detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها خبری
  • نویسنده alirebo
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 6 دقیقه
24 آبان 1401

بازی های ماه نوامبر 2022 گیم کاتالوگ پلی استیشن پلاس

بازی های ماه نوامبر 2022 گیم کاتالوگ

همونطور که میدونید هر ماه حدود 10 بازی به گیم کاتالوگ اضافه میشود .

گیم کاتالوگ یکی از بخش های محبوب سرویس پلاس هست که برای نسخه های Extra و Premium تعریف شده است که شامل کاتالوگ 400 گیمی است که هر ماه یک تعدادی بازی به ان اضافه میشود

شرکت سونی  لیست بازی های کاتالوگ اکتبر 2022 را برای مشترکین Extra و Premium و عناوین کاتالوگ کلاسیک را برای مشترکین Premium اعلام کرده است. این بازی ها از 15 نوامبر 2022 در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

اسکای ریم The Elder Scrolls V: Skyrim – Special Edition | PS4, PS5 (بازی های ماه نوامبر 2022 گیم کاتالوگ پلی استیشن پلاس )

یک جهان باز گسترده را کاوش کنید، اتحاد تشکیل دهید و یک دشمن سرسخت را شکست دهید که برای نابودی جهان آماده شده است. نسخه ویژه شامل بازی تحسین‌شده منتقدان و افزونه‌هایی(DLC) با ویژگی‌های کاملاً جدید مانند هنر و جلوه‌های بازسازی‌شده، پرتوهای خدای حجمی، عمق میدان پویا، بازتاب‌های فضای صفحه و غیره است. اگر تایم زیادی رو برای بازیتون میذارید این بازی یک گزینه مناسب برای شماست.

حجم حدودی بازی 40 گیگ است.

خرید پلاس اکسترای برای PS5 Skyrim PS5

رینبو سیکس Tom Clancy’s Rainbow Six Siege | PS4, PS5 (بازی های ماه نوامبر 2022 گیم کاتالوگ پلی استیشن پلاس )

شاید به جرات بتونیم بگیم بهترین بازی در سبک تیر اندازی بر روی کنسول توی انی ده سال بازی رینبو بوده است ، مبارزات پنج به پنج بازی مارو یاد بازی کلاسیک کانتر استریک میندازه ، بازی به صورت انلاین هست و بخش افلاین نداره ، یادگیری بازی شاید نیاز به بیست تا چهل دست بازی کردن داره ، اگر دنبال خفنترین بازی تفنگی هستید بدون شک رینبو بهترین گزینه برای شماس! اما باید این نکته رو در نظر بگیریم یک بازی حرفه ایی نیاز به تایم زیادی برای یاد گیری داره !

Rainbow six خرید بازی برای PS4 به همراه پلاس

بازی سازی بازی گینک دوم هارتز Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 ReMIX | PS4 (بازی های ماه نوامبر 2022 گیم کاتالوگ پلی استیشن پلاس )

این مجموعه چهار بازی بازسازی شده مکان مناسبی برای شروع سفر یا زندگی مجدد تمام لحظات مورد علاقه خود از سری سوم شخص ماجراجویی است. کینگدوم هارتز یکی از بهترین گزینه های شما برای یک بازی فانتزی و داستانی به دور از خشونت است ، گیم پلی بازی بسیار روان و جذاب است شاید قدیمی بودن بازی ، این بازی رو از یاد پلیرها برده

Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 خرید بازی برای PS4

کینگ دوم هاترز 2.8 Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue | PS4 (بازی های ماه نوامبر 2022 گیم کاتالوگ پلی استیشن پلاس )

این سه تجربه مختلف را جمع‌آوری می‌کند: ریمستر شده Kingdom Hearts Dream Drop Distance HD، فیلم HD Kingdom Hearts χ پشت جلد و Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep – A Fragmentary Passage –، یک قسمت قابل پخش که به Kingdom Hearts III متصل می‌شود.

Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue خرید بازی PS4

کینگدوم هارتز 3 Kingdom Hearts III (بازی های ماه نوامبر 2022 گیم کاتالوگ پلی استیشن پلاس )

با آخرین قسمت از سری اکشن نقش آفرینی اسکوئر انیکس و دیزنی وارد یک ماجراجویی اکشن شوید. سورا، دونالد و گوفی با شخصیت‌های قدیمی و جدید نمادین دیزنی-پیکسار متحد می‌شوند تا بر چالش‌های بزرگ غلبه کنند و در برابر تاریکی که دنیایشان را تهدید می‌کند، پایداری کنند.. جدی میگم این بازی برای طرفداران انیمه فوق العادس !

Kingdom Hearts III خرید بازی برای PS5

Kingdom Hearts: Melody of Memory (بازی های ماه نوامبر 2022 گیم کاتالوگ پلی استیشن پلاس )

موسیقی Kingdom Hearts را مانند قبل در این بازی ریتم اکشن تجربه کنید! با جمع آوری بیش از 20 شخصیت و 140 آهنگ از سراسر مجموعه Kingdom Hearts، در مراحل مختلف به نبرد موسیقی نمادین این سری می پردازد. همچنین اگر می‌خواهید مهارت‌های ریتم خود را آنلاین کنید، حالت چندنفره آنلاین VS نیز وجود دارد.

