اکانت قانونی بازی (R1 USA)Call of Duty ModernWarfer3 ظرفیت3

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 20214
اکانت قانونی بازی Call of Duty ModernWarfer3 عنوان شوتر محبوب Call of Duty Modern Warfare 3 را در سایت ما برای کنسول های PS5 و PS4 به صورت ظرفیتی موجود شده است. شما می‌توانید با خرید اکانت‌های قانونی و با…

1/200/000 تومان
  • تحویل سریع
  • پرداخت امن
  • هفت روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت کالا
  • پشتیبانی آنلاین
معرفی محصول

اکانت قانونی بازی (R1 USA)Call of Duty Modern Warfare  3

عنوان شوتر محبوب Call of Duty Modern Warfare 3 را در سایت ما برای کنسول های PS5 و PS4 به صورت ظرفیتی موجود شده است. شما می‌توانید با خرید اکانت‌های قانونی و با ویژگی‌های متنوع از این بازی هیجان‌انگیز لذت ببرید. اکانت‌های COD MW3 دارای سه ظرفیت مختلف هستند که به شما انتخاب‌های متناسب با بودجه ‌تان را می‌دهند. برای نمونه، ظرفیت اول به شما امکان بازی آفلاین را می‌دهد، در حالی که ظرفیت دوم به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین و آفلاین در اکانت شخصی تان بازی کنید تا سیو ها و تروفی های بازی را ذخیره کنید. ظرفیت سوم اجازه بازی آنلاین و آفلاین را با وجود اتصال به اینترنت در اکانتی که تحویل میگیرید را به شما می‌دهد. از طرفی، خرید این اکانت‌ها بدون نیاز به دیسک فیزیکی بازی انجام می‌شود و قیمت مناسب‌تری نسبت به روش‌های دیگر دارند.

در ادامه به بررسی این بازی می‌پردازیم…

داستان بازی Call of Duty Modern Warfare 3

خب رسیدیم به بخش جذاب داستان بازی Call of Duty Modern Warfare 3 که می‌خواهیم توی این بخش تغییرات داستان و چیزی که توی تریلر این سری بازی کالاف دیوتی است رو برای شما همراهان گرامی ذکر کنیم. شخصیت آنتاگونیست یا همان ماکاروف در تریلر این بازی مشاهده می‌شود که در نسخه کلاسیک این بازی در سال2011 هم حضور داشت. در تریلر این بازی شخصیت های به صورت کاملاً واقعی و گرافیک بالا طراحی شده اند و از طرفی می‌توان به داستان ادامه دار در نسخه دوم مدرن وار فار اشاره کرد. (در نسخه دوم شخصیت اصلی داستان در یک شرایط سخت و غیر قابل باور زنده میماند و حالا در نسخه سوم به دنبال ادامه و انتقام گرفتن است)

داستان بازی Call of Duty Modern Warfare 3  را شخصیت های قدیمی مدرن وار فار نیز جذاب کرده‌اند. اگر شما علاقه مند به بازی کالاف دیوتی هستید قطعاً که با شخصیت کاپیتان پرایس آشنا شدید و حالا در کنار فیلیپ گریوز به داستان این سری باز هم اضافه شدند. (شرکت اکتویژن در حال حاضر فقط یک تریلر از این بازی انتشار داده است که سعی کرده طرفداران را متعجب کند و اطلاعات زیادی هم به کاربران ارائه ندهد تا همه منتظر منتشر شدن این بازی بمانند)

اکانت قانونی بازی (R1 USA)Call of Duty Modern Warfare  3
اکانت قانونی بازی (R1 USA)Call of Duty Modern Warfare  3

مراحل بازی

درکنار مراحل جهان‌باز، مدرن وارفر ۳ چند مرحله به سبک کلاسیک مجموعه هم دارد که متاسفانه آن‌ها هم چنگی به دل نمی‌زنند. مثلا در مرحله‌ای که قرار است حال و هوای جاسوسی داشته باشد، کل مکانیک بازی در این خلاصه می‌شود که اسلحه خودتان را مخفی کنید، مسافت خیلی کوتاهی را با فاصله از سربازها طی کنید تا به شخص مشخصی برسید و پس از آن هم با بالا رفتن از نردبان و چند پله مرحله را تمام کنید! یا در بخش دیگری بازی سعی می‌کند تا تجربه‌ای شبیه به مرحله معروف No Russian ارائه دهد که اصلا انگار دلیل تأثیرگذار بودن آن مرحله را متوجه نشده است و با قرار دادن گیمر در نقش قهرمان‌ها، فقط شعار تروریست بد است را تبلیغ می‌کند. همه این‌ها در مجموع کمپینی کوتاه و نهایت پنج ساعته را شکل داده‌اند که در یک کلام خیلی سخت می‌شود نکته مثبت و امیدوارکننده‌ای در آن پیدا کرد.

البته چرا؛ در تجربه کمپین بازی چند مورد مثبت هم وجود دارد که ربط مستقیمی به خود آن ندارند و یکی از آن‌ها، گان پلی واقعا جذاب بازی است. کال آو دیوتی مخصوصا در این چند سال از حیث گان پلی به یک بلوغ عالی رسیده است و این ویژگی در مدرن وارفر ۳ هم دیده می‌شود. تمام سلاح‌های بازی وزن، فیزیک و حس و حال کلی مختص به خود را دارند و شلیک کردن با هریک از آن‌ها، حال چه یک اسالت رایفل باشد و چه یک شاتگان یا اسنایپر، لذت عجیبی به گیمر می‌دهد. مخصوصا که صداگذاری سلاح‌ها هم به شکل خیلی خوبی انجام شده است و جدا از صدای شلیک تیر، آن صدای خاص برخورد تیر به دشمنان و کشته شدن آن‌ها هیچوقت تکراری نمی‌شود؛ مخصوصا در بخش چندنفره بازی که اغراق نیست اگر بگویم تنها ناجی مدرن وارفر ۳ و بهترین بخش آن است.

