اکانت قانونی بازی LEGO DC Super-Villains (لگو دی‌سی ابرشروران) ظرفیت دو PS5 ( غیر اشتراکی )

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 19613
بر خلاف نسخه‌های پیشین بازی‌های لگو که شما در نقش قهرمانان در بازی ظاهر می‌شدید، این‌ بار وظیفه شما این است که هدایت کاراکتر‌های منفی دنیای دی سی را بر عهده بگیرید، با تشکیل دادن تیمی از کاراکترها، قانون دنیای…

330/000 تومان
  • تحویل سریع
  • پرداخت امن
  • هفت روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت کالا
  • پشتیبانی آنلاین
معرفی محصول

بازی LEGO DC Super-Villains

خلاصه بازی LEGO DC Super-Villains (لگو دی‌سی ابرشروران)

بازی لگو دی‌سی ابرشروران LEGO DC Super-Villains برای کنسول PlayStation 4 یک بازی سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط شرکت Traveller’s Tales ساخته شده و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر شده است. در این بازی شما در نقش شخصیت‌های منفی دنیای DC Comics قرار می‌گیرید و به همراه تیم خود، با ابرقهرمانان برای به دست آوردن کنترل کامل شهر متروپولیس مبارزه می‌کنید.

 

در بازی LEGO DC Super-Villains، شما با استفاده از قابلیت‌ها و توانایی‌های منحصر به فرد شخصیت‌های منفی دنیای DC Comics همچون جوکر، لکس لوثر، هارلی کوئین و…، به مبارزه با ابرقهرمانان شهر می‌پردازید. بازی شامل یک داستان اصلی با چندین مرحله متفاوت و یک دنیای باز جهت جستجو، کشف و کنترل شهر متروپولیس است.

اکانت قانونی بازی لگو دی‌سی ابرشروران LEGO DC Super-Villains برای پلی استیشن 5 و4

گیم پلی بازی LEGO DC Super-Villains (لگو دی‌سی ابرشروران)

گرافیک بازی LEGO DC Super-Villains برای PS4 بسیار جذاب و رنگارنگ است و به طور کلی سبک لگو کارتونی و دوست‌داشتنی خود را حفظ کرده است. از دیگر ویژگی‌های این بازی می‌توان به سطح جزئیات بالایی که در طراحی شخصیت‌ها و شهر متروپولیس به کار رفته است، اشاره کرد. علاوه بر این می‌توانید با دوستان خود به صورت چندنفره نیز دنیای جهان باز بازی را تجربه کنید و به چالش‌های مختلفی برای کسب امتیازات و مهارت‌های جدید بپردازید.

 

داستان بازی تا حدی زیادی از کمیک Forever Evil دی سی الهام گرفته و البته باید خاطرنشان کرد که این کمیک ماهیت خشن و نسبتا تاریکی دارد که در بازی مورد نظر بسیار ساده‌تر و بچه‌گانه‌تر بازنویسی شده است.گیم‌پلی بازی Lego DC Super Villains اکشن ناب و کارتونی در خود دارد که آدم را یاد بازی کردن‌های دوران بچگی با آدمک‌ها و فیگورهایش می‌اندازد. خلاقیتی که سازندگان در بخش نبردها در نظر گرفته‌اند با اینکه چندان زیاد نیست ولی ستودنیست و بازی را یک سطح از دیگر عناوین لگویی قبلی بالاتر برده است.

خرید بازی لگو دی سی ویلیانز برای PS4

بازی‌های لگویی شامل ماموریت‌های متنوع در مراحل مختلفی هستند که طراحی بی‌نظیری دارند و در آنها باید با کاراکترهای مختلف، پازل‌ها را حل کنید و برای حل این معماها به قابلیت‌های هر یک از کاراکترها (که منحصرا به آن فرد است) نیاز دارید. در هر مرحله کلی آیتم و موارد دیگر برای یافتن وجود دارد و صد در صد کردن یک مرحله، چیزی فراتر از تمام کردن آن است و کمی وقت و حوصله می‌خواهد؛ هر چند بازی Lego DC Super Villains سعی کرده تا به سختی عناوین قبلی لگویی نباشد.

نمرات دریافتی بازی از سایت های معتبر گیم

خرید بازی لگو جوکر اکانت بای PS4 پی اس فور

برخی از نظرات کارشناسان درباره بازی LEGO DC Super-Villains (لگو دی‌سی ابرشروران)

GamingTrend (منتقد) نمره 9 از 10

LEGO DC Super-Villains یک بازی جذاب و خنده دار است که لذت لگو را با خنکی خلاقانه فهرست DC ترکیب می کند. این بازی به هیچ وجه سخت نیست، اما یک بازی غیر معمولی عالی از طریق یک داستان جالب است. فهرست عظیم بسیار چشمگیر است و جزئیات به کار رفته در هر شخصیت باعث می شود هر یک از آنها ارزش وقت گذاشتن را داشته باشند.

Softpedia (منتقد) نمره 8 از 10

به طور کلی، در حالی که هنوز هم مانند عناوین قبلی در سری لگو است، Lego DC Super-Villains تغییرات بسیار مورد نیاز را از نظر داستان ارائه می دهد و زندگی پسران و دختران بد در دنیای کمیک را روشن می کند. صداگذاری فوق‌العاده، قدرت‌های مختلفی را که می‌توانید به‌عنوان شرور از آن‌ها استفاده کنید، و همچنین حجم عظیمی از فعالیت‌های پراکنده در سراسر جهان باز آن را اضافه کنید و مطمئناً اوقات بدی را سپری خواهید کرد.

DanBenevenuto (کاربر) نمره 7 از 10

LEGO DC SUPER-VILLAINS یک بازی عالی است، من از بازی کردن آن لذت می برم. می توانید ابر شرور مورد علاقه خود را انتخاب کنید و کارهای فوق شرور را در حالت جهان آزاد انجام دهید. حالت داستانی خوب است، برخی از قهرمانان و شرورهای مورد علاقه DC را نشان می دهد. این آموزش عالی است و بازی نکاتی برای آسان کردن آن برای بازیکنی که با بازی های لگو آشنا نیست دارد.

نقاط قوت و ضعف بازی LEGO DC Super-Villains (لگو دی‌سی ابرشروران)

نقاط قوت
  • اتمسفر جذاب بازی
  • صدا گذاری عالی
  • دنیای وسیع و زیبای بازی
  • تکامل نسبت به عناوین قبلی لگویی
نقاط ضعف
  • برخی باگ های گرافیکی

خرید بازی دونفره برای پلی استیشن 4 اکانت نصبی 



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.