اکانت قانونی بازی Final Fantasy XVI ( فاینال فنتسی) ظرفیت یک PS5 ( غیر اشتراکی )

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 19559
بازی Final Fantasy XVI با همه مشکلات خود درکنار بزرگان این مجموعه قرار گرفته و تجربه‌ای فراموش نشدنی را ارائه می‌دهد. شخصیت‌پردازی یکی از اصلی‌ترین دلایل جذابیت فاینال فانتزی 16 است. با پیش‌روی در طول داستان بازی به‌خوبی گذشته کلایو…

500/000 تومان
  • تحویل سریع
  • پرداخت امن
  • هفت روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت کالا
  • پشتیبانی آنلاین
معرفی محصول

بازی Final Fantasy XVI

final-fantasy-xvi

معرفی  بازی Final Fantasy XVI (فاینال فنتسی)

داستان بازی روایت‌گر شاهزاده نوکتیس است که برای هدفی مشخص از قصر خارج می‌شود و با دوستان خود بنام‌های ایگنیس، گلادیولوس و پروموتو ماجراجویی خود را آغاز می‌کند. این ماجراجویی قرار است برپایه آشنایی با شهر اینسامنیا و دور بودن از اتفاقات پیش‌روی باشد و در این بین قرار است نوکتیس با لونافری، هم‌بازی کودکی شاهزاده نوکتیس ازدواج کرده تا کدورت‌ها از بین برود. ولی نیفلهیم (یکی از قلمروهای دنیای بازی که از گذشته با سرزمین لوشیس یا لوسیس وارد جنگ بوده است) در آخرین لحظه عهد و پیمان خود را می‌شکند و داستان اصلی بازی رقم می‌خورد.

گیم پلی  بازیFinal Fantasy XVI برای پلی استیشن

گیم پلی بازی کاملا با شماره‌های قبلی این سری تفاوت دارد. دیگر خبری از مبارزات نوبتی نیست و کاملا شاهد مبارزاتی Real-Time به سبک Action Adventureهای معمول هستیم. این تغییر هم سبب یک نوآوری در این فرنچایز شده و هم یاعث جذب گیمرهای تازه و ناآشنا با فاینال فانتزی می‌شود. در مبارزات شما می‌توانید از ۴ سلاح یا جادو استفاده کنید. جادوها هم مانند سلاح‌ها باید در یکی از Slotهای خالی Equip کنید و بازی دارای منوی جداگانه‌ای برای جادوها نیست.

آتش، یخ و برق ۳ ماده اصلی شما برای ساخت جادوهای مختلف است که باید آن‌ها را از محیط جمع کنید و با آن جادوهای مختلفی نظیر Blizzard، Thundara و….را بسازید. سلاح‌هایی نظیر انواع مختلفی از شمشیرها، نیزه‌ها و تبرها هم در بازی وجود دارند که قدرتمندترین آن‌ها انواع Royal Arm هایشان هستند که Damage بسیار زیادی به دشمنان وارد می‌کنند. Royal Armها سلاح‌های Regis Caelum یعنی پدر Noctis و پادشاه سابق Lucis است که بسیار قدرتمند بوده و در مقبره‌هایی مخفی در جهان بازی پنهان شده‌اند که دشمنان موجود در آن‌ها لول بالاتری از شما داشته و کار سختی برای به دست آوردن این اسلحه قدرتمند خواهید داشت.

علاوه بر اسلحه خودتان، شما سلاح‌های اولیه و ثانویه و وسیله‌ی حفاظتی از همراهانتان را نیز تعیین می‌کنید. ارتقای شخصیت‌ها یکی از ارکان اصلی بازی محسوب می‌شود و درخت مهارت‌ها برای هر ۴ کاراکتر آنقدر وسیع و جامع است که بعید است مهارت خاصی را برای ارتقا جا بیندازید. از مهارت‌های مبارزه با تک تک سلاح‌ها تا مهارت‌های خاص هر شخصیت قابل ارتقا می‌باشد که برای یک عنوان نقش‌آفرینی بسیار عالی است.

کل گیم‌پلی بازی فقط به مبارزه کردن ختم نمی‌شود. دنیای فاینال فانتزی زیبا آن‌قدر زیباست که ساعت‌ها از طریق رگالیا، اتومبیل مخصوص نوکتیس، به رانندگی می‌پردازید. همچنین می‌توانید این اتومبیل را در حالت رانندگی خودکار قرار داده و خود از محیط و شنیدن موسیقی لذت ببرید. موسیقی‌هایی که شدیدا شما را سرحال می‌آوردند و نوستالوژیک‌ترین بخش این است که می‌توانید ساندترک‌های سایر فاینال فانتزی‌ها را در فروشگاه‌های بازی خریداری کرده و آن‌ها را در اتومبیل خود گوش دهید. از طرفی با انجام مراحل فرعی سیندی، مکانیک بازی، می‌توانید قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدتری برای رگالیا در اختیار بگیرید و با پیش‌روی در خط داستان، رگالیا پرنده را در دسترس خود قرار می‌دهید.

