اکانت قانونی بازی (FC24 (ultimate editionظرفیت3

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 20831
اکانت قانونی(FC24 (ultimate edition بدون شک قطع رابطه EA با «سازمان بین المللی فیفا» یکی از خبرهای عجیب و در عین حال غافلگیر کننده صنعت گیم بود و  در نهایت همکاری تجاری مابین «سازمان بین المللی فیفا» با کمپانی Electronic…

599/000 تومان
  • تحویل سریع
  • پرداخت امن
  • هفت روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت کالا
  • پشتیبانی آنلاین
معرفی محصول

اکانت قانونی بازی (FC24 (ultimate edition

بدون شک قطع رابطه EA با «سازمان بین المللی فیفا» یکی از خبرهای عجیب و در عین حال غافلگیر کننده صنعت گیم بود و  در نهایت همکاری تجاری مابین «سازمان بین المللی فیفا» با کمپانی Electronic Arts پس از 30 سال به پایان رسید. حالا این ناشر، فصل جدیدی را همزمان با تغییر نام تجاری جدید خود به نام EA Sports FC24 آغاز کرده است.

فیفا یکی از قدیمی‌ترین مجموعه بازی‌های ورزشی است که به انتشار سالیانه آن در حوالی ماه مهر عادت کرده‌ایم؛ فیفا در حال حاضر نه فقط یک بازی ورزشی که تجارتی پرسود برای الکترونیک آرتز به‌حساب می‌آید و برای طرفدارانش هم انتشار نسخه جدیدی از آن، مشابه شروع فصل فوتبالی جدیدی است و مخصوصا طرفداران بخش‌هایی مثل آلتیمیت تیم، هر سال با نسخه جدید، ماجراجویی تقریبا یک ساله‌ای را برای آماده کردن بهترین تیم ممکن و رسیدن به جوایز مختلف آغاز می‌کنند. اما امسال، مجموعه فوتبالی الکترونیک آرتز یک تغییر بزرگ داشته و پس از اتمام قرارداد این شرکت با فدراسیون جهانی فوتبال، نام بازی از فیفا به EA Sports FC 24 تغییر یافته است.

 

FC24
FC24

بخش های مختلف بازی FC24

ازی بخش‌های بسیار زیادی دارد. از Ultimate Team و Clubs گرفته تا Career Mode و Volta و تورنومنت‌هایی مثل جام جهانی، هرکدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و تغییراتی را نیز به خود دیده‌اند. همین بخش‌های زیاد و متنوع قطعا بزرگترین نقطه‌ی قوت این بازی هستند. شما هرگز تکراری بودن روند اعمالتان را در بازی حس نمی‌کنید و هر کدام از بخش‌ها روی چیزهای مختلفی متمرکز هستند. همچنین این مسئله باعث شده هرکسی به نسبت علاقه‌ شخصی خود، به سراغ یک بخش برود و اجباری برای بازی‌ کردن قسمتی خاص وجود نداشته باشد.

ابتدا از Ultimate Team شروع می‌کنیم؛ مهم‌ترین و شلوغ‌ترین قسمت بازی. اگر آلتیمیت نسخه‌ی قبل را بازی کرده باشید، احتمالا متوجه خواهید شد که فقط یک بخش جدید به نام Evolution به نسخه‌ی جدید اضافه شده است. در این قسمت می‌توانید چند بازیکن را برای پیشرفت قرار دهید و با انجام شرایط تعیین شده توسط بازی برای آن‌ها، Overall بازیکنانتان را حتی تا سقف ۱۸ عدد بالا ببرید. خوشبختانه این بخش باعث شده است خیلی راحت‌تر از قبل تیمی قدرتمند بسازید و مجبور به پرداخت پول واقعی یا سکه‌های زیاد برای ساخت یک تیم عالی نباشید.

