...
detail-blog
11 مرداد 1403

تفاوت اکانت‌های ظرفیتی اشتراکی و انحصاری

همانطور که میدانید در پلی‌استیشن 4 & 5 ما چندین ظرفیت داریم، اگر آگاهی زیادی در رابطه با انواع ظرفیت‌ها ندارید بهتر است پیش از بررسی تفاوت اکانت‌های ظرفیتی اشتراکی و اختصاصی مقاله زیر را مطالعه فرمایید.

در پلی‌استیشن 4 و 5، اکانت‌های ظرفیتی اشتراکی و اختصاصی به دو نوع مختلف از اکانت‌ها اشاره دارند که هر کدام ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند. در زیر تفاوت‌های اصلی این دو نوع اکانت را بررسی می‌کنیم:

اکانت ظرفیتی اشتراکی (Shared Account)

اکانت ظرفیت 2 اشتراکی:

ممکن است اکثر اوقات شما دسترسی و اجازه ورود به بازی نداشته باشید زیرا فرد دیگری که با شما این اکانت را خریده است در حال بازی کردن میباشد.

1 – اشتراک‌گذاری بازی: این نوع اکانت معمولاً برای اشتراک‌گذاری بازی‌ها بین چند کاربر استفاده می‌شود. به عنوان مثال، یک نفر می‌تواند بازی را خریداری کند و دیگران با استفاده از همان اکانت به آن بازی دسترسی پیدا کنند.

2 – قیمت پایین‌تر: معمولاً هزینه خرید این نوع اکانت‌ها کمتر از اکانت‌های اختصاصی است، زیرا چند نفر هزینه را تقسیم می‌کنند.

3 – خطرات امنیتی: استفاده از اکانت‌های اشتراکی ممکن است خطراتی مانند مسدود شدن اکانت یا مشکلات امنیتی به همراه داشته باشد، زیرا چند نفر به اطلاعات اکانت دسترسی دارند.

4 – عدم دسترسی به محتوای اضافی: ممکن است برخی از محتواهای اضافی یا DLCها به صورت کامل در دسترس نباشند.

اکانت های ظرفیت 3 اشتراکی:

اول از همه اینکه وقتی شما میخواهید وارد بازی شوید بدلیل اینکه ممکن است یک نفر در حال بازی باشد اجازه ورود به شما داده نمیشود و بعد از آخرین اکانت آنلاین نیاز است مدت زمانی را صبر کنید تا اجازه ورود به شما داده شود.

*** نکته حائز اهمیت در رابطه با اکانت‌های اشتراکی این است که زمانیکه شخصی داخل اکانت و در حال بازی کردن با کنسول است اگر فرد دیگری که از همان اکانت اشتراکی استفاده می‌کند وارد اکانت (Log in) شود فردی که در حال بازی کردن است به صورت خودکار از آن اکانت خارج (log out) می‌شود. ***

اکثر شرکت ها اکانت اشتراکی خریداری شده را به چندنفر میفروشند برای مثال شرکت اکانت ظرفیت 3 ps5 را 5 نفر میفروشد که این موضوع ممکن است برای افرادی که اکانت را خریده اند مشکلاتی از قبیل log out شدن حین بازی و … را بوجود آورد، اما سایت پوبوگیم اکانت‌های اشتراکی خریداری شده‌اش را تنها به یک نفر میفروشد. این موضوع باعث میشود برای مشتری مشکلاتی که پیش‌تر به آنها اشاره شد پیش نیاید.

همچنین در اکانت های ظرفیت 3 اشتراکی اجازه دسترسی به بخش های آنلاین بازی ندارید.

اکانت انحصاری (Dedicated Account)

1 – مالکیت کامل: در این نوع اکانت، کاربر مالک کامل اکانت و تمامی بازی‌ها و محتوای آن است و هیچ‌کس دیگری به آن دسترسی ندارد.

2 – امنیت بیشتر: با توجه به اینکه فقط یک نفر به اکانت دسترسی دارد، خطرات امنیتی کمتر است.

4 – دسترسی به محتوای اضافی: کاربر می‌تواند به تمامی محتوای اضافی و DLCها دسترسی داشته باشد و هر زمان که بخواهد آن‌ها را دانلود کند.

5 – قیمت بالاتر: معمولاً هزینه خرید بازی‌ها در این نوع اکانت‌ها بیشتر است، زیرا کاربر تنها، هزینه را پرداخت می‌کند.

اکانت ظرفیت 2 انحصاری :

بدون هیچ قعطی

در هر دو حالت اتصال به اینترنت و عدم اتصال به اینترنت قابل استفاده است.

تنها هر 6 ماه برای تمدید کاربری، پشتیبان با شما تماس میگیرد تا برای مدت کوتاهی اکانت را disabe و سپس enable کنید.

اکانت ظرفیت 2 انحصاری :

به شما یک user & password داده میشود که تنها خودتان آن را دارید، همچنین اجازه تغییر اسم و آواتار اکانت نیز توسط سایت پوبوگیم به شما داده میشود، با اینکار شما متوجه خواهید شد که اکانت انحصاری است و به طور کامل تنها در اختیار خود خریدار میباشد.

اینترنت شما حین بازی باید وصل باشد.

اجازه دسترسی به بخش های آنلاین بازی را نیز دارید.

نتیجه‌گیری

انتخاب بین اکانت ظرفیتی اشتراکی و اختصاصی بستگی به نیازها و ترجیحات شخصی شما دارد. اگر شما به دنبال صرفه‌جویی در هزینه هستید و مشکلی با اشتراک‌گذاری اکانت ندارید، اکانت ظرفیتی اشتراکی ممکن است گزینه مناسبی باشد. اما اگر امنیت و دسترسی کامل به محتوا برایتان مهم است، اکانت اختصاصی بهتر خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در زمینه فروش اکانت های قانونی و نصب انواع بازی شروع نموده است . این مجموعه اکانت های خود را بدون واسطه و از طریق گیفت کارت های قانونی از استور سونی تامین می کند و همچنین ضمانت قانونی بودن و گارانتی کامل را به تمام مشتریان ارائه می دهد. در این مجموعه در حال تلاش هستیم که با کمترین هزینه از بهترین کیفیت بهره ببرید .

کلیه حقوق این سایت متعلق به 

شرکت پوبو گیم می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه محصولات
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.