موسیقی مبارزات بازی شدیدا زیبا و دل‌چسب است.

زیبا، دل‌نواز و دوست داشتنی. سه‌واژه‌ای که می‌توان برای طراحی مراحل و لول‌دیزاین بازی استفاده کرد. هر مرحله اصلی دارای تنوع خاص خود است و رفته رفته شاهد محیط‌های جدیدتر، مراحل متنوع‌تر و متفاوت‌تری هستیم که در این میان ترکیب شده‌اند با باس فایت‌هایی که طراحی‌ خودشان و نوع مبارزه‌شان شدیدا عالی است. از اولین باس فایت گرفته تا آخرین باس‌ فایت شما را هیجان زده خواهد کرد. از طرفی قدم زدن در شب‌های اینسامنیا و رانندگی در روز سبب شده است تا نتوان اسکوئر انیکس را در بخش طراحی‌های بازی ستایش نکرد.

تنها مشکل گرافیکی بازی که بعضی وقت‌ها اذیت کننده است، مربوط به دوربین مبارزات می‌شود که به دلیل ایجاد انیمیشن‌های خاص هنگام استفاده از ضربات ویژه شخصیت‌ها، می‌بینیم که در محیط‌های سر بسته نمایش این صحنه‌ها دچار مشکل می‌شود یا اینکه در مناطق شلوغ زاویه‌های شلیک گلوله‌های پرومپتو به درستی در نظر گرفته نمی‌شود.

نمرات دریافتی بازی از سایت های معتبر گیم

برخی از نظرات کارشناسان درباره بازی Final Fantasy XVI برای پلی استیشن

Digital Chumps (منتقد) نمره 10 از 10

Final Fantasy XVI یک نفس تازه برای فرانچایز Final Fantasy علیرغم اولین گام‌هایش در سخت‌ترین، تاریک‌ترین و بالغ‌ترین فضای آن است. نبرد آن نبرد اکشن رو به جلو را به نمایش می گذارد که توسط ستون فقرات مدیریت توانایی مشابه RPG برگزار می شود. اوج‌های آن واقعاً نمایش قدرت فوق‌العاده‌ای را در اشکال مختلف به نمایش می‌گذارند، در حالی که پایین‌های آن به طور مؤثری در قلب بازیکنان تأثیر می‌گذارد.

شاید این انتظار طرفداران فاینال فانتزی نباشد، اما پسر، این همان چیزی است که بازی های فاینال فانتزی باید به جلو بروند. FFXVI به خودی خود قوی‌ترین دارایی را ندارد، زیرا کل ارائه آن مجموعه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده از بهترین بخش‌های بازی بدون پرکننده و بی‌اهمیت است. دارندگان PS5، از شما می خواهم بازی مورد علاقه من در نسل PS5 را از دست ندهید.

Hardcore Gamer (منتقد) نمره 10 از 10

فاینال فانتزی شانزدهم نظر ما را درباره پیشروی فرنچایز تغییر خواهد داد. در بسیاری از سطوح پیشگامانه است و سری سی و پنج ساله را به ارتفاعات جدیدی ارتقا می دهد. این مبارزه بسیار جذاب است و با دادن مجموعه ای از ابزارها به بازیکنان برای بازی کردن، خلاقیت و آزمایش را دعوت می کند. داستان به زیبایی نوشته شده است، و اگرچه از دیگر ویژگی های فانتزی استفاده می کند، اما جهان منحصر به فرد خود را می سازد تا در آن غوطه ور شود.

PlaySense (منتقد) نمره 9/5 از 10

فاینال فانتزی شانزدهم اوج جدید در سری طولانی مدت است که تقریباً در همه زمینه ها کار درجه یک را انجام می دهد. داستان جذاب از ابتدا تا انتها جذاب است. گیم پلی بازی به لطف اکشن روان لذت بخش است و کاوش در Valisthea لذت بخش است. سپس باس فایت های خارق العاده، موسیقی متن فوق العاده، تماشایی وجود دارد. بیش از حد قابل ذکر است. Square Enix به همه چیز فکر کرده است و این باعث می شود Final Fantasy XVI به بازی ای تبدیل شود که باید بخرید

نقاط قوت و ضعف بازی  برای پلی استیشن

نقاط قوت
  • مبارزات هیجان انگیز
  • طراحی عالی مراحل
  • گرافیک هنری زیبا
  • استفاده از آهنگ‌های سایر مجموعه فاینال فانتزی
نقاط ضعف
  • شخصیت‌ پردازی غیرقابل درخور مجموعه فاینال فانتزی
  • بخش داستانی به نسبت کوتاه با توجه به نقش آفرینی بودن بازی



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.