اکانت قانونی بازی Ghostwire:Tokyo ظرفیت2 ps5

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 19690
اکانت قانونی بازی جذاب Ghost wire:Tokyo بازی گوست وایر خط داستانی جدید و جالبی را دنبال میکند و داستان را به همراه یک روح و انسان دنبال خواهیم کرد ، شهر shibuya که شهری نورانی و زیباس ناگهان توسط  مه…

499/000 تومان
  • تحویل سریع
  • پرداخت امن
  • هفت روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت کالا
  • پشتیبانی آنلاین
معرفی محصول

داستان بازی Ghostwire Tokyo

بازی گوست وایر خط داستانی جدید و جالبی را دنبال میکند و داستان را به همراه یک روح و انسان دنبال خواهیم کرد ، شهر shibuya که شهری نورانی و زیباس ناگهان توسط  مه مرموزی پوشیده میشود و در اثر این مه غلیظ همه مردم به ارواحی سرگردان تبدیا میشوند و به دنبال آن شخصیت های منفی بازی که ارواحی خبیث و خشن که yokai ها نام دارند پا به این شهر میگذارند.

شخصیت Akito که یک انسان است و قبل از اینکه توسط یوکای ها تسخیر شود توسط روحی به نام kk تسخیر میشود ، هر دوی آن ها با وجود اختلاف ها و غریبگی که باهم دارند یک هدف مشترک دارند که آن ها را متحد میکند و هدف هردو نابودی hannaya است که شخصیت منفی اصلی بازی است.

در بازی ما شاهد دو شخصیت هستیم که یکی انسان و دیگری روح است و همراه یکدیگر برای هدفشان میجنگند که این نکته ایی جالب و جدید ایت که در این بازی با آن رو به رو هستیم ، در طول بازی ما شاهد گفتگوی شخصیت های بازی به طور مدوام هستیم و هر دوی آن ها در طول بازی با یکدیگر حرف میزنند و شرکت سارنده آن را با دقت و دلنشینی خاصی طراحی کرده و له راحتی با آن ارتباط برقرار خواهید کرد.

گیم پلی بازی Ghostwire Tokyo

همانطور که گفته شد این بازی دروازه های جدیدی از گیم پلی را در اختیار شما میگذارد و شما با اکشن اول شخص جدیدی رو به رو هستید و به لطف اوپن ورلد بودن و آزادی عمل بسیار میتوانید از تجربه این بازی لذت ببرید.
گیم پلی بازی بسیار پویا و جالب طراحی شده است و بر خلاف دیگر بازی های نزدیک این عنوان سیستم مبارزات جالبی دارد و شما هیچگونه سلاح سرد و گرمی را نخواید داشت جز یک تیر و کمان که همیشه در دسترس نخواهد بود ، دشمنان شما با توجه به قدرت و جایگاه آن ها طراحی شده اند و شخصیت های پایین رده صورت ندارند و درجات بالا تر چهره دار میشوند و این موضوع دارای پیام هایی است ، شرکت سازنده با دقت و ظرافت بسیار محیط و داستان بازی را با توجه به المان ها و جای دادن رسوم باستانی طراحی کرده است.

دو شخصیت بازی که با آن ها بازی میکنیم هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند و در نقاطی از بازی باید به شکل مجزا از هم با آن ها بازی کنیم و به لطف kk که باعث شده طلسم ها و جادوهای را به همراه داشته باشیم Akito هم دارای ویژژگی ها و مهارت های خود برای مبارزه نیز هست ، سلاح های شما ۴ عنصر باد ، آب ، آتش ، الکتریسیته است و به همراه آنها از جادو ها و طلسم های دیگر نیز استفاده خواهید کرد.

شخصی سازی کاراکتر اصلی بازی Ghostwire Tokyo

بازی دارای شخصی سازی های بسیار خوبی است که شما میتوانید سر تا پای آکیتو را شخصی سازی کنید ، در بازی فروشگاه هایی وجود دارد که میتوانید برای پر کردن نوار سلامتی غذا بخرید و از فروشگاه های دیگر لباس و وسایل تزیینی ساند ترک های مختلف تهیه کنید نکته جالب توجه این فروشگاه ها فروشنده های آن ها است که توسط گربه ها اداره میشوند ، به لطف کی کی شوا میتوانید با حیوانات هم حرف بزنید که بسیار جالب است و برخی از ماموریت های فردی شما توسط حیوانات به شما داده میشود.

موسقی بازی Ghostwire Tokyo

دیگر قابلیت بازی ساند ترک است و شما میتوانید از این ساند ترک ها در حالی که در حال چرخیدن در شهر یا مبارزه هستید از آن ها لذت ببرید. در بازی میتوانید به گشت گذار در شهر بپردازید روح های سرگردان را جمع آوری کنید ، Tori Gate ها را آزاد کنید ، یوکای ها را پیدا کنید و ماموریت های فرعی را انجام دهید که میتوانید قدرت خود را افزایش دهید.

در بازی درخت قدرت نیز وجود دارد که با جمع آوری اکس پی ها میتوانید با استفاده از این درخت قدرت خود را افزایش دهید و بازی طوری طراحی شده که هر چه گشت و گذار بیشتری داشته باشید قدرت و اکس پی های بیشتری دریافت خواهید کرد.

بازی گشت وایر عنوانی بسیار جذاب است و به قابلیت های بیشمار آن تجربه ایی بسیار لذت بخش به شما میدهد و میتواند ۲۰ الی ۳۰ ساعت شما را سرگرم کند.

نقاط قوت

  • گیم پلی استثنائی و سبک جدید
  • داستانی جذاب
  • مبارزه های نفس گیر
  • فضای دارک و ترسناک

دنبال بازی هستی که شبیه به انیمه جوجوتسو کایسن هستی پس این بازی به شما پیشنهاد میشه

  • کنسول

    نسخه مخصوصPs5

  • ژانر

    اکشن, اول شخص, جهان باز, ترسناک, مبارزه ای

  • رده سنی

    +18

  • نمره

    75/100



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.