اکانت قانونی بازی F1 2022 Champions Edition (فرمول یک 2022 نسخه چمپیونز)

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 14699
از برخی جهات، F1 22 در مقایسه با نسخه قبلی خود یک بازی کاملاً متفاوت به نظر می‌رسد، اگرچه این تعجب بزرگی نیست. فصل جاری تغییرات جدی در قوانین و مقررات را به همراه داشت، نه اینکه به مدل ماشین…

250/000 تومان 1/300/000 تومان
  • تحویل سریع
  • پرداخت امن
  • هفت روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت کالا
  • پشتیبانی آنلاین
معرفی محصول

بازی F1 2022 Champions Edition

خلاصه ای از بازی F1 2022 Champions Edition (فرمول یک 2022 نسخه چمپیونز)

از برخی جهات، F1 22 در مقایسه با نسخه قبلی خود یک بازی کاملاً متفاوت به نظر می‌رسد، اگرچه این تعجب بزرگی نیست. فصل جاری تغییرات جدی در قوانین و مقررات را به همراه داشت، نه اینکه به مدل ماشین به شدت تغییر یافته اشاره کنیم، بنابراین Codemasters کار خود را متوقف کرد تا همه این موارد را در سیم کارت مسابقه امسال منعکس کند. به طور کلی، این یک کار عالی انجام داده است و یک تجربه هیجان‌انگیز دیگر F1 را به طرفداران ارائه می‌کند.

برداشت های اولیه قوی هستند: می توانید متوجه شوید که به لطف EA، بودجه اندکی افزایش یافته است، با ارائه شیک که اکنون شامل موسیقی مجاز در سراسر منوها می شود. اگر بخواهید می‌توانید آن را غیرفعال کنید، اما به بازی خارج از مسیر کمی طعم بیشتری می‌دهد، که قابل قدردانی است.

همچنین بلافاصله F1 Life، یکی از ویژگی‌های جدید و بزرگ، به شما نشان داده می‌شود. این یک مرکز پر زرق و برق است که به منوی اصلی کمی جذابیت می دهد و می توانید آن را مطابق با سلیقه خود سفارشی کنید. می‌توانید لباس‌های غیررسمی و مسابقه‌ای را به راننده خود بپوشانید، ظاهر محل زندگی خود را تغییر دهید، قفل را باز کنید و سپس سوپراسپرت‌ها را به نمایش بگذارید

گیم پلی بازی F1 2022 Champions Edition

هندلینگ خودروی F1 به طور کلی با سال 2021 متفاوت است و باید. با چرخ‌های چاق‌تر، بال‌های تنظیم‌شده و طراحی بدنه تغییر یافته، از جمله موارد دیگر، خودروها سنگین‌تر و مستعد کم فرمانی هستند. در مقایسه با بازی قبلی، دور زدن یک پیست – به ویژه مسیرهای فنی تر مانند موناکو و آذربایجان – برای ما کندتر به نظر می رسد، زیرا حس کشتی گرفتن برای کنترل بیشتر است. با این اوصاف، F1 22 هنوز هم مسابقه‌ای بسیار سریع و بسیار شدید است که وقتی سوزن را درست نخ می‌زنید، بسیار لذت بخش است.

مدیریت بخش داستانی بازی F1 2022 Champions Edition

راندن این ابرخودروها در مدارهای F1 کاملاً تازگی دارد. مدل هندلینگ در این بازی ها البته مختص آن هیولاهای چرخ باز است، بنابراین طبیعتاً این وسایل نقلیه قانونی جاده ای احساس بسیار متفاوتی در رانندگی دارند. حتی با وجود اینکه هنوز با سرعت بالا حرکت می کنید، آنها تغییر سرعت خوبی را نسبت به شدت وحشتناک مسابقات F1 ارائه می دهند و به خصوص در طول حالت حرفه ای مورد استقبال قرار می گیرند.

هم شغل راننده و هم تیم من بازمی گردند و به همان اندازه که انتظار دارید عمیق باقی می مانند. چه یکی از رانندگان واقعی را جایگزین کنید و به یک سازنده معتبر بپیوندید، چه با تیم خود به گروه بپیوندید، حالت‌های شغلی گوشت واقعی بازی هستند و به شما اجازه می‌دهند وارد ماجراجویی شوید. همه 22 دور رسمی گنجانده شده است، اما شما همچنین می توانید به انتخاب ارتقاء برای ماشین خود، استخدام راننده دوم، مدیریت بودجه و موارد دیگر نیز بپردازید.

نقش افرینی های بازی F1 2022 Champions Edition

در حین کاوش در ایستگاه پلیس، بازیکنان می‌توانند آیتم‌هایی را پیدا کرده و بردارند که می‌تواند به آنها کمک کند زنده بمانند و فرار کنند. اقلام خاصی مانند گیاهان دارویی و پودر تفنگ را می توان به ترتیب برای ساختن اقلام درمانی و مهمات ترکیب کرد. آیتم‌ها را می‌توان برای سرنخ‌هایی که به مناطق خاصی یا مواردی که در طول بازی پنهان شده‌اند، بازرسی کرد و پس از استفاده دور انداخت. به طور مثال در همون مراحل اول بازی شما باید 3 کله ی شیر برای باز شدن در اصلی پیدا کنید که شاید 10 درصد بازی پیدا کردن همین سه کله ی شیر باشد.

