اکانت قانونی بازی Sleeping dogs(Definitive Edition) ظرفیت 2 ps4

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 19703
اکانت قانونی بازی Sleeping dogs(Definitive Edition) داستان Sleeping Dogs به نوعی قصه کلنجار رفتن رفتن و درگیری های درونی فردی است که یک پایش در پلیس است و یک پایش در وسط Triad و مافیای هنگ کنگ. او مدام در…

199/000 تومان
  • تحویل سریع
  • پرداخت امن
  • هفت روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت کالا
  • پشتیبانی آنلاین
معرفی محصول

Sleeping Dogs Definitive Edition در حقیقت نسخه بهبود یافته از نظر گرافیکی بازی اسلیپینگ داگز می باشد که برای کنسول نسل هشتم و همچنین رایانه های شخصی منتشر گردید . نسخه اصلی بازی اسلیپینگ داگز که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد توانست نگاه منتقدین و گیمر ها را به سوی خود جذب کند تا جایی که صحبت از تولید نسخه دوم نیز به میان آمد . اما در میان بهت همگان و در حالی که همگان منتظر معرفی نسخه دوم بازی بودند اسکوئر انیکس خبر از عرضه نسخه Definitive Edition برای کنسول های نسل هشت داد.


داستان بازی Sleeping Dogs: Definitive Edition همان طور که در زمان عرضه بازی اصلی در نسل هفتم نیز بسیاری به آن پرداختند، داستان بسیار جذاب و جالبی است و روند روایت خوبی نیز دارد که باعث می شود بازی سریع پیش برود و هرگز شما را درگیر وقت تلف کردن های بیهوده نمی کند و ماموریت های داستانی بازی یکی بعد از دیگری لذتبخش و مهم هستند و شباهت زیادی هم به واقعیت دارند. در واقع باید گفت روایت داستان Sleeping Dogs ریتم مناسبی دارد و نه بیش از حد کش پیدا می کند و نه همه چیز را سرسری و بدون مقدمه چینی به خورد بازیباز می دهد. داستان Sleeping Dogs به نوعی قصه کلنجار رفتن رفتن و درگیری های درونی فردی است که یک پایش در پلیس است و یک پایش در وسط Triad و مافیای هنگ کنگ. او مدام در فعالیت های مافیا فرو می رود و دوست پیدا می کند و می بیند که خیلی از وقت ها افراد مافیا که قرار است صرفا آدم بدها باشند، آدم های خوبی هستند و پلیس ها خیلی بدتر و کثیف تر از آنها عمل می کنند.

 

گیم پلی بازی حالتی سندباکس دارد . نمی توان این بازی را به خاطر نوع روند در دسته بازی های اپن ورلد قرار داد اما این به هیچ وجه به معنای محدود بودن فضای بازی نیست . فضای شهر پر است از مغازه ها و دست فروشانی که فضای کشورهای شرق آسیا را به خوبی برای شما به نمایش می گذارد . از گسترده بودن محیط بازی که بگذریم به گان پلی و مبارزات بازی می رسیم که باید گفت با توجه به تاریخ عرضه بازی کاملا بی نقص است . تنها ایرادی که به گیم پلی بازی می توان گرفت بخش رانندگی بازی است که متاسفانه حس و حال خوبی را به شما منتقل نمی کند . اما در نهایت این گیم پلی در کنار داستان جذاب یکی از بهترین تجربه های شما در بازی های رایانه ای را به وجود خواهند آورد .


Sleeping Dogs: Definitive Edition کیفیت گرافیکی “تقریبا” بهتری نسبت به نسخه های نسل هفتمی این عنوان دارد و این موضوع با دقت زیاد قابل مشاهده است. تکسچرها و بافت‎های با کیفیت تر و بهتر، رنگ‎بندی جذاب تر و همچنین وضوح تصویر بالاتر از جمله بهبودهایی هستند که نسخه نسل هشتمی بازی به خود دیده است، اما… دقت کنید… اما این بهبودها اصلا به طور خیلی زیاد و بسیار چشمگیری نیستند که بخواهیم مثلا این بازی را در زمره برترین ریمسترهایی که در نسل هشتم داشته ایم از نظر گرافیکی قرار دهیم، بلکه تنها شاهد ارتقای گرافیکی و بصری و تکسچرها در حد نسبتا مناسبی هستیم و نه بیشتر، که این موضوع در تصاویر مقایسه ای که برای شما عزیزان قرار داده ام نیز کاملا مشخص است که تفاوت ها به سختی قابل مشاهده است و شاید حتی برخی فکر کنند که نسخه نسل هفتمی زیباتر نیز هست!

نقاط قوت

  • داستانی جذاب
  • گیم پلی مبارزه ایی خفن
  • القای حس زندگی هنگ کنگ
  • هوش مصنوعی فوق العاده بازی
  • شخصیت پردازی عالی

اگر دنبال بازیی شبیه GTA هستید این بازی بی نظیر به شما پیشنهاد میشود

  • رده سنی

    +18

  • کنسول

    نسخه مخصوصPs4

  • نمره

    4.5/5

  • ژانر

    اکشن, جهان باز, سوم شخص, تفنگی



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.