...
detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها خبری
  • نویسنده alirebo
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 3 دقیقه
16 اردیبهشت 1401

بازی های ماه می 2022 گیم کاتالوگ پلی استیشن پلاس

بازی های ماه می 2022 گیم کاتالوگ پلی استیشن پلاس

خب دوستان امروز قراره سه بازی ایی که در ماه می میلادی برای پلی استیشن به بازار اومده رو با هم بررسی کنیم! حتما شگفت زده میشید اگه بفهمید بازی اول این لیست چیه؟

فیفا 22 در کمال ناباوری جزو بازی های ماه پلی استیشن قرار گرفته ! بله مثل اینکه بالاخره شرکت سونی انقدر به الکترونیک آرتز پیشنهاد وسوسه انگیزی داده که تونسته فیفا رو برای فن های خودش به صورت رایگان بیاره . این حرکت شرکت سونی حتی از خرید اکتیویژن توسط ایکس باکسم خفن تره، بیشتر از این سرتون رو درد نیارم و بریم سراغ معرفی بازی ها به صورت رسمی.

بازی اول FIFA 22 PS4 & PS5

فیفا رو دیگه خدارو شکر همتون میشناسید دیگه 🙂 ، یک بازی شبیه ساز فوتبال از کمپانی آمریکایی EA که دارای نسخه جداگانه دیتا برای کنسول های PS4 و PS5 است. قابلیت بازی به صورت چند نفره، گیم پلی اشنا و ….. از ویژگی های بازی فیفا است.

یکی از بزرگترین دغدغه های گیمرها موقع خرید بازی فیفا، خرید سرویس پلی استیشن پلاس بود که براشون هزینه بر بود اما الان یه فرصت عالی دارن که بتونن با یه قیمت عالی هم سرویس پلاس و هم بازی فیفا رو با یک قیمت فوق العاده بدست بیارن!

خرید بازی فیفا به همراه پلاس برای PS5 PS4

بازی دوم Tribes of Midgard PS4 & PS5

خب وقتی توی یه ماه بازی فیفا رو به عنوان بازی رایگان دریافت میکنید دیگه از بازی های دیگه نباید توقع معجزه داشت!

بازی دوم  این ماه یک بازی در سبک بقا و نقش افرینی اکشن است که به صورت استراژی (دوربین از بالا ) هست، راستشو بخواید بازی از لحاظ کلی چنگی به دل نمیزنه ، و داستان خاصی هم نداره به گفته بازیکنان جذابیت بازی در بخش چند نفره بازی است که با دوستان خود میتونید بازی کنید. البته بازی هایی با سبک و سوی متفاوت همیشه میتونه مورد علاقه گیمرهایی باشه که بازی های پیچیده بازی کردند.

برای اطلاعات بیشتر راجب این بازی  میتونید اینجا کلیک کنید.

خرید بازی برای PS4 Tribes of Midgard

بازی سوم لیست Curse of the Dead Gods

این بازی هم در سبک بازی های Roguelite (مانند بازی قبل )

راستش زیاد خودمم از این بازی و این سبک خوشم نمیاد چون به نظرم دورش دیگه گذشته و باید برای موبایل شاهد همچین بازی هایی باشیم (البته دوره موبایلشم گذشته) اگرچه طی این سال ها بازی هایی با این سبک بودن که بسیار موفق بودن مانند بازی Hades ولی این سبک از بازی ها یک سبک بسیار خاص حساب میشه و به قولی مشتری خودشو داره

اگه میخواید بیشتر راجب بازی Curse of the Dead Gods بدونید اینجا کلیک کنید.

خرید بازی برای PS5 Curse of the Dead Gods

جمع بندی کلی بازی های ماه می 2022 گیم کاتالوگ

از لحاظ قیمتی این سه بازی روی هم حدود 120 دلار ارزش دارند که با توجه به فیفا که وزنه فوق العاده سنگینیه میتونه یک تحریک خوب برای پلیرهای افلاین باشه تا تشویق به انلاین کردن دستگاشون بشن.

البته نظر من اینکه همیشه هر سه تا بازی ماه رو اد کنید چون که ضرری ندار و شاید بعدا دلتون خواست بازی کنید ( اقا میگن مفت باشه کوفت باشه شما اد بزن تو لایبریت بعد اگه نخواستی دانلودش نکن)

خیلی ممنون که وقت گذاشتید و تا انتهای پست رو مطالعه کردید

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در زمینه فروش اکانت های قانونی و نصب انواع بازی شروع نموده است . این مجموعه اکانت های خود را بدون واسطه و از طریق گیفت کارت های قانونی از استور سونی تامین می کند و همچنین ضمانت قانونی بودن و گارانتی کامل را به تمام مشتریان ارائه می دهد. در این مجموعه در حال تلاش هستیم که با کمترین هزینه از بهترین کیفیت بهره ببرید .

کلیه حقوق این سایت متعلق به 

شرکت پوبو گیم می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه محصولات
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.