اکانت قانونی بازی Hitman 3 (هیتمن 3)

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 14653
شاید اگه گیمری باشید که از سال های اول کنسول های سونی بازی میکرده، متوجه این شده اید که کمتر بازی ای تونسته اسم و اصالتش رو در این چهار نسل نگه داره ، گیم پلی های تکراری ، ایده…

200/000 تومان 800/000 تومان
  • تحویل سریع
  • پرداخت امن
  • هفت روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت کالا
  • پشتیبانی آنلاین
معرفی محصول

 بازی Hitman 3

بازی Hitman 3 (هیتمن 3)، همچنان کلاسیک، همچنان جذاب ! 

شاید اگه گیمری باشید که از سال های اول کنسول های سونی بازی میکرده، متوجه این شده اید که کمتر بازی ای تونسته اسم و اصالتش رو در این چهار نسل نگه داره ، گیم پلی های تکراری ، ایده های بد و نداشتن خلاقیت موجب شده تا خیلی از کمپانی های قدیمی گیم سازی دیگه نتونن به راهشون ادامه بدن ، اما هیتمن فرق میکنه ، هیتمن همیشه جذاب بوده و هست و خواهد بود.

بازی ایی که با مدیریت درست سازندگانش همچنان در بین ده بازی برتر سال هر سری با نسخه جدیدش میتازه! برای دوستانی که نمیدونن سری بازی های هیتمن بر پایه ی یک مامور مخفی CIA به نام مامور 47 ساخته شده که وظیفش ترور شخصیت های مد نظر CIA با کمترین تلاف هست در ادامه بیشتر با این بازی جذاب اشنا میشیم !

داستان بازی Hitman 3 (هیتمن 3)

بازی هیتمن 3 در ادامه دو نسخه قبلی خودش است و در حقیقت پایانی بر این سری شگفت انگیز در این برهه از تاریخ است.

برای تحلیل داستان بازی هیتمن سه مجبور به مو شکافی داستان مراحل بازی هستیم که باعث اسپویل بازی میشود  پس فقط داستان کلی بازی رو میگیم تا موجب اسپویل نشود، شما در نقش مامور 47 به عنوان یک مامور سیاه ICA کار میکنید و شغل شما ترور و کشتن افراد بزرگ و مشهور هست که تقریبا برای یک فرد عادی غیر ممکن است، این سری از ماموریت ها به صورت داستانی وار به هم ربط داده شده اند ولی هیتمن از اون بازی هایی نیست که برای لذت بردن ازش نیاز به دونستن داستانش داشته باشید از اون طرف انقدر پیچیده نیست تا مظنون بازی رو متوجه نشید …

گیم پلی بازی Hitman 3 (هیتمن 3)

به محض شروع بازی شما متوجه میشید که این بازی قراره شما رو یاد ماموریت های جمیز باند در داخل فیلم 007 بندازه ، اگرچه خود هیتمن هم دارای فیلم جداگانه ایی هست.

مقایسه با دو هیتمن قبلی

هیتمن 3 در بخش گیم پلی رشد فوق العاده ایی نسبت به دو هیتمن قبلی که برای کنسول PS4 ساخته شده بود داره ، در یک جمله واقعا یک بازی محشره !ماموریت ها با دقت بالایی طراحی شدن و هرجای بازی اگه یکم بتونید دورتون رو خلوت کنید کاملا حس یک مامور مخفی ادم کش رو پیدا میکنید.

هرچیزی که دیدی از رو زمین بردار

در بازی هیتمن شما قراره از ساده ترین ابزار موجود در بازی نهایت استفاده رو ببرید، هرچیزی که تو بازی قابل حمل است رو بردارید از اسلحه ها تا قوطی های نوشیدنی و هر نوع میخ و ابزاری…

با پرت کردن قوطی های نوشابه و یا … میتونید حواس ماموران امنیتی رو پرت کنید، با میله ها و میخ ها میتونید یک نفر رو به قتل برسونید و یا درهایی که قفل هستند رو باز کنید ، با استفاده از شیرها و میله میتونید درهایی رو بازی کنید ، با استفاده از سم ها میتونید نوشیدنی و غذاها و الوده کنید تا یک قتل تمیز رو انجام بدین!