قابلیت بازی بخش بانوان و آقایان

برخلاف گمانه‌زنی‌ها و انتقادات، ترکیب فوتبال مردان و زنان برای این بخش کاملا مفید واقع شده است. این تغییر از چند منظر نکات مثبتی را به بازی اضافه کرده است: اول آن که دیگر در شروع کار برای خرید بازیکنانی با قدرت‌های مناسب، نیاز به هزینه‌های اضافه‌تر از حد لازم و بیش از ارزش واقعی بازیکنان ندارید. بازیکنان زن قیمت‌های بسیار کمتری از فوتبالیست‌های مرد دارند و همین مورد می‌تواند شما را در ساخت تیم اولیه‌ کمک کند. مورد بعدی متنوع‌تر شدن بازی در عین حفظ تعادل گیم‌پلی است؛ قطعا در واقعیت زنان از قدرت بدنی و فیزیک ضعیف‌تری از مردان برخوردارند، اما در اینجا با کمی اغراق در فیزیک این بازیکنان، مورد مثبت و متنوعی بعد از سال‌ها به گیم‌پلی این بخش اضافه شده است.

 

FC24
FC24

بخش Manager Carrer در FC24

تغییرات کوچک مناسبی مانند استخدام مربیان اختصاصی بیشتر برای پست‌های مختلف و همچنین یک تغییر تاکتیکی را به خود دیده است. در بخش استخدام مربیان، می‌توانید با توجه به ضعف یا قوت تیمتان در پست‌های مختلف، مربی مخصوص دفاع، هافبک یا یک دروازه‌بان را به خدمت بگیرید تا در آن قسمت تیمتان قوی‌تر شود. همچنین با اتخاذ سبک‌هایی مانند ضد حمله، پرس همگانی و شوت‌زنی از راه دور، می‌توانید شکل بازی مدیریت‌شده‌ای را به تیم خود بدهید و سبک خود را به بازی تزریق کنید. با این حال، کرش‌‌های زیاد بعد از انجام اعمالی خاص در این بخش بسیار اعصاب خردکن هستند و آن را تا حد زیادی آزاردهنده کرده‌اند. در بسیاری از اوقات نیز این کرش‌ها غیرمنتظره هستند و شما باید مجددا اعمال سیونشده‌ی خود را انجام دهید.

گیم پلی بازی FC24

دوربین بازی شاهد گزینه‌‌ها و آپشن‌های جدیدی است که زوایای آن را تنظیم می‌کنند و برای بخش‌هایی مانند Clubs می‌توانید نماهای گسترده‌تری را انتخاب کنید. همچنین، یک حالت دفاعی جدید به نام Advanced به بازی اضافه شده که دفاع‌ کردن را کمی سخت‌تر اما موثرتر می‌کند و اگر به سیستم دفاعی پیشرفته‌ی بازی عادت کنید، می‌توانید از مدافعین خود بهره‌ی بسیار بیشتری ببرید. این سیستم همان Tactical با تغییرات کوچکی در هوش مصنوعی و پرس کردن است که با کمی تمرین به آن عادت خواهید کرد. از تیم گزارشگری جدید بازی نیز نباید بگذریم. شاید این تیم جدید کیفیت تیم سابق را نداشته باشند اما همین که می‌توانید گزارشگرهای هر بازی را از بین تیم قبلی و جدید انتخاب کنید، بسیار گزینه‌ی خوب و متنوعی است.

متاسفانه گیم‌پلی بازی ضعف‌های غیرمنتظره‌ای نیز دارد. هرچقدر که فیزیک برخورد بازیکنان انیمیشن‌های بیشتر و طبیعی‌تر دارد، فیزیک توپ در بازی که مسئله‌ی بسیار مهمی برای یک بازی فوتبال محسوب می‌شود، بسیار ضعیف و عجیب است. توپ در EA Sports FC 24 گاهی انگار وزنی ندارد و مانند بادکنک تغییر جهت و مکان می‌دهد. جالب آن است که این مشکل ثابت نیست و در جاهایی از بازی فیزیک منطقی از خود نشان می‌دهد؛ با این حال، در بسیاری از اوقات که اتفاقا تاثیر بسیار زیادی هم روی نتیجه‌ی بازی و گیم‌پلی دارد، وزن خود را از دست داده و خیلی راحت مترها با یک برخورد کوچک به یک بازیکن یا ضربه‌ی ساده جابه‌جا می‌شود. این فیزیک ضعیف توپ بیشتر وقتی خودش را نشان می‌دهد که دو بازیکن بر سر آن روی زمین درگیر باشند، اینجاست که توپ ناگهان تصمیم می‌گیرد به یک سمت زمین پرواز کند و تعجب هر دو طرف درگیر را برانگیزد. گاها این مشکل کل لذت بازی را از بین می‌برد.

