اکانت قانونی بازی NBA 2K23 (بسکتبال ان بی ای 23)

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 14906
سری NBA 2K ساخته و پرداخته استودیوی خوش آوازه «Visual Concepts» است که سال‌هاست این مجموعه را در بالاترین سطح ممکن نگه داشته و هر سال یک بازی شبیه ساز تمام و کمال را در اختیار طرفداران بازی‌های ورزشی بسکتبال…

250/000 تومان 1/300/000 تومان
  • تحویل سریع
  • پرداخت امن
  • هفت روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت کالا
  • پشتیبانی آنلاین
معرفی محصول

بازی NBA 2K23

گیم پلی بازی NBA 2K23 (بسکتبال ان بی ای 23)

NBA 2K23 دارای یک نسخه کاملاً بازسازی شده از چالش های Jordan’s NBA 2K11 است که بازیکنان در تلاش برای بازسازی واقعی شاهکارهای زندگی واقعی جردن بودند. یکی از این چالش‌ها برای کسب حداقل 38 امتیاز و گرفتن 7 ریباند بود. مثل خود جردن در ژوئن 1997 در جریان “بازی آنفولانزا” به یاد ماندنی‌اش، زمانی که یک جردن بیمار هنوز اعداد بزرگ می‌کرد و سبد برنده را در فینال NBA خالی می‌کرد. سری NBA 2K ساخته و پرداخته استودیوی خوش آوازه «Visual Concepts» است که سال‌هاست این مجموعه را در بالاترین سطح ممکن نگه داشته و هر سال یک بازی شبیه ساز تمام و کمال را در اختیار طرفداران بازی‌های ورزشی بسکتبال قرار می‌دهد.

NBA 2K23 PS4 PS5 بسکتبال ان بی ای 23ویژگی جدیدی به نام آدرنالین در NBA 2K23 (بسکتبال ان بی ای 23)

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید طراحی شده برای جلوگیری از اتکای بیش از حد به دریبل، مفهوم «افزایش آدرنالین» است. هر بازیکن در هر مالکیت دارای سه ویژگی تقویتی است که به شکل سه میله کوچک زیر نمایش دهنده میزان استقامت نشان داده می‌شود. هر بار که یک استارت انفجاری یا پرتاب انفجاری سریع انجام دهید، از بوست استفاده می‌شود. هنگامی که سه بوست شما مصرف شد، خواهید دید که سرعت و توانایی خود برای مدت زمان باقیمانده مالکیت به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

همانند ترکیب‌های دریبلینگ، در حقیقت  به جای عقب و جلو رفتن بی‌ هدف در تلاش برای دور زدن دفاع باید با حرکات موثر  بسکتبال هوشمندانه بازی کنید. توسعه دهندگان از توانایی های کنترلر DuelSense کنسول PS5 حداکثر بهره را برده‌اند. «adaptive triggers» نقش بسزایی در شرایط مختلف مانند خستگی بازیکنان دارند. هر چقدر بازیکنان بیشتر خسته شوند، مقاومت تریگر های R2 بیشتر شده و در نهایت حس خستگی بازیکنان به بازیباز بیش از پیش منتقل خواهد شد.

 

بازسازی ضربات دانک در NBA 2K23 (بسکتبال ان بی ای 23)

ضربات « اسلم دانک»  یکی از زیبا‌ترین و هیجان انگیز‌ترین صحنه‌های مسابقات بسکتبال  هستند و خوشبختانه در NBA 2K23 بسیار متنوع‌تر، گسترده تر و جذاب تر به نسبت شماره‎‌های پیشین طراحی شده‌اند. شما می‌توانید دانک‌‌های سخت را با یک ضربه سنج زمان‌ دار انجام دهید. کنترل‌ جدید به ما اجازه می‌دهند تا انجام این نوع ضربات را گسترش دهیم و این امکان را برای ما فراهم می‌کنند تا دقیقاً همانطور که می‌خواهیم ضربات دانک را اجرا کنیم تا در نهایت غرق در انیمیشن‌های زیبا و حیرت آور در هنگام انجام اسلم دانک شویم. این تغییرات فقط به این موارد ختم نمی‌شوند.

NBA 2K23 PS4 PS5 بسکتبال ان بی ای 23سخن آخر

با این که انتشار بازی‌های سالیانه ورزشی به دلیل کمبود وقت به چالشی جدی برای سازندگان تبدیل شده است، اما با این حال استودیو «Visual Concepts» باز هم از این چالش سربلند بیرون آمده و توانسته یک بازی ورزشی نسل نهمی را برای طرفداران خود تدارک ببیند. NBA 2K23 یک بازی ورزشی نسل نهمی تمام و کمال است و یک پَکیج کامل برای طرفداران بازی‌های ورزشی ؛ به عبارتی شاه بازگشته است

NBA 2K23 PS4 PS5 بسکتبال ان بی ای 23

نمرات دریافتی بازی از سایت های معتبر گیم

برخی از نظرات کارشناسان درباره بازی NBA 2K23 (بسکتبال ان بی ای 23)

T3 (منتقد) نمره 10 از 10

هوش مصنوعی عالی، نوار Stamina و انیمیشن های بهتر، با تجربه عکسبرداری بهتر.

Attack of the Fanboy (منتقد) نمره 9.5 از 10
NBA 2K23 کار مرگباری را انجام می‌دهد و زمین را به روی کسانی که تازه وارد فرنچایز شده‌اند یا کسانی که برای چندمین بار بازگشته‌اند باز می‌کند. با جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ای که به تثبیت این بازی به‌عنوان یکی از زیباترین بازی‌های نسل تاکنون کمک می‌کند، با کنترل‌هایی که به شما اجازه می‌دهد احساس یک حرفه‌ای را داشته باشید، در اینجا جای شکایت بسیار کمی وجود دارد.
WellPlayed(کاربر) نمره 7.5 از 10

بدون تمرکز بر حرفه MJ، 2K23 خیلی بیشتر از تکرار سال گذشته ارائه نمی دهد. این یک تجربه مفید برای تازه واردان و حرفه ای ها است، فقط حیف است که بیشتر و بیشتر به یک ابزار بازاریابی تبدیل می شود تا یک بازی. نگرانی من این است که آنها از اینجا به کجا می روند؟

 

نقاط قوت و ضعف بازی

نقاط قوت
  • محتویات سرگرم کننده و متنوع
  • پیشرفت گرافیکی و هوش مصنوعی خوب بازی
  • توجه بیشتر به WNBA
  • گیم پلی شبیه ساز
نقاط ضعف
  • افت فریم
  • طراحی ضعیف انیمیشن چهره

ویژگی جدیدی به نام آدرنالین در NBA 2K23 PS4 PS5 بسکتبال ان بی ای 23

  • ظرفیت


نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.