detail-blog
13 شهریور 1403

آموزش آنلاین بازی کردن FORTNITE در پلی استیشن

سلام دوستان امروز میخوایم نحوه آنلاین بازی کردن بازی جذاب FORTNITE را آموزش بدیم. متاسفانه در چندوقت اخیر سرویس های آنلاین گیم ایران را تحریم کردند بر همین اساس ابتدا مقاله مربوط به DNS را مطالعه کنید:

خب بریم سراغ آنلاین کردن بازی

آموزش آنلاین بازی کردن FORTNITE

در مرحله اول نیاز است که کنسول به اینترنت متصل باشد و DNS را وارد کنید ، سپس باید وارد اکانت PSN خود شوید اگر هم ندارید میتونید از طریق مقاله زیر آموزش ساخت اکانت PSN را مطالعه فرمایید:

مرحله دوم : ورود به PlayStation Store

وارد PlayStation Store میشویم سپس وارد قسمت Free To play میشویم بازی های این بخش رایگان هستند با کلیک برروی گزینه view all میتوانید لیست تمام بازی های قابل دانلود و رایگان را مشاهده کنید.حال باید بازی فورتناین را جست و جو کنید

لیست بازی های رایگان

با کلیک بر روی بازی و انتخاب گزینه Read more میتوانید مشخصات بازی را ببینید برای مثال بازی که لیبل زیر را داشته باشد گیم پلی آن کاملا آنلاین است و بخش آفلاین و داستانی ندارد.البته دقت داشته باشید در قسمت Read more فورتناین یک بازی آنلاین کوآپ و مالتی پلیر نوشته شده است و حجم بازی 45 گیگ است

دانلود بازی های رایگان

مرحله آخر : دانلود بازی

با کلیک بر روی گزینه Download، دانلود بازی آغاز میشود، باتوجه به نوتیفیکشن ایجاد شده میتوانید عملیات دانلود را مدیریت کنید…

برای دیدن آموزش بالا بصورت ویدیویی میتوانید از چنل ما در یوتیوب کمک بگیرید…

آموزش دانلود بازی های رایگان در Ps5

مرحله سوم:راه اندازی اکانت و ورود به فورتنایت

پس از اینکه دانلود و نصب FORTNITE انجام شد، وارد آن شوید.

در ادامه در صفحه ای قرار میگیرید که همانند تصویر بالا است. این صفحه از شما میخواهد تا وارد اکانت قبلی اپیک گیمزتان شده و یا یک اکانت جدید بسازید. به اینکار لینک کردن اکانت اپیک در پلی استیشن نیز میگویند.

فورتنایت به دلیل پشتیبانی از فناوری کراس پلی از پیچیدگی خاصی در ورود به اکانت داراست و ممکن است کمی گیج شوید.

  • شما کافیست بر روی گزینه LINK AN ACCOUNT کلیک نمایید.
  • در صفحه بعدی به شما یک لینک و یک کد نمایش داده میشود.
  • این لینک را در مرورگر موبایل یا کامپیوتر خود تایپ نموده و اجرا نمایید. (در صورت بروز مشکل از DNS استفاده کنید).
  • در سایت باز شده وارد اکانت اپیک گیمز قبلی خود شده و یا یک اکانت جدید بسازید.
  • در نهایت در کادر خالی، کد گفته شده در تصویر را وارد نمایید.

تبریک! شما موفق شدید اکانت خود را در FORTNITE بسازید و حالا قادر به تجربه آن خواهید بود. کافیست در صفحه لودینگ منتظر بمانید تا اطلاعات دریافت شود و بازی اجرا گردد.

مرحله چهارم:مراحل ساخت اکانت اپیک گیمز

اپیک گیمز سرویس آنلاینی است که ایران را تحریم کرده است پس باید از DNS استفاده کنیم تا وارد آن شویم .حال پس از آن‌که روش دسترسی به وب‌سایت اپیک‌ گیمز و دور زدن تحریم‌ها را متوجه شدیم، به‌سراغ آموزش نحوه ساخت حساب کاربری در وب‌سایت آن می‌رویم. درصورتی که قصد داشته باشید از وب‌سایت اپیک گیمز برای ساخت حساب کاربری استفاده کنید، کافی است پس از ورود به وب‌سایت epicgames.com، در بالا سمت راست صفحه روی گزینه SIGN IN کلیک کنید.

مرحله ۲: یکی از روش‌های ساخت حساب کاربری را انتخاب کنید

با زدن گزینه SIGN IN وارد پنجره لاگین حساب کاربری اپیک گیمز می‌شوید. در این پنجره مشاهده می‌کنید که اپیک گیمز روش‌های مختلف و متفاوتی را برای ورود به حساب کاربری در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در ادامه بدان خواهیم پرداخت. با این وجود برای ساخت یک حساب کاربری جدید روی گزینه Sign Up در پایین صفحه کلیک کنید. با انتخاب گزینه Sign Up، حال شما می‌توانید با استفاده از یکی از روش‌های موجود برای خود یک حساب کاربری اپیک گیمز ایجاد کنید.

اصلی‌ترین روش که در گزینه اول قرار گرفته، ساخت یک حساب کاربری با ایمیل شخصی است که به‌واسطه آن می‌توانید برای خود یک حساب اپیک گیمز ایجاد کنید. اپیک گیمز این قابلیت را در اختیار را به شما می‌دهد که به‌واسطه حساب‌های کاربری دیگر همانند گوگل، ایکس باکس، پلی استیشن نتورک، حساب کاربری نینتندو سوییچ، استیم و اپل نیز یک حساب کاربری اپیک گیمز برای خود ایجاد کنید. توجه داشته باشید که در زمان ساخت حساب کاربری جدید، درصورت انتخاب یکی از روش‌های مربوط‌به حساب‌های کاربری دیگر پلتفرم‌ها، درنهایت حساب کاربری ساخته شده به‌صورت خودکار با آن حساب کاربری دیگر لینک خواهد شد.

مرحله ۳: اطلاعات شخصی خود را وارد کنید

پس از انتخاب گزینه Sign up with email، وب‌سایت از شما می‌خواهد که تاریخ تولد خود را به میلادی مشخص کنید. پس از وارد کردن تاریخ تولد به پنجره Sign Up وارد می‌شوید و باید نام، نام خانوادگی، نام کاربری (Display Name)، آدرس ایمیل و رمز عبور را برای حساب کاربری خود تعیین کنید. در انتها پس از وارد کردن تمامی اطلاعات مورد نیاز و انتخاب گزینه I have read and agree … می‌توانید با زدن گزینه CONTINUE فرایند ساخت حساب کاربری را به اتمام برسانید.

مرحله ۴: حساب کاربری خود را فعال کنید

توجه داشته باشید که پس از اتمام فرایند ساخت حساب کاربری، اپیک گیمز یک ایمیل فعال‌سازی برای شما ارسال می‌کند که برای دسترسی به اکانت خود باید روی لینک آن کلیک کنید. با انجام فرایند فعال‌سازی، ساخت حساب کاربری اپیک گیمز به پایان می‌رسد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در زمینه فروش اکانت های قانونی و نصب انواع بازی شروع نموده است . این مجموعه اکانت های خود را بدون واسطه و از طریق گیفت کارت های قانونی از استور سونی تامین می کند و همچنین ضمانت قانونی بودن و گارانتی کامل را به تمام مشتریان ارائه می دهد. در این مجموعه در حال تلاش هستیم که با کمترین هزینه از بهترین کیفیت بهره ببرید .

کلیه حقوق این سایت متعلق به 

شرکت پوبو گیم می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه محصولات