اکانت قانونی بازی Nier Automata (game of the yorha edition) ظرفیت2-PS4

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 20725
اکانت قانونی بازی Nier Automata (game of the yorha edition) یک بازی اکشن نقش آفرینی و دنباله بازی Nier ( محصول سال ۲۰۱۰ ) است که توسط استودیوی PlatinumGames توسعه یافته و کمپانی Square Enix آن را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن…

399/000 تومان
  • تحویل سریع
  • پرداخت امن
  • هفت روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت کالا
  • پشتیبانی آنلاین
معرفی محصول

اکانت قانونی بازی Nier Automata (game of the yorha edition)

Nier Automata یک بازی اکشن نقش آفرینی و دنباله بازی Nier ( محصول سال ۲۰۱۰ ) است که توسط استودیوی PlatinumGames توسعه یافته و کمپانی Square Enix آن را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و 5 و ویندوز منتشر کرده است.

داستان بازی در زمان جنگی میان بازماندگان انسان‌ها و متجاوزان روایت می‌شود و بازیکن در این بین کنترل رباطی مبارز با ظاهر شبه انسان را بر عهده دارد. گیم‌پلی Nier : Autometa ترکیبی است از ژانر هک ان اسلش و نقش آفرینی که تجربه‌ای هیجان انگیز و سرگرم کننده را برای بازیکن به ارمغان می‌آورد.

Nier Automata
Nier Automata

از آن دست بازی‌هایی است که لذت تجربه آن تا مدت‌ها از ذهن‌تان پاک نمی‌شود. گاهی پس از تمام کردن یک بازی یا نگاه کردن یک فیلم تا مدت‌ها درگیر این سوال می‌شوم که چطور خالق این اثر، توانسته آن را چنین خارق‌العاده و عالی خلق کند و پس از تمام کردن بازی Nier: Automata هم این سوال در ذهنم ایجاد شده است. ساخته جدید استودیو پلاتینیوم گیمز آنقدر عالی و لذت‌بخش است که واقعا نمی‌توان پس از بلند شدن از پای بازی، دلتنگ دنیای عالی و درگیر‌کننده آن نشد. Nier: Automata همان چیزی است که از یک بازی ویدیویی انتظار می‌رود و این اثر برای شخص من یادآور بازی‌های دوران پلی‌استیشن ۱ و ۲ بود که ساعت‌ها بدون آنکه ذره‌ای خسته شویم، پای تجربه بازی‌ها می‌نشستیم و با اینکه خبری از گرافیک‌های فوق‌العاده نبود، اما از تمامی ساعاتی که صرف بازی می‌کردیم، لذتی خاص می‌بردیم.

داستان بازی

زی در زمان نامعلومی بعد از وقایع بازی اصلی رخ می دهد و همانطور که قبلا اشاره شد جول محور مبارزه بین بازماندگان انسان ها و ارتش ماشینی ساخته شده توسط مهاجمانی از دنیای دیگر، می چرخد. حملات شدید اولیه بیگانگان انسان ها را مجبور کرده است تا به ماه نقل مکان کنند. انسان ها از این منظقه، ربات هایی مبارز که به طور کلی به ان ها “YoRHa” گفته می شود را به زمین می فرستند تا با مهاجمان در این جنگ تحمیلی مبارزه نمایند. این نوع از ربات ها با این که گفته می شود کاملا عاری از احساس هستند و حتی نام واقعی هم ندارند، اما به وضوح هر کدام شخصیتی خاص دارند و رفتارهایی که آن ها را از دیگر همراهانشان ممایز می سازد و حالتی انسانی تر به آن ها می دهد. YoRHa ها از محلی به نام Bunker فرمان می گیرند که پایگاهی است در یک اربیت بالاتر از زمین برای سازماندهی مبارزه با ماشین های مهاجم و مقاومت در برابر آن ها.

پروتاگونیست اصلی بازی YoRHa No. 2 Model B یا به اختصار “۲B” نام دارد که یک اندروید YoRHa مدل مونث است و مدل رفتاری اصلی آن ها خونسرد و کاملا متمرکز بودن است. وی توسط YoRHa No. 9 Model S یا همان “۹S” که یک اندروید مختص شناسایی است و نسبت به تمامی مدل های دیگر واکنش های احساسی بیشتری را از خود نشان می دهد، همراهی می شود و هر دو توسط YoRHa Model A No. 2 یا همان “A2” که یک آندروید پروتوتایپ منسوخ شده از رده ۲B ها می باشد، محافظت می شوند که شخصیتی بسیار کم حرف دارد و همیشه ترجیح می دهد تا به تنهایی عمل کند.

Nier Automata
Nier Automata

 شخصیت پردازی بازی Nier Automata

شخصیت های دیگری نیز در بازی حضور دارند مانند فرمانده گروه که یک آندروید فرماندهی در مرکز Bunker است، Adam and Eve که دو برادر هستند با انگیزه های نامعلوم، Pascal که ماشینی است با تمایل بسیار زیاد به صلح و مخالف درگیری و جنگ، Devola و Popola که اندروید هایی هستند که گروه مقاومت را یاری می کنند، شخصیت اصلی و پروتاگونیست بازی اصلی NieR یعنی Emil که در طول سال ها حافظه اش را از دست داده است، اندرویدهای اجرایی مختلف و همین طور پادهایی که واحدهای YoRHa را در مبارزات یاری می کنند و به نوعی نقش حمایتی در مبارزات و واسطه ارتباطی بین مرکز Bunker و واحدهای YoRHa را دارا هستند. همچنبین دیگر شخصیت هایی هم از بازی اصلی NieR و عنوان Drakengard 3 نیز حضور دارند.

