اکانت قانونی بازی The Hunter:Call of The Wilde ظرفیت2 ps4

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 20049

249/000 تومان
  • تحویل سریع
  • پرداخت امن
  • هفت روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت کالا
  • پشتیبانی آنلاین
معرفی محصول

اکانت قانونی بازی The Hunter :Call of The Wilde

بیشتر از یک دهه می‌شود که شکار حیوانات به یکی از تم‌های جذاب بازی‌های ویدیویی تبدیل شده. از انقلاب داخلی آمریکا در اساسینز کرید ۳ تا همین Red Dead Redemption 2 یکی دو سال پیش. اما به خاطر ماهیت بسیار سریع بازی‌های ویدیویی امروز، شکار در هیچ کدام از این‌ بازی‌ها آنطور که باید واقع‌گرایانه نیست.

مگر آنکه خود آن بازی شبیه‌ساز شکار باشد،‌ درست مثل the Hunter: Call of the Wild. شکار حیوانات دنیایی پیچیده و سخت دارد که یادگیری آن مدت‌ها طول می‌کشد و این بازی هم تصمیم ندارد به شما آسان بگیرد.

The Hunter
The Hunter

گیم پلی بازی

اگر به بازی‌های اکشن و پر زد و خورد عادت کرده باشید، چند ساعت اولیه the Hunter مثل یک شکنجه دردناک در بستری فوق‌العاده زیباست. هر چقدر که قدم زدن در جنگل‌ها و بوته‌زارهای بسیار عظیم بازی با آن جلوه‌های بصری و جزییات عالی لذت‌بخش است، اینکه هنوز بعد از گذشت دو سه ساعت نتوانستید حتی یک حیوان هم شکار کنید؛ آزارتان می‌دهد.

اما راستش را بخواهید، این شروع یک اتفاق خوب است. سال‌هاست که همگی با تجربه بازی‌هایی چون کال آو دیوتی به هجوم آوردن به سمت دشمن آن هم با تمام سرعت عادت کرده‌ایم اما the Hunter: Call of the Wild به عنوان اولین قدم از شما می‌خواهد آرامش‌تان را حفظ کنید. اینجا طبیعت است نه میدان جنگ. باید به قوانین طبیعت احترام بذارید حتی اگر می‌خواهید با شکار حیوانات در روند آن دخالت کنید.

با در نظر داشتن بسته‌های الحاقی، نزدیک به ۳۹ حیوان مختلف در نقشه‌هایی با وسعت ۶۴ کیلومتر مربع زندگی می‌کنند و شکار هیچ کدام از آن‌ها به سادگی فشار دادن یک ماشه نیست. حیوانات به دیدن شما و نزدیک شدنتان واکنش نشان می‌دهند، بعضی با فرار کردن و برخی دیگر با حمله کردن به سمت‌تان. مطمئن باشید هنگام تعقیب هم سرعت شما به هیچ کدامشان نمی‌رسد.

برای شلیک کردن گلوله باید ده‌ها عامل مختلف را در ذهنتان مرور کنید. فاصله چقدر است؟ باد به چه سمتی می‌وزد؟ کدام ارگان را هدف بگیرم احتمال مردن حیوان بدون زجر کشیدن بیشتر باشد؟ اصلا از چه سلاحی استفاده کنم؟

The Hunter
The Hunter

خوشبختانه the Hunter: Call of the Wild تمام این موارد را به آرامی یا به شما آموزش می‌دهد یا شرایطش را مهیا می‌کند تا خودتان با تجربه همه آن‌ها را فرا بگیرید. تمام این‌ها باعث می‌شود که شکار یک آهو دست کمی از نصف کردن یکی از باس‌‌های دارک سولز نداشته باشد. بعد از آن حالا می‌توانید با فروش حیوان، تجهیزات بهتری خریداری کنید و به مناطق جدیدتری سر بزنید.

ترکیب همین سیستم ارتقا و تجهیزات به همراه بخش تقریبا داستانی بازی خودش تا چند روزی شما را سرگرم نگه می‌دارد اما به نظرم در نهایت theHunter: Call of the Wild یکی از آن بازی‌هایی است که با اجبار هم شده، فرصتی فراهم می‌کند تا کمی از اضطراب و سرعت بالای اتفاقات روز فاصله بگیریم.

the Hunter: Call of the Wild یک بازی جهان باز است که البته محوریت آن بر روی شکار حیوانات می‌باشد. این عنوان برای عرضه در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی برای رایانه‌های شخصی برنامه ریزی شده است. به مناسبت رونمایی از این بازی، شرکت Avalanche تصاویر جدیدی از این عنوان را منتشر کرده است که در قسمت پایانی خبر می‌توانید مشاهده کنید.

سازندگان به طرفداران خود قول داده‌اند که بازی the Hunter: Call of the Wild بهترین و کامل ترین عنوان شبیه سازی شکار می‌باشد، شما در زمان تجربه بازی وارد دنیایی پویا و بسیار زیبا می‌شوید. در بازی حیوانات و موجودات گوناگونی وجود دارند، گوزن‌های باشکوه، گاو میش‌های غول پیکر، پرندگان بی‌شمار و حشرات صحرایی قسمتی از موجودات بی شمار موجود در بازی می‌باشند.
بنابر اعلام سازندگان، دنیای بازی بسیار بزرگ است. نکته قابل توجه این است که بازی the Hunter: Call of the Wild علاوه بر داشتن یک بخش تک نفره بسیار قوی دارای یک بخش چند نفره نیز در بازی می‌باشد، در بخش‌ چند نفره حالت‌های رقابت و همکاری در تیم‌هایی هشت نفره در دسترسی قرار دارند.

داستان بازی The Hunter

در بازی the Hunter Call of the Wild جانوران مختلفی از جمله گاومیش های عظیم، پرندگان زیبا، گوزن های قدرتمند و حشرات بی شماری وجود دارد که شما باید در محیطی کاملا حرفه ای به شکار آن ها بپردازید. گرافیک پویا بازی سبب ایجاد صحنه های زیبا و هیجان انگیز شده است که هرنوع گیمری را حتی برای یک بار مجذوب خود می کند. هم چنین سیستم های آب و هوایی، شب و روز از دیگر قابلیت های این بازی جذاب می باشد. بازی علاوه براینکه در بخش تک نفره قوی و سرگرم کننده می باشد در بخش چندنفره نیز دارای آیتم های منحصر به فردی است که امکان یک شکار واقعی به همراه دوستان را در اختیار گیمرها قرار می دهد.

  • نمره

    4.3/5

  • ژانر

    شبیه ساز, اکشن, اول شخص

  • رده سنی

    13+

  • کنسول

    نسخه مخصوصPs4

  • قابلیت چند نفره

    آنلاین چند نفره



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.