 

FC24
FC24

باگ‌های بازی بیش از حد زیاد هستند. وجود باگ در یک بازی کاملا طبیعی است؛ باگ‌های قبلی تا حد زیادی در سطح اینترنت اغراق می‌شدند و بیشتر خنده‌دار بودند تا تاثیرگذار در روند بازی. اما، این نسخه فرق دارد و باگ‌های زیادی را در بعضی مسابقات مشاهده خواهید کرد. باگ‌هایی از گیرکردن بازیکنان در زمین که ممکن است حمله‌ی شما را خراب کنند گرفته تا باگ‌های مربوط به دروازه‌بان که گاها واکنش‌های بسیار غیرطبیعی و عجیب غریبی را به واسطه‌ی آن شاهد خواهید بود. این مشکلات ممکن است با به‌روزرسانی برطرف شوند اما در مقطع فعلی آزاردهنده هستند.

گرافیک بازی

کیفیت بصری بازی سطح بسیار خوبی قرار دارد. تکسچرها کیفیت بالاتری نسبت به قبل دارند و به خصوص چمن و اجزای ورزشگاه و جزئیات آن چشم‌نواز است. همچنین نورپردازی و رنگ‌بندی چمن و دیگر موارد هم فوق‌العاده بوده و از نظر گرافیکی شاهد پیشرفت خوبی هستیم. نرخ فریمو موارد فنی هم هیچ مشکل خاصی ندارند و بازی تجربه‌ی روانی را ارائه می‌دهد. طراحی تماشاگران نیز بسیار خوب انجام شده و حالا از دور و نزدیک کیفیت خیلی خوبی دارند و انیمیشن‌های مناسبی نیز برای آن‌ها طراحی شده است. تعداد انیمیشن‌های بازیکنان نیز بسیار بیشتر و چند برابر نسخه‌های قبلی است.

ویژگی‌های نسخه التیمیت بازی FC 24

از مهم‌ترین ویژگی و مشخصات نسخه التیمیت بازی اف سی ۲۴ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی به بازی پایه
  • داشتن حق دوگانه
  • آیتم بازیکن قرضی ستاره پوشش Ultimate Team برای 10 مسابقه Ultimate Team
  • انتخاب آیتم هایی برای پنج مسابقه تیم نهایی توسط دو بازیکن قرضی Ambassador
  • امتیازهای شخصیتی شغلی بازیکن اضافی
  • در دسترس بودن یک مربی پنج ستاره شغلی مدیر برای استخدام
  • تا هفت روز دسترسی زودهنگام
  • 4600 امتیاز FC در تیم نهایی
  • دسترسی به کمپین تیم نهایی نایک
  • آیتم بازیکن TOTW 1 Ultimate Team
  • آیتم پخش قرضی Nike Ultimate Team برای 24 مسابقه Ultimate Team و کیت Nike x EA Sports FC
  • UCL/UWCL Hero غیرقابل معامله (پیشنهاد محدود برای کسانی که تا 22 آگوست پیش خرید می‌کنند)
  • 4600 فیفا پوینت


اگر قصد پیش خرید بازی را دارید؛ حتما نسخه التیمیت اف سی 24 را انتخاب کنید. در حالت کلی ویژگی و قابلیت‌های نسخه Ultimate edition پیشرفته‌تر و بیشتر از نسخه استاندارد است. در نسخه التیمیت امکان نقل و انتقال در لیگ را خواهید داشت. همچنین می‌توانید بر اساس راهنمایی ایجنت‌ها تیم خود را به بهترین شکل ممکن بسازید و بازیکنان خود را ارتقا دهید. نسخه التیمیت FC 24 برای گیمرهای حرفه‌ای مناسب است و قیمت بالاتری نسبت به نسخه استاندارد بازی دارد.

  • رده سنی

    +18

  • ژانر

    مسابقه ای, ورزشی

  • نمره

    4.8/5



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.