detail-blog
17 مرداد 1403

ماموریت های Red dead online

بعضی ها فکر میکنند که red dead online تنها یک زندگی رول پلی هست و کار خاصی نمیشه داخل ان انجام داد درحالی که اشتباه است بازی red dead چندین مرحله را برای پلیرها در نظر گرفته که میتوان در گره های 4 نفره به شکل کوآپ آنرا انجام داد و با توجه به تصمیمات با میتواند آن ماموریت هارا به سرانجام رسانید. ردد آنلاین یک محیط پویا دارد که همین امر موجب شده تا پلیر ها از انجام آن در کنار دوستان خود خسته نشوند.

این ماموری

  • 1 A Land of Opportunities (Story Missions)
    • 1.1 Intro Missions
    • 1.2 Choice Missions
    • 1.3 Path of the Gunslinger
    • 1.4 Path of the Outlaw
    • 1.5 LeClerk Missions
  • 2 A Life of ‘Shine (Story Missions)
    • 2.1 Intro Missions
    • 2.2 Story Missions
  • 3 Blood Money
    • 3.1 Crimes
    • 3.2 Opportunities

ماموریت های داستانی به طور کامل در جلسات خصوصی انجام می شود و توسط ۲ تا ۴ بازیکن قابل انجام است. این امکان وجود دارد که فقط با توپ یک بازیکن بازی کنید یا از خواستگاری برای بازی با سایر بازیکنان استفاده کنید. به استثنای ماموریت‌های مقدماتی، همه ماموریت‌ها را می‌توان مجدداً پخش کرد، اما پاداش‌های مشابه زمانی که برای اولین بار تکمیل شدند را نمی‌دهند.

ماموریت Intro Missions: یک ماموریت معرفی است که نیاز به توضیح خاصی ندارد و بیشتر جنبه آموزشی دارد.قهرمان داستان به تازگی از زندان بیرون آمده است و به مقداری پول نیاز دارد تا دوباره روی پای خود بنشیند. هورلی به آنها توصیه کرد که کلی دیویس، یک تاجر اسب را ببینند که عمدتا اسب های دزدیده شده را می فروشد. قهرمان داستان و صاحب آنها با کلی و برادر دوقلویش کلایو ملاقات می کنند که آنها را استخدام می کند تا تعدادی اسب را از مزرعه ای در نزدیکی بدزدند.

ماموریتChoice Missions:در این ماموریت کارهایی که انجام میدهید بر درجه شرارت و افتخار شما تاثیر میگذارد.

love&honor یک ماموریت داستانی در Red Dead Online است. این یک ماموریت انتخابی است، به این معنی که بازیکنان بدون توجه به افتخارشان آن را بازی خواهند کرد، اما باید در طول ماموریت انتخابی داشته باشند که بر افتخار آنها تأثیر مثبت یا منفی بگذارد.پس از ورود به زندان تامبل وید، قهرمان داستان و صاحب آنها با ترنس اودود روبرو می شوند که از کلانتر فریمن درخواست می کند تا برای همسرش نجات دهد. فریمن با استناد به کمبود نیروی انسانی و اختیار قانونی برای این کار، متعاقباً او را به موقعیت فعلی ارجاع می دهد. ترنس سپس از آنها التماس می کند که کمک کنند و هنگامی که آنها موافقت کردند، اظهار می کند که همسرش توسط یک باند در توئین راکس گروگان گرفته شده است.

The Right Side of the Tracks یک ماموریت داستانی در Red Dead Online است. این یک ماموریت انتخابی است، به این معنی که بازیکنان بدون توجه به افتخارشان آن را بازی خواهند کرد، اما باید در طول ماموریت انتخابی داشته باشند که بر افتخار آنها تأثیر مثبت یا منفی بگذارد.پس از رسیدن، صدای شکایت کلینتون آرنسدیل به کلانتر مالوی در مورد برخی اموال دزدیده شده را خواهید شنید. وقتی کلانتر ادعا می‌کند که نمی‌تواند به او کمک کند، آقای آرنسدیل به قهرمان داستان و موقعیت آنها روی می‌آورد و برای دستگیری باب کرافیش و همکارانش که به ادعای او مجرم هستند، جایزه می‌دهد.

If the Hat Fits… یک ماموریت داستانی در Red Dead Online است. این یک ماموریت انتخابی است، به این معنی که بازیکنان بدون توجه به افتخارشان آن را بازی خواهند کرد، اما باید در طول ماموریت انتخابی داشته باشند که بر افتخار آنها تأثیر مثبت یا منفی بگذارد.پس از توافق برای بازیابی قانون شکن، در امتداد مسیر مشخص شده به دره به سمت جنوب غربی بروید. بازیکن به زودی می تواند اردوگاه راهزنان را ببیند و آتش باز کند. هنگامی که راهزنان اعزام شدند، به سمت کمپ بروید. کمند و هوگتی یاغی، او را بر پشت اسب بازیکن قرار می دهند. به زودی پس از گرفتن هدف، دشمنان بیشتری شروع به ریختن به دره خواهند کرد. قبل از ادامه، دشمنان را پاک کنید. اکنون، مسیر مشخص شده را در پایین دره دنبال کنید و مطمئن شوید که قانون شکن را آورده اید. بازیکن توسط امواج متعددی از دشمنان از سطح زمین و پشته ها در امتداد دیواره های دره مورد حمله قرار می گیرد.

