detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها آموزشی
  • نویسنده alirebo
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 4 دقیقه
5 اردیبهشت 1401

آموزش نحوه صحیح فروش اکانت قانونی به شخص ثالث

برا خیلی از شماها پیش اومده که میخواید یک اکانت قانونی از شخصی که خودش ادمین اکانت نیست بخرید و یا میخواید اکانتی رو که خریداری کردید به شخص دیگری بفروشید.

امروز ما قصد داریم توی این آموزش استاندارد درستی از نحوه فروش اکانت قانونی و یا خرید اکانت با کمترین ارتباط با ادمین سورس(فروشنده اولیه و اصلی اکانت) رو برای شما داشته باشیم.

How to Gameshare on a PS5 | Digital Trends

اگر قصد فروش اکانت رو دارید
  1. به ادمین فروشنده که ازش اکانت رو خریدید اطلاع بدید که قصد فروش اکانت رو دارید
  2. بعد از پیدا کردن مخاطب مورد نظرتون سر قیمت با او به توافق برسید.
  3. قوانینی که ادمین اصلی براتون فرستاده رو براش بفرستید تا از نحوه قوانین فروشگاه مورد نظر اگاه بشه.
  4. اگر اکانت شما ظرفیت 3 هست، احتیاج به دسترسی به دستگاه در همون لحظه نیست و به قولی وقتی به دستگاه دسترسی ندارید هم میتونید اکانت رو بفروشید
  5. اما اگه اکانت شما ظرفیت 2 هست باید به کنسول مورد نظر دسترسی داشته باشید و اکانت رو از روی کنسول خوردتون دی اکتیو (Deactive) که همون دیسیبل (Disable) هست انجام بدین.(برای راحتی بیشتر و عدم دسترسی در زمان به کنسول میتوانید اکانت رو دی اکتیو کنید که بعدا اگه دسترسی به کنسول نداشتید بتونید به راحتی اکانت مد نظر رو بفروشید((مسئولیت پریدن اکتیو و اکتیو نشدن در این مسئله به عهده خود خریدار می باشید چون سونی بعضی وقتا باگ میخور)) )
  6. هزینه بازی رو از خریدار بگیرید و اکانت رو به همراه ای دی خریدار و یا شماره خریدار به ادمین اصلی خودتون بفرستید.
  7. اگر خریدار به شما اعتماد ندارد میتونید در این مرحله هم با معرفی چنل و سایت ما و دادن ای دی ادمین به مخاطب ، به وسیله ادمین معامله خود را انجام دهید( که هزینه بازی رو برای ادمین بریزد سپس ادمین برای شما ارسال کند)
  8. همچنین ای دی ادمین اصلی و یا شماره رو برای خریدار بفرستید و پل ارتباطی با ادمین رو نیز به او معرفی کنید تا بتواند اکانت رو خریداری کند.
  9. شما هیچ وقت نباید به صورت مستقیم نسبت به ارسال ایمیل و پسوورد اکانت به مشتری اقدام کنید زیرا این کار اکانت رو از گارانتی خارج میکند!
  10. سپس اکانت مورد نظر رو از دستگاه خود پاک کنید( در ps4 طبق مراحل Setting/Loggin Setting/User Managment/Delet User و در کنسول PS5 به طریق Setting/User and Account /Users )

پاک کردن کاربر در PS4 | آموزش ریست فکتوری PS4 و بازگشت تنظیمات کارخانه PS4

نحوه فروش اکانت قانونی PS4

اگر قصد خرید و فروش اکانت قانونی رو دارید

  1. ابتدا ای دی اصلی کسی که اکانت رو خریدار ازش خریده رو بگیرید سپس نسبت به استعلام ان و پیگری اینکه ادم مطمئنی باشه اقدام کنید.
  2. سپس از فروشنده فقط ایمیل اکانت رو درخواست کنید.
  3. اگر فروشنده یوزر(کسی که داره اکانتو بهتون میفروشه) میشناسیدکه هیچی پولو براش بزنید و بگید به ادمین معرفیتون کنه و ایمیل پس رو دریافت کنید.
  4. اما اگه اشناییت خاصی ندارید.ایمیل اکانت رو به فروشنده اصلی اکانت بفرستید و از حعلی نبودن اکانت اطمینان حاصل کنید
  5. بعد از استعلام به ادمین اصلی بگید که قصد خرید این اکانت از این یوزر رو دارید و در صورت نداشتن اطمینان هزینه رو برای ادمین اصلی بزنید تا ادمین خودش با فروشنده یوزر شما با هم هماهنگ کنند(قبلش به فروشنده یوزر بگید که میخواید اینجوری معامله کنید)
  6. دقت داشته باشید که سر خرید اکانت های ظرفیت 2 خیلی بیشتر از ظرفیت 3 باید دقت کرد چرا که  ممکن است فروشنده اکانت رو از دستگاه دی نکند و یا ادمین اصلی شما کلاهبردار باشد.
  7. پس از خرید از فروش اکانتتون به فروشنده یوزر اسکرین شات بگیرید و به ادمین اصلی بفرستید تا تاییدیه فروش اوکی بشه و بعد ها سر فروش و یا مشکلی که برای اکانت پیش میاد به دردسر نخورید.

PS5 | نحوه خرید اکانت های قانونی از شخص

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در زمینه فروش اکانت های قانونی و نصب انواع بازی شروع نموده است . این مجموعه اکانت های خود را بدون واسطه و از طریق گیفت کارت های قانونی از استور سونی تامین می کند و همچنین ضمانت قانونی بودن و گارانتی کامل را به تمام مشتریان ارائه می دهد. در این مجموعه در حال تلاش هستیم که با کمترین هزینه از بهترین کیفیت بهره ببرید .

کلیه حقوق این سایت متعلق به 

شرکت پوبو گیم می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه محصولات