detail-blog
25 شهریور 1403

آشنایی کامل با طلسم های و سلاح های بازی Black Myth: Wukong

سلام خدمت دوستان و همراهان همیشگیه پوبوگیم امروز امدیم تا بهترین سلاحهای و طلسم های بازی ووکانگ را معرفی کنیم. بازی ووکانگ شاه میمون تازگی عرضه شده و کلی طرفدار پیدا کرده ، بازی که شما را به قرن 16 در چین میبرد و شما با استاطیر و خدایان چینی به مبارزه می پردازید.

بهترین سلاح در بازی Black Myth: Wukong

تنوع گسترده‌ای از تسلیحات و توانایی‌های مختلف برای تغییر مبارزات در بازی Black Myth: Wukong وجود دارد. هر کدام از سلاح‌هایی که به شما معرفی می‌کنیم را می‌توانید ارتقا دهید و با قدرت بیش‌تر در برابر باس فایت‌ها و دشمنان بازی قرار بگیرید. در فصل‌های اولیه Black Myth: Wukong ممکن است تصور کنید که گرفتن سلاح‌های جدید یک فرآیند کاملا خطی را طی می‌کند. با این حال هرچه بیش‌تر درگیر محتوای جانبی و ماموریت‌های مخفی شوید، گزینه‌ها و تنوع بیش‌تری برای سلاح‌های خود خواهید داشت.

1) سلاح Cloud-Patterned Stone Staff

در بین بهترین سلاح های بازی Black Myth: Wukong، سلاح Cloud-Patterned Stone Staff به خوبی خودش را در دل طرفداران این اثر جا کرده است. این اسلحه یکی از راحت‌ترین سلاح هایی محسوب می‌شود که می‌توانید به راحتی آن را به دست بیاورید. در فصل دوم بازی این اسلحه در اختیار شما قرار می‌گیرد، ولی گزینه خوبی برای به اتمام رساندن بازی به حساب نمی‌آید، با این حال بسیاری از چالش‌های بازی را برای شما برطرف می‌کند.

در بخش میانه این سلاح شما را تشویق می‌کند تا از بخش حملات برق آسای خودش بیش‌تر استفاده کنید، این تکنیک عالی بهترین حالت را برای جا به جا شدن کاراکتر در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه بر آسیب‌دیدگی که با این تکنیک به دشمنانتان وارد می‌کنید، گزینه The Destined One’s در اختیارتان گذاشته می‌شود تا بخش دفاعی سلاحتان را به‌روزرسانی کنید. با توجه به باس فایت‌هایی که سر راه شما قرار می‌گیرند؛ این گزینه به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر درگیری‌های این بخش از بازی را پیش ببرید.

2) سلاح Chu-Bai Spear

یکی از ویژگی‌هایی که در بازی بلک میف ووکانگ به آن توجه زیادی نمی‌شود، بخش درخت مهارت است که با بالا رفتن مهارت‌های بازیکن گزینه‌های زیادی در اختیارش قرار می‌گیرد. در بالای طرح اولیه گزینه‌های Pillar و Thrust نیز وجود دارند که معمولا بیش‌تر گیمرها از آن‌ها به راحتی چشم‌پوشی می‌کنند، اما گزینه‌های خوبی را برای ارتقا دادن سلاح‌های بازی در اختیارتان می‌گذارند که گذشتن از آن‌ها کار درستی محسوب نمی‌شود.

اگر حالت Thrust را انتخاب کردید، سلاح Chu-Bai Spear بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید در این سبک داشته باشید. به کمک این حالت تکنیک‌های زیادی با حملات سبک نیزه ترکیب می‌شوند و میزان آسیب به دشمنان را افزایش می‌دهد. با این حال حرکت‌های اضافی زیادی به بالا بردن میزان ضربات شما کمک می‌کنند و  این موضوع یکی از بهترین ویژگی‌های حالت Thrust نیزه شما به حساب می‌آید.

3) سلاح Chitin Staff

یکی از عواملی که باعث بالا رفتن استرس بازیکنان در بازی Black Myth: Wukong می‌شود، ثابت نگه داشتن میزان سلامتی آن‌ها است. شما باید اندازه سلامتی خودتان را در زمان درگیری مدیریت کنید و کاراکتر The Destined One در اینجا به کمک شما می‌آید تا زمان بیش‌تری در برابر مهاجمین بازی قرار بگیرید. به همین دلیل است که داشتن توانایی‌ها و قابلیت‌های بازی لذت نبرد با دشمنان را بیش‌تر از حد همیشگی خودش می‌کند. این انتخاب نیز به شما کمک می‌کند که با استرس کم‌تری مقدار سلامتی کاراکتر بازی را مدیریت کنید و از شکست‌های پیشت سر هم دور شوید.

در بین سلاح های بازی بلک میف ووکانگ، سلاح Chitin Staff واقعا اسلحه مناسبی است که اگر با حملات The Destined One ترکیب شود حملات سنگین و مرگباری را برای نابود سازی دشمنان می‌سازد و به همراه خودش سلامتی شخصیت بازی را بازیابی می‌کند. علاوه بر این در شرایط بحرانی 5 درصد از سلامتی مبارز بازی را نگه می‌دارد تا شانس بیش‌تری برای روبرویی با خطرات و مبارزه‌های عنوان Black Myth: Wukong را داشته باشید.

