Little Nightmare-داستانی-ترسناک-مرحله ایی

بازی کابوس های کوچک هم بیشتر از اینکه ترسناک باشه یه بازی دلهره اوره ولی خب محیطش یه محیط عادی نیست ولی بدرد کسی که دنبال بازی هایی با داستان قشنگ گیم پلی راحت میگرده عالیه

بازی نصب در محل کپی خور e-داستانی-ترسناک-مرحله ایی

27-بازی Little Nightmare 2-داستانی-ترسناک-مرحله ایی

بعد از محبوبیت نسخه اول این بازی، نسخه دوم اون هم سال 2020 به بازار اومد ، تاحدودی همون ویژگی ها نسخه اول رو داره با گرافیک یکم بهتر!

Little Nightmare 2-داستانی-ترسناک-مرحله ایی

28-بازی The Dark Pictures Anthology Man of Medan-ترسناک-معمایی-داستانی

از نظر شباهت گیمی میتونیم این بازی رو به بازی Until Dawn ربط بدیم،گیم پلی داستانی ترسناک ، یک گروه که اتفاق های بدی براشون میوفته ! اگه نظر منو بخواید به صورت نمره به این بازی 7/10 میدم.

29-بازی The Dark Pictures Anthology-House of Ashes-ترسناک-سوم شخص-معمایی

خب این دیگه توضیح نداره تصمیم گیری برای انتخابش خیلی راحته اگه از بازی قبلی لیست خوشتون اومده از این بازی هم قراره خوشتون بیاد!

s-ترسناک-سوم شخص-معمایی

30-بازی RESIDENT EVIL 2-ترسناک-معمایی-داستانی-سخت

دیگه نوبتی هم باشه نوبت پرچمدار بازی های ترسناک و معماییه . نسخه دوم این بازی میشه گفت پر چالش ترین و معمایی ترین نسخه رزیدنت اویل هست.البته نسخه دوم بازی بازسازی شده و با گرافیک کنسول های نسل هشتم اپدیت شده

RESIDENT EVIL 2-ترسناک-معمایی-داستانی-سخت

31-بازی RESIDENT EVIL 3-ترسناک-معمایی-داستانی-سخت

در ادامه نسخه دوم بازی رزیدنت اویل نسخه سوم اون هم باز سازی شد .نسبت به نسخه دومش مبارزات بیشتری داره و از حجم معمایی بازی و فضای بسته کم شده. این بازی در سال 2020 برای کنسولهای نسل هشتم بازسازی شد.

RESIDENT EVIL 3-ترسناک-معمایی-داستانی-سخت

32-بازی RESIDENT EVIL 4-ترسناک-معمایی-داستانی-سخت

خیلی ها معتقدن این نسخه بازیه اویل بهترین نسخه ایی هستش که تاحالا موجود شده. با این حال هنوز بازسازی گرافیکی این بازی انجام نشده و گرافیک بازی در سطح بازی های نسل ششم (پلی استیشن 2) می باشد.

نصب در محل تهران 4-ترسناک-معمایی-داستانی-سخت

33-بازی RESIDENT EVIL 5-ترسناک-معمایی-داستانی-سخت

نسخه پنجم بازی هم چیزی از نسخه های دیگه کم نداشت ، خط داستانی جذاب، گیم پلی طولانی، باس فایت های جذاب ، چالشی بودن بازی، ولی خب نسخه 5 ام این بازی هم از بازی های منتشر شده در نسل هشتم عقبتر است. ولی گیم پلی بازی شما رو مجاب میکنه که این بازی رو حتی با گرافیک قدیمی بازی کنید

34-بازی RESIDENT EVIL 6-ترسناک-معمایی-داستانی-سخت-دونفره

یکی از جذابترین ویژگی های این نسخه امکان بازی کردن با دودسته به صورت دونفره است . بغیر از این من به شخصه تعریف خاصی از نسخه شیشم بازی رزیدنت اویل نشنیدم. شاید خوب بودن بیش از حد نسخه های قبلی انتظار طرفداران رو از این نسخه بالا برده بود.

RESIDENT EVIL 6-ترسناک-معمایی-داستانی-سخت-دونفره

35-بازی Resident Evil 7:Biohazard-ترسناک-معمایی-داستانی-سخت-اول شخص!

بر خلاف نسخه های قبلی بازی رزیدنت اویل در نسخه هفتم گیم پلی بازی به صورت اول شخص هست که بازی رو دو چندان جذاب و ترسناک میکند اما اینکار زیاد به مشام طرفداران بازی اویل نساخت!البته در نسخه 7 ام این بازی شاهد یه انقلابی بودیم که از این به بعد بازی های اویل رو به این صورت باید دنبال کنیم.شدیدا نسخه 7 ام این بازی رو بهتون به عنوان یه بازی ترسناک و معمایی پیشنهاد میکنم.

RESIDENT EVIL 7VR-ترسناک-معمایی-داستانی-سخت-اول شخص

36-بازی RESIDENT EVIL 8: Village-ترسناک-معمایی-داستانی-سخت-اول شخص!

و اما اخرین نسخه از سری بازی های رزیدنت اویل که تا الان منتشر شده. داستانش در ادامه بازی رزیدنت اویل 7 هستش و گرافیک اون در حد نسل نهم بازی هاست . نامزد کاندید بهترین بازی سال 2021 هم شد! دیگه چی میخواید از یه بازی ترسناکه معروف!؟

RESIDENT EVIL 8-ترسناک-معمایی-داس

37-بازی The Evil Within-ترسناک-معمایی-سوم شخص

بازی اهریمن درون ، یه اسکی کامل از سری بازی های رزیدنت اویل هست. و خوشبختانه یه اسکی کاملا تمیز و با کیفیت ! رزیدنت اویل ها رو بازی کنید اگه خوشتون اومد این بازی هم امتحان کنید!

The Evil Within-ترسناک-معمایی-سوم شخص

38-بازی  The Evil Within 2-ترسناک-معمایی-سوم شخص

نسخه اول بازی با استقبال نسبتا خوبی همراه شد. نسخه دومش هم منتشر شد. چزو بازی های با کیفیت ترسناک کنسول های نسل هشتمیه.

The Evil Within 2-ترسناک-معمایی-سوم شخص

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در زمینه فروش اکانت های قانونی و نصب انواع بازی شروع نموده است . این مجموعه اکانت های خود را بدون واسطه و از طریق گیفت کارت های قانونی از استور سونی تامین می کند و همچنین ضمانت قانونی بودن و گارانتی کامل را به تمام مشتریان ارائه می دهد. در این مجموعه در حال تلاش هستیم که با کمترین هزینه از بهترین کیفیت بهره ببرید .

کلیه حقوق این سایت متعلق به 

شرکت پوبو گیم می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه محصولات