خرید بازی برای PS4 Kingdom Hearts Melody of Memory
Oddworld: Soulstorm – Enhanced Edition | PS4, PS5 (بازی های ماه نوامبر 2022 برای گیم کاتالوگ پلی استیشن پلاس )

Soulstorm گیم‌پلی پلتفرمر اکشن ماجراجویی شدید را با داستانی پیچیده از جامعه‌ای در آستانه انقلاب ترکیب می‌کند، جایی که انتخاب‌های لحظه به لحظه شما در بازی بر نتیجه آن تأثیر می‌گذارد. نسخه پیشرفته شامل حالت بازی جدید «فرار توبی» است. بازی در سبک دو بعدی (دو ونیم بعد ) دنبال میشود ولی گرافیک بازی هیچ شباهتی به بازیه های دوبعدی ندارد!

Oddworld Soulstorm – Enhanced Edition خرید بازی برای PS4

شماره هشت : دیویژن 2 Tom Clancy’s The Division 2 | PS4 (معرفی بازی های ماه نوامبر 2022 برای گیم کاتالوگ پلاس)

یک بازی فوق العاده دیگه در سبک تفنگی که متاسفانه در ایران فیلتره…

معرفی بازی های ماه نوامبر 2022 برای گیم کاتالوگ پلاس 2
شماره نه : تام کلانیس بریک پوینت Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint | PS4 (معرفی بازی های ماه نوامبر 2022 برای گیم کاتالوگ پلاس)

تبدیل به یک سرباز ویژه مشخصات فنی معروف به عنوان یک روح شوید و ماموریت ویژه ای به Auroa داشته باشید. یک تیم سرکش مشخصات فنی، به رهبری برادر شوهر سابق شما، شما را تحت کنترل گرفته و در حال تعقیب شما هستند. تیم خود را از طریق چشم انداز جزیره هدایت کنید و غیرنظامیان را بدون اینکه متوجه شوید نجات دهید. با حداکثر 3 دوست به صورت انفرادی یا به صورت Co-op PvE بازی کنید. بریک پوینت یک بازی تفنگی فوق العادس منتها چون قابل بازی به صورت افلاین نبود مشهور نشد…

معرفی بازی های ماه نوامبر 2022 برای گیم کاتالوگ پلاس 1
شماره ده : Chorus | PS4, PS5 (معرفی بازی های ماه نوامبر 2022 برای گیم کاتالوگ پلاس)

در این تکامل تیرانداز جنگی فضایی، به عنوان قهرمانان دوگانه نارا و همراه هوشیار و ستاره جنگنده اش، Forsaken، بازی کنید. به سلاح های قدرتمند و متمایز و به روز رسانی های رزمی دست یابید، بر مکانیک دریفت و توانایی های کشنده کشتی خود تسلط پیدا کنید تا بر انبوهی از دشمنان غلبه کنید و کشتی های جنگی تایتانیک را از بین ببرید.

Chorus PS4, PS5 خرید بازی برای
شماره یازده : What Remains of Edith Finch | PS4 (معرفی بازی های ماه نوامبر 2022 برای گیم کاتالوگ پلاس)

به عنوان ادیت، در خانه عظیم فنچ پرسه می‌زنید، در حالی که او تاریخچه خانواده‌اش را بررسی می‌کند و سعی می‌کند بفهمد که چرا آخرین کسی از خانواده‌اش است که زنده مانده است، به دنبال داستان‌هایی می‌گردد. هر داستانی که پیدا می‌کنید به شما امکان می‌دهد زندگی یکی از اعضای جدید خانواده را در روز مرگشان تجربه کنید، با داستان‌هایی از گذشته‌های دور تا امروز. این بازی تونسته نمره ی 10 از 10 رو از منتقدان شبکه استیم دریافت کنه !

معرفی بازی های ماه نوامبر 2022 برای گیم کاتالوگ پلاس
شماره دوازده : The Gardens Between | PS4, PS5 (معرفی بازی های ماه نوامبر 2022 برای گیم کاتالوگ پلاس)

دو دوست که در قلمروی اسرارآمیز که در آن علت و معلول قابل انعطاف هستند، گم می شوند، متوجه می شوند که زمان در همه جهات جریان دارد. زمان را برای حل پازل ها دستکاری کنید و به اوج هر جزیره برسید. این دو نفر را در حالی دنبال کنید که چمدان‌شان را باز می‌کنند و لحظات مهمی را که با هم گذرانده‌اند، روشن می‌کنند و رشته‌هایی از روایتی تلخ و شیرین را روشن می‌کنند.

The Gardens Between ps5 خرید بازی برای PS4 copy

همونجوری که متوجه شدید این ماه سونی با دو شرکت بزرگ بازی سازی ینی Ubisoft و (Square Enix) قرار داد داشته ، اگه بخوام رنک بندی کنم بازی های این ماه رو شاید به این صورت بتونم بهشون امتیاز بدم :

  1. Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
  2. Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint
  3. The Elder Scrolls V: Skyrim – Special Edition
  4. Kingdom Hearts III
  5. Tom Clancy’s The Division 2 فیلترههههه

شاید مدیوم از اون بازی ها بود مه گیم کاتالوگه سونی بهش نیاز داشت و از طرفی کامل شدن مجموع اساسینس کرید ها خیلی میتونه باعث رشد این سرویس بشه

امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه .

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در زمینه فروش اکانت های قانونی و نصب انواع بازی شروع نموده است . این مجموعه اکانت های خود را بدون واسطه و از طریق گیفت کارت های قانونی از استور سونی تامین می کند و همچنین ضمانت قانونی بودن و گارانتی کامل را به تمام مشتریان ارائه می دهد. در این مجموعه در حال تلاش هستیم که با کمترین هزینه از بهترین کیفیت بهره ببرید .

کلیه حقوق این سایت متعلق به 

شرکت پوبو گیم می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه محصولات