ماموریتPath of the Gunslinger:ماموریت های زیر فقط برای بازیکنانی که افتخارآفرین هستند در دسترس است.و داستان زیادی را دنبال نمیکند اما سرگرم کننده هستند. و سکانس های اکشن بسیاری دارد.

Where Your Morals Lead Youیک ماموریت در Red Dead Online است. این بازی توسط هورلی و تام دیویس داده می شود و فقط در صورتی قابل پخش است که بازیکن محترم باشد.این ماموریت با شناسایی شخصیت اصلی Red Dead Online و افراد تحت حمایت هورلی توسط تام دیویس آغاز می‌شود و در عین حال می‌گوید که هورلی می‌گوید آنها شایسته هستند. پیرمرد جونز سپس ظاهر می شود و می گوید که آنها افراد خوبی هستند، اگرچه دیویس بی درنگ او را اخراج می کند، که او به آن تن می دهد. سپس دیویس در مورد جنایتکاری که او وظیفه دارد خانواده ای را در نزدیکی فرود دزدان به نام آلفردو مونتز ردیابی کند، توضیح می دهد. او سپس عکسی از مونتز را به آنها نشان می دهد و همچنین می گوید که ممکن است در نزدیکی پست Manzanita مخفی شده باشد. سپس دیویس از پوز می خواهد که با او سوار شود و نگاهی بیندازد. در آنجا، آنها با خبرچین دیویس، لی ملاقات می کنند، که با دیویس صحبت می کند که مونتز می داند که آنها به دنبال او می آیند. دیویس از این موضوع شانه خالی می‌کند و می‌گوید که نمی‌تواند با آنها همراه شود، زیرا اگر این کار را انجام می‌دهد، برای او جرم محسوب می‌شود، اما او می‌گوید که می‌تواند چشمانش را بر روی اعمال آنها ببندد.

Highly Illegal And Highly Moralیک ماموریت داستانی در Red Dead Online است. این ماموریت فقط در اختیار بازیکنانی است که شرافتمند هستند.مارشال دیویس از شما خواست که او را در نزدیکی ون هورن ملاقات کنید.او در دنباله آلفردو مونتز است و می خواهد کارها را تمام کند.

Bring a Goddamn Posseیک ماموریت داستانی در Red Dead Online است. این ماموریت فقط در اختیار بازیکنانی است که شرافتمند هستند.مارشال دیویس از شما درخواست کمک کرده است. مردان آلفردو مونتز می خواهند ولنتاین را زیر و رو کنند و به دنبال او می گردند.

The Hanging Of Tom Daviesیک ماموریت داستانی در Red Dead Online است. این ماموریت فقط در اختیار بازیکنانی است که شرافتمند هستند.پیرمرد جونز به کمک شما نیاز دارد. مارشال دیویس دستگیر شده است و طولی نمی کشد که او به دار آویخته می شود.

ماموریت Path of the Outlaw:

Kerosene, Tar, and Greedیک ماموریت داستانی در Red Dead Online است. فقط برای بازیکنانی که شرافت کمتری دارند در دسترس استهورلی فکر کرد باید خدمات خود را به سامسون فینچ در نزدیکی نهر Dewberry ارائه دهد.صنعت در تیررس اوست. او یک کار برای انجام دادن دارد و چند امتیاز برای تسویه حساب.

More Than One Way To Earn a Buck یک ماموریت داستانی در Red Dead Online است. فقط برای بازیکنانی که شرافت کمتری دارند در دسترس است .سامسون فینچ در تپه‌ای مشرف به فورت والاس ملاقات می‌کند، جایی که او به قهرمان داستان و صاحبان آن‌ها اطلاع می‌دهد که هنگ قدیمی و شریک زندگی‌اش پنهان شده‌اند. او به آنها دستور می دهد که شرکت و انبار مهمات را در آنجا از بین ببرند تا از شر هر رقیب نقشه او برای سرقت از بانک ملی Lemoyne خلاص شوند. پیر من جونز ظاهر می شود و از قوانین اخلاقی بی شرف فینچ انتقاد می کند و همچنین به بازیکنان یادآوری می کند که همیشه می توانند برای اصلاح شرافت خود به آنجا بروند. پس از بحث کوتاهی با فینچ، جونز قبل از عزیمت از هورلی تشکر می کند. فینچ متعاقباً به بازیکنان پیشنهاد می کند که در برخورد با واحد نظامی موفق باشند در حالی که او پشت سر می ماند.