گیم پلی بازی Nier Automata

اما اصلی‌ترین ویژگی مثبت بازی Nier: Automata، گیم‌پلی و روند سریع و هیجان‌انگیز آن است. بسیاری از بازی‌های روز هستند که حتی هیجان‌انگیز‌ترین مبارزه‌های آن‌ها نیز شدیدا کسل‌کننده و حوصله‌سربر است. اما Nier: Automata از این حیث کاملا در نقطه تضاد با این بازی‌ها قرار می‌گیرد و حتی راه رفتن ساده و کشتن چند دشمن معمولی هم در بازی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است. دلایل زیادی دست به دست هم داده‌اند تا چنین هیجانی در بازی به صورت مستمر وجود داشته باشد، اما قطعا مهم‌ترین دلیل برای این موضوع، کارگردانی صحیح بازی است. سازندگان به خوبی می‌دانند که مبارزه‌ها را باید در کدام لحظه از بازی قرار دهند، کجا شما را به گشت و گذاری در دنیای زیبای بازی ببرند و اجازه بدهند صرفا از دیدن مناظر بازی لذت ببرید و کجا باید نبرد با باس فایت‌های فوق‌العاده عالی بازی را پیش‌رویتان قرار داده و شما را وارد چالشی سخت و نفس‌گیر کنند. تمامی این تصمیمات درست دست به دست هم داده‌اند تا ریتم بازی همواره هیجان‌انگیز باقی بماند و هرگز این حس به سراغ‌تان نیاید که بخواهید سریع‌تر از این قسمت رد شده و بتوانید ادامه بازی را تجربه کنید.

اما اصلی‌ترین ویژگی مثبت بازی Nier: Automata، گیم‌پلی و روند سریع و هیجان‌انگیز آن است. بسیاری از بازی‌های روز هستند که حتی هیجان‌انگیز‌ترین مبارزه‌های آن‌ها نیز شدیدا کسل‌کننده و حوصله‌سربر است. اما Nier: Automata از این حیث کاملا در نقطه تضاد با این بازی‌ها قرار می‌گیرد و حتی راه رفتن ساده و کشتن چند دشمن معمولی هم در بازی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است. دلایل زیادی دست به دست هم داده‌اند تا چنین هیجانی در بازی به صورت مستمر وجود داشته باشد، اما قطعا مهم‌ترین دلیل برای این موضوع، کارگردانی صحیح بازی است. سازندگان به خوبی می‌دانند که مبارزه‌ها را باید در کدام لحظه از بازی قرار دهند، کجا شما را به گشت و گذاری در دنیای زیبای بازی ببرند و اجازه بدهند صرفا از دیدن مناظر بازی لذت ببرید و کجا باید نبرد با باس فایت‌های فوق‌العاده عالی بازی را پیش‌رویتان قرار داده و شما را وارد چالشی سخت و نفس‌گیر کنند.

Nier Automata
Nier Automata

تمامی این تصمیمات درست دست به دست هم داده‌اند تا ریتم بازی همواره هیجان‌انگیز باقی بماند و هرگز این حس به سراغ‌تان نیاید که بخواهید سریع‌تر از این قسمت رد شده و بتوانید ادامه بازی را تجربه کنید.

تا به اینجا به حد کافی به گیم‌پلی بازی پرداختیم و حال زمان آن رسیده که کمی سراغ دیگر بخش‌های Nier: Automata برویم. یکی از مواردی که به خاطر آن باید سازندگان بازی را تحسین کرد، طراحی‌های عالی بازی است. این قضیه در مورد اجزای مختلف بازی از شخصیت‌ها گرفته تا محیط‌ها و آیتم‌ها دیده می‌شود. چه شخصیت‌های اصلی بازی از جمله 2B و 9S و چه دشمنان و باس‌ها و کاراکتر‌های دیگر، طراحی بسیار زیبا و پرجزییاتی دارند و مشخص است که سازندگان در خلق آن‌ها، وسواس زیادی به خرج داده‌اند. موردی که باعث حتی زیبا‌تر شدن شخصیت‌ها می‌شود طراحی عالی آیتم‌ها و سلاح‌ها است. همان‌طور که اشاره کردیم در بازی می‌توانید انواع و اقسام سلاح‌ها از شمشیر گرفته تا نیزه و موارد مشابه را خریداری کرده یا به دست بیاورید و هریک از این تجهیزات، ظاهر خاص و منحصر‌به‌فرد خود را دارند.

نقاط قوت و ضعف

نقاط قوت

  • – گیم‌پلی سریع و هیجان‌انگیز
  • – شخصیت‌پردازی خوب کاراکتر‌ها
  • – تنوع بالا در محیط‌ها، آیتم‌ها و ماموریت‌های بازی
  • – طولانی بودن گیم‌پلی و داشتن ارزش تکرار بالا
  • – گرافیک هنری بسیار زیبا و چشم‌نواز
  • – موسیقی‌های شنیدنی و مطابق با حس و حال بازی
  • – اتمسفر ناب
  • – صداگذاری‌های عالی

نقاط ضعف

  • – افت فریم در برخی قسمت‌ها و وجود یک سری باگ‌ها
  • – مشکلاتی در زاویه دوربین
  • – کیفیت نسبتا پایین بافت‌ها

  • رده سنی

    +18

  • ژانر

    اکشن, جهان باز, سوم شخص, سولز لایک

  • نمره

    9/10



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.