اکانت قانونی بازی Rabbids Party of Legends ظرفیت2-PS5

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 20354
اکانت قانونیRabbids: Party of Legends در بازی Rabbids: Party of Legends، ربیدها بازگشته‌اند و با یک بازی پارتی پر از هیجان مخصوص اعضای خانواده، خانه شما را گرم می‌کنند. شما اکنون میتوانید این بازی را از پوبوگیم خریداری کنید.

397/000 تومان
  • تحویل سریع
  • پرداخت امن
  • هفت روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت کالا
  • پشتیبانی آنلاین
معرفی محصول

توضیحات بازی Rabbids Party of Legends

سری بازی Rabbids برای یوبیسافت سود خوبی داشته است.شخصیت‌های Rabbids در ابتدا به عنوان آنتاگونیست داستان Rayman شناخته شدند .در سال 2006 بازی مشترکی به نام Rayman Raving Rabbids را دریافت کردند و این شخصیت‌های فریبنده حتی راه خود را به یک فیلم و برنامه تلویزیونی هم پیدا کردند، حالا یکی از بازی‌های سابق Rabbids که انحصاری کشور چینی بوده است در جزئیات بازی نوشته شده است که هنگامی که Rabbids سوار ماشین لباسشویی خود می‌شوند به طرز مرموزی به دنیای الهام گرفته شده از رمان چینی سفر به غرب منتقل می‌شوند بازی به چهار قسمت تقسیم شده است که هرکدام یک منطقه متفاوت را به بازیکنان نشان می‌دهد.بازی Rab‌bids Party of Legends شامل 50 بازی مینی از جمله چالش‌های مختلف می‌شود.آنها از متن کلاسیک چینی و سری تلویزیونی این عنوان الهام گرفته‌اند.

Rabbids Party of Legends
Rabbids Party of Legends

 گیم پلی بازی

این بازی حاوی ۵۰ مینی گیم برای همه اعضای خانواده است و یک بخش داستانی دارد که ماجرایی حماسی درباره ربیدها را در بر می‌گیرد. شما در این بازی می‌توانید همراه با سه نفر از دوستان یا اعضای خانواده خود، در مجموعه بزرگی از مینی گیم‌های متنوع و گوناگون با یکدیگر رقابت کنید. همچنین می‌توانید به صورت دو تیم دو نفره هم مشغول بازی شوید یا اینکه هر نفر برای پیروزی خود تمام نلاشش را به کار بگیرد تا در پایان تنها یک نفر باقی بماند.

Rabbids Party of Legends
Rabbids Party of Legends

داستان بازی

در قسمت داستانی این بازی، همراه با میمون شاه و دوستانش به ماجراجویی حماسی عجیبی در سرزمینی پهناور قدم می‌گذارید و ماجراهای گوناگونی را پشت سر خواهید گذاشت. بخش داستان بازی گیم پلی بسیار جالب، بامزه و مهیجی دارد و داستان آن طی چهار مرحله بزرگ و طولانی اتفاق می‌افتد. این بازی می‌تواند تمام اعضای خانواده را سرگرم کند. همه مینی گیم‌ها سختی‌های متفاوتی دارند تا همه افراد بدون در نظر گرفتن میزان تجربه و مهارت، بتوانند از این بازی لذت کافی را ببرند. کنترل این بازی بسیار ساده و آسان است. شما می‌توانید از مینی گیم‌ها یک فهرست درست کنید و با اعضای خانواده یا دوستانتان رقابت کنید. در نسخه نینتندو سوییچ این بازی شما می‌توانید از جوی کان‌ها به عنوان کنترلر حرکتی هم بهره بگیرید.

  • رده سنی

    5+

  • ژانر

    بچه گانه, مسابقه ای

  • قابلیت چند نفره

    1 تا 4 نفر, آنلاین چند نفره



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…