These Bastards Can Fightیک ماموریت داستانی در Red Dead Online است. فقط برای بازیکنانی که شرافت کمتری دارند در دسترس است .سامسون فینچ از قهرمان داستان می خواهد که یک کالسکه و یونیفورم را بدزدد تا برای دزدی آماده کند.

Banks Don’t Rob Themselvesیک ماموریت داستانی در Red Dead Online است. فقط برای بازیکنانی که شرافت کمتری دارند در دسترس است.سامسون فینچ از قهرمان داستان کمک می‌خواهد تا از بانک ملی Lemoyne کمک کند.

پایان بخشA Land of Opportunities و آغاز یک بخش جدید

A Life of ‘Shine یک کمپین داستانی است که در DLC Moonshiners اضافه شده است. این شامل 5 ماموریت داستانی و 2 ماموریت مقدماتی است. برخلاف ماموریت‌های کمپین A Land of Opportunities، این ماموریت‌ها را می‌توان به صورت انفرادی نیز انجام داد و بازیکن می‌تواند بین سه مشکل مختلف استاندارد، سخت و بی‌رحم انتخاب کند.ماموریت های این بخش شامل:

Blood is Thicker Than ‘Shineاولین ماموریت داستانی Moonshiner است که در Red Dead Online نمایش داده شده است.برای پیدا کردن محل انتقال یک زندانی، قهرمان داستان به اردوگاه قانونگذاران در نزدیکی براش فایر در هارتلندز نیو هانوفر می رود. پس از بیرون آوردن قانونگذاران، بازیکن ملزم به گرفتن سندی است که مکان انتقال را نشان می دهد. پس از آن، آنها همچنین می توانند Stan Reardon را که در داخل یک واگن زندان اسیر شده است، آزاد کنند.

Where There is Smoke, There’s Firewaterیک ماموریت داستانی Moonshiner است که در Red Dead Online نمایش داده شده است.یک ماموریت معمولی آدم کشی است که خیلی روون و زود به پایان میرسد

Come Hell, Come High Waterیک ماموریت داستانی Moonshiner است که در Red Dead Online نمایش داده شده است.لم هنگام ملاقات با او در اسکله آنسبورگ، قهرمان داستان را از کالای جدید مطلع می کند. پس از اینکه واگن‌هایی که لم سفارش داده بود ظاهر نمی‌شوند، قطاری پر از ماموران درآمد به رهبری رید هیکسون می‌رسد و حمل جعبه‌ها مشخص می‌شود که یک راه‌اندازی است. بازیکن اکنون باید از قایق دفاع کند تا لم بتواند قایق را راه اندازی کند.

A Bitter Means To the Bitter Endیک ماموریت داستانی Moonshiner است که در Red Dead Online نمایش داده شده است.اطلاعات چندانی در دسترس نیست و این مرحله در بار رخ میدهد و به احتمال باید تمام نوشیدنی های بار را مسموم کنید.

The Certainty of Death and Taxesیک ماموریت داستانی Moonshiner است که در Red Dead Online نمایش داده شده است.پس از سازماندهی جلسه ای با دنی لی کاتون و بارتولومیو بریتویت، قهرمان داستان و لموئل فیک به باتلاق جنوب غربی سنت دنیس می روند تا برای دو رقیب خود و ماموران درآمدی که به آنها خبر داده بودند، تله ای درست کنند. پس از پوشاندن مهتاب منطقه، آن دو پشت درختان خزه پنهان می شوند تا جلسه را مشاهده کنند و بعداً دام خود را راه بیندازند.

بخش دوم A Life of ‘Shine نیز به پایان رسید.

پس اینکه ماموریت های داستانی را تموم کردید ممکن است قسمت های مختلف بازی ره ماموریت های فرعی بربخورید که برمیگردند به DLC Blood Money. که ماموریت های جرم و جنایت است. شما میتوانید با دوستان خود به شکار بروید و یا کار های مختلف دیگر را انجام دهید مثل بانک زدن و یا افراد آنلاینی که تحت تعقیب هستند را دستگیر نمایید و… امید هست که راکستار ماموریت های جدیدی را به بخش آنلاین ردد اضافه کند ممنونم که تا پایان مقاله با ما همراه بوده اید شما میتوانید بازی ردد 2 که شامل بخش آنلاین است هم اکنون از پوبوگیم خریداری نمایید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در زمینه فروش اکانت های قانونی و نصب انواع بازی شروع نموده است . این مجموعه اکانت های خود را بدون واسطه و از طریق گیفت کارت های قانونی از استور سونی تامین می کند و همچنین ضمانت قانونی بودن و گارانتی کامل را به تمام مشتریان ارائه می دهد. در این مجموعه در حال تلاش هستیم که با کمترین هزینه از بهترین کیفیت بهره ببرید .

کلیه حقوق این سایت متعلق به 

شرکت پوبو گیم می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه محصولات