اکانت قانونی بازی Cars 3 Driven to Win ظرفیت سه

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 19463
موتورهای خود را روشن کنید و برای تجربه نهایی مسابقه در Cars 3: Driven to Win با الهام از فیلم Disney  Cars 3، آماده شوید. با بیش از 20 شخصیت قابل شخصی سازی از جمله لایتنینگ مک کوئین، جکسون استورم،…

500/000 تومان
  • تحویل سریع
  • پرداخت امن
  • هفت روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت کالا
  • پشتیبانی آنلاین
معرفی محصول

بازی Cars 3 Driven to Win

موتورهای خود را روشن کنید و برای تجربه نهایی مسابقه در Cars 3: Driven to Win با الهام از فیلم Disney  Cars 3، آماده شوید. با بیش از 20 شخصیت قابل شخصی سازی از جمله لایتنینگ مک کوئین، جکسون استورم، کروز رامیرز و نسل بعدی مسابقات اتومبیلرانی بازی کنید.

توانایی های خود را در 6 حالت بازی آموزش دهید و پیشرفت دهید و خانواده و دوستان خود را در مسابقه نبرد به چالش بکشید تا قهرمان نهایی شوید. در مسیر تبدیل شدن به راننده تالار مشاهیر، آموزش و مهارت به شما در مسابقه‌ای برتری می‌دهد که هر کسی می‌تواند برنده شود.

درباره بازی Cars 3 Driven to Win

اگر با شما صادق باشم، وانمود نمی‌کنم که با تمام نکات جزئی و افسانه‌های عمیق موجود در دنیای ماشین‌ها آشنا بوده‌ام. لایتنینگ مک کوئین یک مرد باحال است، اما من فقط به طور مبهم فیلم دوم را به خاطر می آورم، در حالی که به نظر می رسد فیلم سوم کمی آن را تغییر داده است. صرف نظر از این، هیچ‌کدام از این دوگانگی، Cars 3: Driven to Win را یک بازی معمولی نمی کند.

این موضوع به دو دلیل تعجب آور است: اول اینکه وحشتناک نیست. فیلمی که باعث آسیب به فضای بازی نمی‌شود. ثانیا، و این ارتباط بسیار نزدیکی با اولین نکته من دارد: حتی گاهی اوقات می تواند بسیار مناسب و کاربردی باشد.

بازی Cars 3 Driven to Win یک بازی ماشینی جذاب و در عین حال هیجان انگیز برای طرفداران بازی های سبک ریسینگ می باشد.

سبک کارتونی این بازی و بیشینه ای که همه ما نسبت به انیمیشن ماشین ها داریم، باعث جذابیت و محبوبیت دو چندان بازی Cars 3 Driven to Win بین مخاطبان شده است.

 



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.