اکانت قانونی بازی Sekiro(Shadow Die Twice Game of The Year Edition) ظرفیت2 ps4

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 19745
سکیرو عنوانی خارق العاده از استودیویی خارق العاده و گارگردانی خاص میازاکی و در عین حال خارق العاده است که تجربه ی آن به تمامی علاقه مندان ژاپن فئودال و تاریخ ژاپن، دوست داران داستان های جذاب و شخصیت های…

299/000 تومان
  • تحویل سریع
  • پرداخت امن
  • هفت روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت کالا
  • پشتیبانی آنلاین
معرفی محصول

Sekiro: Shadows Die Twice

این بازی اثری سرگرمکننده از فرام سافتور است که با تمام تفاوتهایش با ساختههای قبلی این کمپانی، هنوز برای قشر خاصی از مخاطبان بازیهای ویدیویی بسیار سرگرمکننده و مهیج است. این بازی در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (برابر با ۲ فروردین ۹۸) برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس ۱ و پی سی منتشر شد.

فرام سافتور به ساخت بازیهای سخت و طاقتفرسا معروف است؛ آثاری که در آنها پس از موفقیت در کشتن باسها یا پشتسرگذاشتن یک محیط، حس و حال عجیبی را کسب میکنید. از آن حس و حالهایی که انگار دنیا را فتح کردهاید. اما نکته مهمتر خرید اکانت قانونی بازی Sekiro: Shadows Die Twice برای ps4و ps5 است که حتما باید به آن توجه داشته باشید.
بررسی بازی Sekiro: Shadows Die Twice

داستان بازی

داستان بازی در بازه زمانی سنگوکو ژاپن روایت میشود و از این قرار است که کودکی از دل جنگ بیرون میآید و آموزش میبیند  تا به یکی از حرفهایترین و مرگبارترین شینوبیها تبدیل شود. در یکی از روزها پدر خوانده کارکتر اصلی، به او ماموریت میدهد که از ارباب کورو به هر قیمتی محافظت کند، اما شینوبی داستان در ماموریت خود ناکام میماند و در حالی که دست خود را از دست داده است، طعم مرگ را میچشد.

این بازی داستان عشق، نفرت و انتقام را روایت میکند. عشق به اربابی که هنوز ابتدای راه است و باید او را در مسیری طولانی و خطرناک همراهی کنید، نفرت از وقایعی که در این مسیر برای شما رخ میدهد و در انتها، انتقامی که لحظه به لحظه ذهن شما را به خود اختصاص داده تا اعتبار از دست رفته به عنوان یک نینجا بازگردد.

گرافیک

گرافیک بازی از منظر فنی هیچ باگ یا مشکل خاصی مانند افت فریم و ….ندارد و بهترین تجربه ی ممکن را در اختیار شما قرار می دهد اما دز بخش هنری با این که طراحی چهره های بازی با غول های نسل هشتم مثل (death stranding و read dead و یا Detroit) قابل مقایسه نیست اما نسبت به بازی های پیشین میازاکی پیشرفت کرده و قابل قبول است اما گرافیک هنری محیط های بازی در یک کلام شاهکار به تمام معناست و بازی ژاپن فئودال در دوران سن گوکو با تمام زشتی ها و زیبایی هایش به بهترین شکل ممکن در تاریخ صنعت بازی های ویدئویی تا به حال به تصویر کشیده است و در کل طراحی بنا ها و باس ها بی نظیرند اما همان طور که در قبل هم اشاره کردم طراحی چهره ها هم سطح طراحی سلاح ها و لباس ها و در کل دیگر بخش های بازی نیست با این حال در سطح متوسطی قرار دارد .

بررسی موسیقی و صداگذاری

موردی که فرام سافتور در آن مهارت خاصی دارد، صداگذاری و موسیقی به هنگام نبرد با باسها و راه رفتن در محیط است. صداگذاری برخورد سلاح‌ها، فریاد دشمنان یا صداگذاری کارکترها به بهترین شکل ممکن انجام شده است. موسیقی در طول باس فایتها به شکلی است که ترکیب آن با گیم پلی، باعث میشود که بازیکن خود را غرق در مبارزه ببیند.

بررسی شخصیت اصلی

موضوع مهم در رابطه با شخصیت اصلی در این بازی آن است که این کاراکتر ثابت است، یعنی قابلیتهایی همچون تغییر حالت چهره، جنسیت و تناسباندام وی وجود ندارد اما در عوص دارای هویت، پیشینه و حتی صداگذاری است. بازیکن یا پلیر در این اثر کنترل سیکرو به معنای گرگ تک پنجره را به عهده میگیرد.

با تمام این تفاسیر این بازی یک تجربه تقریبا ۳۵ ساعته بوده که یک اثر بسیار سرگرمکننده است که یکی از بهترین بازیهای حال حاضر برای ps4 می‌باشد. اما اگر قصد خرید اکانت قانونی بازی Sekiro: Shadows Die Twice برای ps4 ps5 را دارید، حتما از طریق فروشگاههای معتبر نظیر یانگ سنتر اقدام نمایید.

رده سنی

این بازی برای رده سنی بزرگسال یا ۱۷+ سال ساخته شده است.
افکتهای پاشیده شدن خون، بخش اعظمی از جلوههای دیداری هستند و با کشتن هر دشمن، مقادیر عظیمی خون به اطراف میپاشد. علاوه بر این برخی از حملات، به تکه و پاره شدن بدن دشمنان منجر میشود که قطعا مخاطبین کم سن و سالتر را تحتتاثیر قرار میدهد.

سطح دشواری بازی

مسئله مهمتر از تمام مطالب گفته شده در رابطه با این بازی، دشواری بی حد و حصر آن است. برای توضیح باید گفت که استودیو فرام سافتور به ساخت بازیهای شدیدا دشوار و چالش برانگیز شهرت دارد که حتی حرفهای‌ترین بازیکنان را هم به تکاپو میاندازد. البته که دشواری بازی کاملا منطقی است و سطح بالایی از مهارت را میطلبد اما ماهیت آزمون و خطای بازی، در بسیاری از اوقات شکلی تحملناپذیر به خود میگیرد و در مخاطبان کم سن و سال و نوجوانان به شکل رفتارهای پرخاشگرانه بروز میکند.

نقاط قوت

  • چالش برانگیز
  • گیم پلی جذاب
  • داستانی متفاوت و پویا

به دنبال چالش و دشواری هستی تا میزان قدرتت را بسنجی پس این بازی بهت پیشنهاد میشه

  • کنسول

    نسخه مخصوصPs4

  • رده سنی

    +18

  • ژانر

    اکشن, سولز لایک, نقش آفرینی

  • نمره

    87/100



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.