همیشه به خانه ی اول بر میگردید !

یکی دیگر از ویژگی های سری بازی های اویل مخصوصا در نسخه دوم این بازی این است که شما یک محل رو چند بار کاوش میکنید، در حقیقت بازگشت به منطقه ایی که بودید شاید برای خیلی از گیمرهای چیز عجیبی باشه ولی در بازی رزیدنت اویل 2 بارها شاهد این اتفاق خواهید بود! به طور مثال درهایی در بازی وجود دارند با نشان هایی مخصوص که قفل هستن، شاید بعد از دوساعت گشتن و طی کردن فاصله زیادی و حتی کشتن یک باس فایت کلید اون در رو پیدا کنید و دوباره باید برگردید به محل اولی که بودید ، این چیزی که طرفداران بازی های رزیدنت اویل عاشقش هستن، درگیری مغزی زیاد!

سوپرایز های بخش داستانی بازی F1 2022 Champions Edition

Pirelli Hot Laps در زمان‌های خاصی در طول یک فصل ظاهر می‌شود و به شما امکان می‌دهد برای مقابله با یک چالش با یک ابرخودرو به پیست بروید. ممکن است نیاز داشته باشید که با راننده دیگری مسابقه دهید، به بالاترین میانگین سرعت در یک بخش دست یابید، یا در حین عبور از دروازه ها، زمان زیادی را شکست دهید – اهداف انگشت شماری وجود دارد که می توانید در طول حرفه خود یا به طور جداگانه آنها را بازی کنید.

هندلینگ F1 2022

هندلینگ خودروی F1 به طور کلی با سال 2021 متفاوت است و باید. با چرخ‌های چاق‌تر، بال‌های تنظیم‌شده و طراحی بدنه تغییر یافته، از جمله موارد دیگر، خودروها سنگین‌تر و مستعد کم فرمانی هستند. در مقایسه با بازی قبلی، دور زدن یک پیست – به ویژه مسیرهای فنی تر مانند موناکو و آذربایجان – برای ما کندتر به نظر می رسد، زیرا حس کشتی گرفتن برای کنترل بیشتر است. با این اوصاف، F1 22 هنوز هم مسابقه‌ای بسیار سریع و بسیار شدید است که وقتی سوزن را درست نخ می‌زنید، بسیار لذت بخش است.

برخی از نظرات کارشناسان درباره بازی F1 2022 Champions Edition

Steven Lynch- نمره 10 از 10 فرمول یک 2022 نسخه چمپیونز

ویژگی F1 life بهترین چیزی است که آنها به همراه موسیقی اضافه کردند. فیزیک مسابقه با چرخ TMX نیز شگفت انگیز است. به نظر من بهترین بازی F1

Ashkey– نمره 8 از 10 فرمول یک 2022 نسخه چمپیونز

عادت کردن به مدل جدید هندلینگ کمی مشکل است، اما وقتی از آن استفاده کنید، بازی بسیار محکمی است. تجربه همهجانبه نیز. زندگی F1 بی معنی است و هیچ ارتباط واقعی ندارد. کنترل کشش خاموش بسیار نابخشودنی است، بنابراین نگه داشتن آن در حالت متوسط گزینه خوبی برای افرادی است که در بین مراحل مبتدی و تخصصی هستند.

Iam me- نمره 4 از 10 فرمول یک 2022 نسخه چمپیونز

از نظر گرافیکی با کیفیت 4k کاملاً حداکثر با hdr (1000 nits) بازی روی کامپیوتر زیبا به نظر می رسد
متأسفانه اینجاست که زیبایی به پایان می رسد.
گیم پلی بازی بسیار وحشتناک است. بعد دوباره، هر سال همینطور است. در حالی که بازی اصلی را دست نخورده باقی می‌گذارد، به سادگی تغییر نشان می‌دهد.
Ai همیشه مشکل اصلی بازی های f1 بوده است. توسعه دهندگان قصد ندارند آن را تعمیر کنند.
واقعیت گرایی در مسابقه صفر است زیرا ماشین های کامپیوتری به طور مداوم شما را از مسیر خارج می کنند.
اگر AI ثابت شود، این یک بازی درخشان خواهد بود. متأسفانه، این هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

GamersRD-نمره 10 از 10 فرمول یک 2022 نسخه چمپیونز

F1 22 یک گام دیگر به جلو برداشته و از همه چیزهایی که در بازی قبلی دیدیم فراتر می رود، سطح گرافیکی بهتر و حالت های جدید برای بهبود تجربه. Codemasters و EA Sports تمام تلاش خود را در این بازی به کار گرفته اند. می توانم بگویم F1 22 یکی از برجسته ترین بازی های مسابقه ای است که امسال منتشر شده است.

نقاط قوت و ضعف بازی

نقاط قوت فرمول یک 2022 نسخه چمپیونز
  • معمولاً هندلینگ عالی
  • سوپراسپرت ها یک تازگی خوب هستند
  •  به طور کلی تصاویری خوب است
  •  حالت های شغلی عمیق
  •  بسیار قابل تنظیم
نقاط ضعف فرمول یک 2022 نسخه چمپیونز
  • اشکالات، تصادفات.
  • پاره شدن صفحه نمایش.
  • موتور بازی سن خود را نشان می دهد.
  •  F1 Life احساس ضعف می کند.

  • ظرفیت


نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.