detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها آموزشی
  • نویسنده alirebo
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 4 دقیقه
19 مهر 1402

آموزش وارد کردن اکانت قانونی ظرفیت 1 پلی استیشن 5

ظرفیت اکانت چیست؟

با ورود کنسول جدید سونی پلی استیشن 5، بسیاری از گیمرها و مشتریان به این فکر افتاده اند که آیا می توان از اکانت قانونی ظرفیت 1 پلی استیشن 5 در کنسول های جدید سونی استفاده کرد یا خیر؟ در این مقاله از پوبوگیم می خواهیم این موضوع را بررسی کنیم و توضیحات کاملی در مورد اکانت قانونی PS5 به شما بدهیم، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

با توجه به عرضه نسل جدید کنسول بازی پلی استیشن 5 توسط سونی یا PS5، علاقه مندان به بازی های ارائه شده برای این کنسول پلی استیشن می توانند با هماهنگی قانونی و با رعایت شرایط، ضوابط و امکانات به صورت رایگان بازی کنند. همچنین می توانید بازی های اکانت PS5 و هر یک از بازی های مورد علاقه خود را تجربه کنید و لذت بازی در کنسول جدید خود را افزایش دهید.

محاسبه ظرفیت های اکانت ps5 چیست؟

اگر بخواهیم به زبان ساده اکانت های ظرفیتی ps5 را برای شما توضیح دهیم، موضوع این است که سونی قابلیتی را برای بازیکنان خود اضافه کرده است که می توانند از طریق فروشگاه رسمی پلی استیشن یک اکانت قانونی PS5 خریداری کنند. حالا همانطور که گفتیم پس از خرید اکانت قانونی PS4 یا PS5 می توانید اکانت قانونی پلی استیشن 5 خود را با 3 نفر دیگر به اشتراک بگذارید که به آن ظرفیت اکانت PS5 می گویند.

اکانت هایی که می توانید با ۳ نفر به اشتراک بذارید، هر کدام اسم خود را می گیرند و اسم آن ها اکانت ظرفیت یک و ظرفیت دو و ظرفیت سه هست که در این مقاله به معرفی اکانت قانونی ظرفیت 1 پلی استیشن ۵ می پردازیم.

ویژگی های ظرفیت اکانت PS5

اشتراک گذاری یک حساب کاربری بین دو نفر کاملا قانونی است، و سونی آن را پذیرفت. این قطعه ای است که می تواند هزینه هر بازیکن را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. به عنوان مثال، اگر دوستی دارید که به دنبال اشتراک و بازی های مشابه شما است، می توانید به راحتی با شارژ یک حساب کاربری و اشتراک گذاری حساب، همزمان به محتوای اکانت دسترسی داشته باشید. به این ترتیب هر فرد نیمی از هزینه خرید گیفت کارت هایی را که برای شارژ حساب استفاده می شود پرداخت می کند.

معرفی اکانت قانونی ظرفیت 1 پلی استیشن ۵

شما می توانید با یک حساب کاربری و اکانت قانونی ظرفیت 1 پلی استیشن 5 با هزینه بسیار کم لذت ببرید. البته این اکانت قابل فروش مجدد نیست، ولی ویژگی فروش اکانت در اشتراک های دیگر وجود دارد. بنابراین فروش اکانت قانونی ظرفیت 1 پلی استیشن 5 قانونی نیست و شما نمی توانید این کار را انجام دهید. در گذشته گاهی برخی از افراد این کار را انجام می دادند، که متاسفانه توسط سونی و پلی استیشن جریمه شدند و در برخی کشورها شکایت کردند و مطالبه غرامت پرداخت نمودند.

در این میان، با توجه به اینکه اساساً 2 نفر می توانند از یک حساب به صورت اشتراکی استفاده کنند، برخی از گیمرها از خود می پرسند که چرا سه ظرفیت برای اکانت های پلی استیشن وجود دارد. نکته اینجاست که استفاده از اکانت قانونی ظرفیت 1 پلی استیشن 5 را می توان غیر قانونی دانست. وقتی از ظرفیت 1 اکانت پلی استیشن 5 استفاده می کنید، در واقع به سونی دروغ می گویید و به همین دلیل باید آفلاین بمانید تا زمانی که بازی را به طور کامل تجربه نکرده و آن را از کنسول خود حذف کنید.

آموزش وارد کردن اکانت ظرفیت 1 پلی استیشن ۵

در ویدئو آموزش مرحله به مرحله نحوه وارد کردن اکانت قانونی ظرفیت 1 پلی استیشن ۵ توسط کارشناسان پوبوگیم توضیح داده شده است.

برای وارد کردن اکانت قانونی ظرفیت 1 پلی استیشن ۵ می توانید مرحله به مرحله مانند ویدئو زیر عمل کنید و از اکانت قانونی خود استفاده کنید.

نظرات کاربران

  • سلام. قیمت زدن دیتا بازی چقد هست، الان دوتا بازی در حالت پاز هست، باید دیتا رو بزنم. خودم انجام میدم میزنه نصب نمیشه not install

  • دیدگاهی بگذارید

    Your email address will not be published.

    فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در زمینه فروش اکانت های قانونی و نصب انواع بازی شروع نموده است . این مجموعه اکانت های خود را بدون واسطه و از طریق گیفت کارت های قانونی از استور سونی تامین می کند و همچنین ضمانت قانونی بودن و گارانتی کامل را به تمام مشتریان ارائه می دهد. در این مجموعه در حال تلاش هستیم که با کمترین هزینه از بهترین کیفیت بهره ببرید .

    کلیه حقوق این سایت متعلق به 

    شرکت پوبو گیم می باشد

    بستن

    کالاها

    دسته بندی ها

    • ورود با پیامک
    • ورود با رمز
    user

    زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
    • تصویر
    • امتیاز
    • قیمت
    • موجودی
    • موجودی
    • وزن
    • اندازه
    • اطلاعات اضافی
    برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
    مقایسه محصولات