4) سلاح Golden Loong Staff

سلاح Golden Loong Staff یکی از بهترین سلاح های بازی  Black Myth: Wukongاست که به دست آوردن آن زحمت زیادی را می‌طلبد و باید منابع زیادی را جمع‌آوری و ترکیب کنید. برای رسیدن به این سلاح باید در چند مرحله تلاش خودتان را ادامه دهید که از فصل اول تا چهارم بازی طول خواهد کشید. اضافه بر این موضوع یک گروه از حملات اولیه شگفت‌آور در اختیارتان قرار می‌گیرد.

کم‌تر دشمنی در بازی توانایی مقاومت در برابر حملات اولیه این اسلحه را دارد و گزینه خوبی برای رویایی با باس فایت‌ها محسوب می‌شود. همچنین با حالت Pillar می‌توانید قدرت حملات را نیز چندین برابر کنید و به مهاجمین اجازه نفس کشیدن ندهید. همچنین زمانی که از حملات سنگین این سلاح استفاده می‌کنید بعد تکرار ضربات روی یک نقطه، حالت برق‌آسای اسلحه برای شما فعال می‌شود و آسیب بیش‌تری به هدف مورد نظرتان وارد می‌کند.

5) سلاح Jingubang

در بین سلاح های بازی بلک میف ووکانگ، سلاح Jingubang احتمالا آخرین اسلحه‌ای است که در اختیارتان قرار می‌گیرد. دقیقا در پایان فصل آخر بازی اجازه استفاده از این اسلحه به شما داده می‌شود و پس از آن باید به دنبال به دست آوردن هر چهار تکه زره Wukong بروید. با این همراه داشتن این تجهیزات راحت‌تر می‌توانید در برابر باس نهایی بازی قرار بگیرید و کشتن او دیگر به سختی قبل نخواهد بود.

این سلاح نیز مثل باقی اسلحه‌های بازی در شرایط بحرانی می‌تواند بخشی از سلامتی بازیکن را تضمین کند، اما این دفعه تنها روی 6 درصد از آن می‌توانید حساب باز کنید. با این حال سلاح Jingubang امکان باز شدن یک مجموعه لباس زرهی را در اختیار شما قرار می‌دهد که دست کمی از لباس زرهی Gold Suozi armor ندارد. البته این لباس به شما کمک می‌کند که بعد از وارد کردن ضربات به هدف مورد نظر زمان سرد شدن جادوهای شما بعد از هر ضربه به کم‌تری حالت خودش برسد.

معرفی برترین طلسم های بازی Black Myth: Wukong

1) Immobilize

Immobilize یکی از بهترین طلسم های بازی Black Myth: Wukong در فصل اول است که برای بدست آوردن آن باید به کوه باد سیاه بروید. عملکرد این طلسم مانند طلسم Freeze است و می‌توانید دشمن خود را منجمد کنید و انیمیشن حملات او را متوقف کنید. این طلسم زمانی به کار می‌رود که بخواهید سلامت خود را احیاء کنید یا ضربات مهلک باس را مهار کنید.

بعضی از باس‌ها این توانایی را دارند تا حین استفاده از مهارت‌‌های قدرتمند خود، از حالت انجماد خارج شوند. علاوه‌براین، بعضی از دشمنان نیز می‌توانند تاثیرات طلسم Immobilize را با تغییر شکل دادن خنثی کنند.

2) Cloud Step

این طلسم شکل Destined One را تغییر می‌دهد و شما را به ابر نامرئی تبدیل می‌کند. با استفاده از این طلسم می‌توانید طعمه‌های خود را زیر نظر داشته باشید و حتی دشمنان را به خود جذب کنید. این طلسم برای ایجاد فضا بین شما و باس نیز کاربرد دارد و در لحظه‌ای که تبدیل به ابر شده‌اید، می‌توانید سلامت خود را احیا کنید.

Cloud Step برای مهار کردن یا جاخالی دادن از ضربات دشمنان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد تا بتوانید برای مدت زمان بیشتری زنده بمانید. در همین وهله، امکان ضربه زدن به باس وجود دارد و از طریق Unveiling Strike می‌توانید در زمان کوتاه، آسیب زیادی به دشمن وارد کنید. با اینحال، به یاد داشته باشید که حتی در صورت نامرئی بودن و قرارگرفتن در محدوده حملات دشمن، همچنان آسیب خواهید دید.

برای دسترسی به این طلسم، باید ابتدا باس Black Wind King را  در غار Black Wind شکست دهید تا در نهایت، آن را از محافظ کوه باد سیاه دریافت کنید.

