اکانت قانونی بازیStory of Season (Friends of Mineral Town) ظرفیت2-PS4

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 20399
اکانت قانونی بازیSTORY OF SEASONS لذت های زندگی در مزرعه را در این تجسم مجدد از داستان کلاسیک بی انتهای STORY OF SEASONS تجربه کنید! زندگی کشاورزی شما در Mineral Town، دهکده ای جذاب که…..اکنون میتوانید بازی را از پوبوگیم…

299/000 تومان
  • تحویل سریع
  • پرداخت امن
  • هفت روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت کالا
  • پشتیبانی آنلاین
معرفی محصول

اکانت قانونی بازیStory of Season (Friends of Mineral Town)

توضیحات بازی Story of Season

در بازی Story of Season باید مزرعه خود را کم کم ایجاد کرده و قدم در دهکده Mineral گذارید. جامعه بزرگی توسط پدربزرگ شخصیت اصلی بازی و دوستانش ایجاد شده است و هم‌اکنون، این مزرعه بزرگ در اختیار شما قرار دارد. حال این وظیفه شما است که میراث وی را حفظ کرده و شکوفایی هرچه بیشتر آن تلاش کنید. می‌توانید محصولات زراعی کاشته و حیوانات بیشتری را پرورش دهید. باید به سراغ ایجاد روابط بیشتر با کشاورزان دیگر رفته و خانه‌های جدیدی را در دهکده ایجاد کنید. بازی از سری داستان‌های روایی جالبی هم برخوردار است که در هر فصل می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید.

 

<yoastmark class=

داستان بازی

شما با سفر به شهری زیبا و آرام به اسم Mineral Town ،  میراث پدربزرگتان که یک مزرعه بزرگ است را در اختیار گرفته و تصمیم می‌گیرید که مسیر او را ادامه دهید. حال باید علاوه بر پرورش محصولات کشاورزی و دامداری، با سایر ساکنین ارتباط برقرار کرده و بیشتر با این شهر جذاب و رنگارنگ آشنا شوید. آیا آماده هستید تا پدربزرگ خودتان را سربلند کرده و مسیرش را به‌خوبی ادامه دهید؟

 

Story of Season
Story of Season

گیم پلی بازی Story of Season

گیم پلی بازی مانند بسیاری از عناوین موجود در این سبک، به ساخت‌وساز و مدیریت موارد مختلف خلاصه می‌شود، با این تفاوت که سبک و سیاق کارتونی و رنگارنگ محیط بازی و شخصیت‌ها، لایه بیشتری از جذابیت را به بطن آن اضافه کرده است. شما باید از صفر شروع کرده و مزرعه خود را به‌تدریج توسعه دهید. فعالیت‌های اصلی و فرعی بسیاری در این بازی انتظار شما را می‌کشد. علاوه بر ساخت‌وساز و بهبود مزرعه و تجهیزاتش، می‌توانید در طبیعت گشت‌وگذار کرده و حیوانات مختلفی را رام کنید، ماهیگیری کنید، در مسابقات محلی شرکت کرده و با همسایه‌ها در تعامل باشید. بازی Story of Seasons Friends of Mineral Town به بازی‌بازان این امکان را می‌دهد تا عضوی از یک جامعه‌ی دوست‌داشتنی و صمیمی شوند. همچنین می‌توانید با مردم روستا دوست شده و حتی یک همسر برای خود انتخاب کنید.

این بازی در واقع نسخه بهینه بازی Harvest moon می باشد.

Story of Season
Story of Season

 

  • رده سنی

    5+

  • ژانر

    شبیه ساز, بچه گانه, استراتژی



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.