اکانت قانونی بازی Batman Return To Arkham (بازگشت بتمن به آرکام) ظرفیت یک ps5

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 19082
بازی Batman: Return to Arkham بازسازی نسخه های قبلی است. در این بازی می توانیم نسخه های ارتقا یافته قسمت های اول و دوم را بازی کنیم. این بازی که توسط استدیو راک اسیدی ساخته شده است، گرافیک بسیار خوبی…

500/000 تومان
  • تحویل سریع
  • پرداخت امن
  • هفت روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت کالا
  • پشتیبانی آنلاین
معرفی محصول

بازی Batman Return To Arkham

بازی Batman: Return to Arkham بازسازی نسخه های قبلی است. در این بازی می توانیم نسخه های ارتقا یافته قسمت های اول و دوم را بازی کنیم. این بازی که توسط استدیو راک اسیدی ساخته شده است، گرافیک بسیار خوبی دارد و به رنگ بندی ها هم اهمیت زیادی می دهد. نسخه های قبلی بازی های بتمن، هر کدام ویژگی ها و نقص های خودشان را دارند. مثلا در بازی Arkham Asylum تقریبا همه چیز در بهترین سطح خودش قرار دارد. موسیقی و صدا گذاری ها عالی هستند و مبارزه ها هم حالت هیجانی و خشن دارند.

در تمام بازی های بتمن از جمله Batman: Return to Arkham می توانید لذت بازی کردن و پرواز بر فراز پشت بام های گاتهام را تجربه کنید. در کل این بازی هم یک بازی هیجان انگیز و جذاب است و ارزش خرید را دارد. راک استدی در این بازی نیروها و شخصیت ها را تا حدودی زیاد کرده است و طراحی شهر و ساختمان ها را تغییر داده است. البته کسانی که از طرفدارهای سرسخت بازی های بتمن هستند، بهتر است علاوه بر Batman: Return to Arkham که نسخه بازسازی شده بازی های قبلی است، هر کدام از بازی ها را به صورت اورجینال هم بازی کنند.

در Batman: Return to Arkham موتور بازی هم تغییر کرده است و سرعت پردازش از ۶۰ به ۳۰ کاهش یافته است. طبق نقد و بررسی های این بازی، گرافیک Batman: Return to Arkham نسبت به نسخه های قبلی بسیار بهتر است، اما نرخ فریم پایین مشکلاتی در بازی ایجاد کرده است.

به طور کلی واکنش های زیادی نسبت به این ریمستر وجود دارد، حتی برخی از منتقدین این نسخه بازسازی شده را یک پورت ضعیف می دانند و معتقدند که بازی مشکلات فنی زیادی دارد. در مقابل، طبق نظر برخی از بازیکنان معتقدند که این گیم نسبت به بازی های اصلی بهتر است و ارتقاهای خوبی داشته است. همانطور که گفتیم نسخه های بازسازی شده Batman Arkham و Batman Arkham Asylum در Batman: Return to Arkham حضور دارند.

نسخه اصلی در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و به کمک برادران وارنر و شرکت ایدیوس ساخته شد. بازی در یک تیمارستان رخ می دهد. شخصیت ها در محیط این تیمارستان جست و جو می کنند و بتمن هم باید معماها را حل کند و با دشمنان مبارزه کند. کسانی که او با آنها مبارزه می کند، دیوانه ها و جنایتکارهای داخل تمیارستان هستند.  این نسخه به طور سوم شخص فیلم برداری شده است . علاوه بر این سیستم مخفی کاری هم در این نسخه وجود دارد. بتمن می تواند به کمک این مهارت، فردی را نجات بدهد یا دشمنان خودش را دور بزند. تمام سلاح های بتمن اینجا هم حضور دارند.

می توانید با استفاده از باترنگ، به دشمنان ضربه وارد کنید یا آنها را گیج کنید. از نظر موسیقی هم قطعات خوبی استفاده شده است و این موضوع هیجان بازی را بیشتر می کند. بازی دوم یعنی Batman Arkham City در شهر گاتهام رخ می دهد و ساختمان ها و کوچه های گاتهام به خوبی طراحی شده اند. البته بافت و طراحی ساختمان ها در Batman Return Arkham بهتر انجام شده است.



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.