گیم پلی بازی

در نگاه اول، این مدل از گیم دیزاین جذاب است، اما نه وقتی که اسلحه‌هایتان را از داخل جعبه‌های وارزون انتخاب کنید یا وسط یک مرحله داستانی، با چتر نجات روی دشمن‌ها فرو بیایید. از طرف دیگر، تعدد این مراحل آن‌قدر زیاد است که رمق داستان اصلی را به طور کلی می‌گیرد و حتی ریتم آن را بدتر از گذشته جلوه می‌دهد. خود مراحل داستانی هم تعریف زیادی ندارند. از یک مرحله هواپیماربایی که در واقع همان مرحله No Russian معروف از MW2 است که به طرز خجالت‌آوری فقط در حد یک کات‌سین کوتاه درست شده، تا مراحل دیگر که از نظر داستانی، چیزی برای ارائه ندارند. در نهایت تمام این‌ها با یک پایان‌بندی ضعیف و غیراصولی، کاری می‌کنند تا MW3 جدید، صرفا یک بازی به شدت فراموش‌شدنی از کال آو دیوتی باشد که حتی با استانداردهای جدید این سری هم قابل تراز نیست.

 

اکانت قانونی بازی (R1 USA)Call of Duty Modern Warfare  3
اکانت قانونی بازی (R1 USA)Call of Duty Modern Warfare  3

بخش چندنفره بازی اما کار آشپز شور ماجراست. اینفینیتی وارد برای این بخش، به شیوه خودش کار را جلو برده است و ۱۶ نقشه کلاسیک MW2 را به نوعی ریمستر کرده است. تجربه دوباره بخش چندنفره در این مپ‌ها خاطره‌انگیز و یادآور روزهای خوب بخش چندنفره در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ است. هر چند که این مپ‌ها هیچ کدام با استاندارد امروز بی‌نقص نیستند. از آن جایی که بازی سیستم حرکتی خود را تغییر داده تا اپراتورهای بازی کمی کندتر از قبل شوند، انتظار می‌رود که بازی حالتی تاکتیکی‌تر پیدا کند. با این وجود، بخش چندنفره MW3 پر از نقاط کور و محل‌های اسپاونی است که باعث می‌شود تا خیلی از بازیکنان از آن سوءاستفاده کنند.

ویژگی های بازی Call of Duty Modern Warfare 3

تا به الان با موضوعات متعددی آشنا شدید و حال نوبت آن فرا رسیده که به سراغ ویژگی های بازی Call of Duty Modern Warfare 3 برویم:

  • بتل رویال و مولتی پلیر: خب یکی از جذاب ترین ویژگی های بازی Call of Duty Modern Warfare 3 بخش بتل رویال آن است. امروزه بسیاری از بازی هایی که معرفی می‌شوند به صورت آنلاین و بتل رویال هستند تا شما به عنوان یک پلیر بتوانید با انواع بازیکن حرفه ایی و آماتور بازی کنید. خوشبختانه در بازی Call of Duty Modern Warfare 3 بخش بتل رویال وجود دارد و این بخش با وارزون 2 ادغام شده است.

در بخش مولتی پلیر طبق روال قدیمی مپ های کلاسیک و فانتزی وجود دارد که باز طراحی و با کیفیت تر شده اند. (شما در بخش مولتی پلیر به راحتی می‌توانید مپ مورد نظرتان را انتخاب کرده و سپس به سراغ بازی کردن با دوستانتان نیز بروید)

  • بخش داستان بازی: زمانی که یک بازی منتشر می‌شود که نسخه آنلاین آن هم وجود دارد، اکثر پلیر ها سعی دارند که قسمت داستانی این بازی را به اتمام رسانده و سپس به سراغ بخش های بعدی آن بروند. بازی Call of Duty Modern Warfare 3 نیز یک بخش داستان کاملاً جذاب در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. بخش تک نفره این بازی به زیباترین شکل ممکن ادامه پیدا می‌کند، شما به صورت تک نفره و بدون شخصیت دوم به سراغ ادامه مراحل این بازی می‌روید همانند سری بازی های بلک آپس و از طرفی داستان نسبتاً کوتاه سری نسخه مدرن وار فار کمی آزار دهنده است. (ولی پیش بینی می‌شود که در این نسخه داستان بازی کمی افزایش یابد)
  • کیفیت بازی و گیم پلی: در این بازی و مخصوصا در بخش مولتی پلیر مپ های کلاسیک قدیمی ریمستر شده وجود دارد که شما می‌توانید از آن ها بهره مند شوید.
اکانت قانونی بازی (R1 USA)Call of Duty Modern Warfare  3
اکانت قانونی بازی (R1 USA)Call of Duty Modern Warfare  3

کیفیت این بازی به صورت کلی رضایت پلیر ها را جذب خواهد کرد چون هم اسلحه جدیدتر و از طرفی گرافیک و جزئیات این بازی به خوبی توجه شده و نمره خوبی هم از نظر منتقدان دریافت خواهد کرد.

  • رده سنی

    +18

  • ژانر

    اکشن, اول شخص

  • نمره

    3.5/5

  • قابلیت چند نفره

    آنلاین چند نفره



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.