3) A Pluck of Many

طلسم‌‎‌های شبیه‌ساز طرفداران خاص خودشان را دارند  و A Pluck of Many از مواردی است که چندین کپی از شخصیت Destined One می‌سازد تا در مبارزه با باس، کاربردی باشند. نقطه ضعف این طلسم، ضعیف بودن کپی‌ها است و به راحتی از بین می‌روند. با این وجود، بهترین راه برای استفاده موثر از این طلسم،  یافتن زره Raging Sandstorm Ochre و ارتقا طلسم است.

طلسم شبیه‌ساز برای گمراه کردن باس‌ها مناسب است و با ارتقا آن می‌توانید آسیب قابل توجهی به باس بزنید. برای دریافت این طلسم باید به دروازه Windseal در بخش پایانی فصل دوم برسید تا آن را از Headless Monk بگیرید.

4) Ring of Fire

حلقه آتش، یکی دیگر از بهترین طلسم های بازی Black Myth: Wukong است که حلقه کوچکی را زیر پای شما ایجاد می‌کند و سلامت Destined One را احیاء می‌کند. این طلسم به دلیل مبارزات سریع بازی نمی‌تواند گزینه‌ کاربردی باشد و دشمنان می‌توانند از حلقه آتش عبور کنند و به شما آسیب وارد کنند.

بعد از این که به مکان Warding Temple shrine رسیدید و باس Macaque Chief را شکست دادید، می‌توانید آیتم را از شخصیت Old Master دریافت کنید.

5) Umbral Abyss

طلسم Umbral Abyss به شما کمک می‌کند تا در مقابل Frost Bane مقاوم باشید و یک شمشیر یخی به شما می‌دهد تا تاثیرات سلاح را روی دشمنان پیاده کنید. با اینکه سرعت این طلسم تغییر شکل دهنده پایین است اما آسیب زیاد آن می‌تواند در مقابل بعضی از باس‌ها کاربردی باشد.

6) Golden Lining

در بین طلسم‌های تغییر شکل دهنده، طلسم Golden Lining شما را از آسیب‌هایی مانند شوک مصون نگه می‌دارد و می‌توانید درون دشمنان را ببینید. علاوه‌براین، حملات شما خاصیت Thunder bane دارند و رنگ شما نیز به زرد تغییر می‌کند. در این بین، نکته حائز اهمیت درباره‌ی این طلسم، افزایش سرعت جاخالی دادن است و با کمبوهای خود می‌توانید به راحتی به باس نزدیک شوید و او را از بین ببرید.

7) Somersault Cloud

ابر سان ووکانگ یکی از طلسم‌های محبوب بازی است که می‌تواند از طریق آن پرواز کند. این طلسم در فصل ششم بازی و پس از شکست دادن Supreme Inspector در دسترس شما قرار می‌گیرد. از محدودیت‌های این طلسم می‌توان به عدم استفاده از Somersault Cloud در مبارزات و پروازهبه مناطق دور دست اشاره کرد.

8) Ashen Slumber

Ashen Sulmber شما را به یک موش صحرایی تبدیل می‌کند که می‌تواند با نفس آتیشن خود برای از بین بردن دشمنانی که به شکل گروهی در بخشی از محیط بازی حضور دارند مورد استفاده قرار بگیرد. عملکرد این طلسم برای فارم کردن، مورد توجه بازیکنان قرار گرفته است و می‌توانید در کمترین زمان و به بهترین شکل ممکن فارم کنید. با اینکه نفس آتشین موش صحرایی، دشمنان را می‌سوزاند و حتی قابلیت منفجر شدن دارد، اما نمی‌تواند در مقابل باس‌ها عملکرد خیره کننده‌ای داشته باشد.

9) Life Saving Strand

Life Saving Strand یکی از طلسم‌های نجات‌بخش بازی Black Myth: Wukong است که به شکل خودکار و با ایجاد کردن یک نسخه کپی از Destined One جلوی وارد شدن ضربه مرگبار به او را می‌گیرد و نجاتش می‌دهد. در این حالت، Destined One با سلامت کامل احیا می‌شود اما آیتم‌های احیاء سلامت او پر نمی‌شوند. این طلسم هم برای حمله و هم دفاع کاربرد دارد و در مواقعی که ضربه سهمگین و یکدفعه‌ای  به شما وارد می‌شود، می‌تواند جان شما را نجات دهد.

کلام آخر

ممنونم که باما همراه بودید شما میتوانید بازی ووکانگ را هم اکنون از پوبوگیم خریداری نمایید و مهم ترین بخش مبارزه در ووکانگ فقط داشتن سلاح یا طلسم نیست بلکه استراتژی مبارزه نیز اثر دارد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

Your email address will not be published.

فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در زمینه فروش اکانت های قانونی و نصب انواع بازی شروع نموده است . این مجموعه اکانت های خود را بدون واسطه و از طریق گیفت کارت های قانونی از استور سونی تامین می کند و همچنین ضمانت قانونی بودن و گارانتی کامل را به تمام مشتریان ارائه می دهد. در این مجموعه در حال تلاش هستیم که با کمترین هزینه از بهترین کیفیت بهره ببرید .

کلیه حقوق این سایت متعلق به 

شرکت پوبو گیم می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه محصولات