لباس ها و تغییر چهره های مبدل در بازی Hitman 3 (هیتمن 3)

جذابترین بخش بازی هیتمن ، تغییر لباس و مبدل شدن به فردی دیگرس ، به طور مثال در مرحله دوم این بازی شما قراره وارد یک قلعه بشید ، تو قلعه چند مدل مختلف ادم وجود داره که شما میتونید در موقع مناسب با بی هوش کردن یا کشتن آنها ، لباس مبدل اونها رو بپوشید، خدمتکار ، باغبان ها ، نیروهای امنیتی بیرونی ، نیروهای امنیتی داخلی ، عکاس ، مامورپلیس ، راهبه و …. میتونن گزینه مناسب برای یک لباس مبدل برای شما باشند

جالبیش اینجاست که شما میتونید از نقشه کنار دستتون متوجه بشید با این لباس مبدل برای کیا ناشناس و برای چه کسانی شناس هستید ، افرادی که نمیتونن شما رو شناسایی کنن در نقشه با رنگ مشکی شون داده میشوند و افرادی که توانایی شناسایی شما و یا شک کردن به شما رو دارن به صورت مهرهای سفید در مپ به شما نشان داده میشوند.

به طور مثال شما وقتی لباس نکهبان های بیرون رو میپوشید ، باغبان ها و خدمتکاران نمیتونن شما رو شناسایی کنن ، ولی وقتی با اون لباس وارد قلعه میشید ، چون که جای نگهبان امنیتی اونجا نیست به راحتی شناسایی میشوید و لو میرید !

ماموریت های شما در بازی Hitman 3 (هیتمن 3)

معمولا در هر مرحله و هر مکان به شما تعدادی ماموریت داده میشه که با انجام همه اونها میتونید به در خروجی بازی رفته و ماموریت رو تموم کنید ، از هک کردن تا دزدی مدارک و قتل و نجات جان فردی میتونه در لیست ماموریت های شما باشه ، این لیست قبل از شروع ماموریت به همراه اطلاعات کاملی به شما داده میشه و میتونید ازش نهایت استفاده رو ببرید !

یک ضرب المثلی هست میگه میخوای از راه سخت بری یا از راه آسون ؟ این دقیقا مستاق وضعیت هیتمن هست ، در بازی هیتمن تا نمیرید و یا سوژه مورد نظرتون فرار نکنه بازی برای شما تموم نشده ! میتونید از همون ابتدا با رگبار وارد شید همه رو بکشید و ماموریتتون انجام بشه و یا میتونید با استفاده از هوشتون تمام مراحل بازی رو بدون اینکه خون از دماغ کسی بیاد انجام بدید (البته دیگه به هیچ تلفاتیم نمیشه )

به طور مثال در ماموریتی به شما گفته شده فلان شخص رو باید پاکسازی کنید ، شما بی نهایت گزینه برای از بین بردن اون شخص دارید ، از ریختن سم تو نوشیدنیش وقتی حواسش نیست تا هل دادن از بالکن وقتی در حال نگاه کردن به بیرون است و یا گیر انداختن اون داخل یک اتاق خلوت و کشتنش … و یا میتونید وسط اونهمه جمعیت اسلحه رو در بیارید و مستقیم بهش شلیک کنید و خیلی سوسکی فرار کنید 🙂

درجه های سختی بازی Hitman 3 (هیتمن 3)

بازی دارای سه درجه سختی برای شماست:

  • Casual : این درجه سختی بیشتر حالت فان داره و به شما این اجازه رو میده تا با یه مشت ان پی سی خنگ خط داستانی بازی رو دنبال کنید ، برای یک گیمر حرفه ایی این سطح بازی هیچ هیجانی نداره ، سیو بی نهایت ، شناسایی شدن بسیار سخت و سیو خودکار از جمله ویژگی های این سطح بازی است .
  • Professional : این سطح رو میتونیم سطح متوسط بازی بنامیم ، مناسب 80 درصد دوستانی که دارن بازی رو شروع میکنن در این سطح هم شما هم سیو بی نهایت دارید و هم سیو خودکار ، همچنان هدف ها با فلش به شما نشون داده میشه و از روی نقشه میتونید همه چیز رو بفهمید به نظرم برای شروع این سطح ، سطح خوبیه
  •   Master : مستقیم بریم سر اصل مطلب، یک سیو در کل ماموریت ، خبری از اتو سیو نیست ، خبری از نقشه و نشون دادن تارگت ها نیست ،هر قطره خونی که زمین بریزه امکان لو رفتن شما رو زیاد میکنه ، لباس هایی که به وسیله تفنگ به انها شلیک شده اند قابل پوشیدن نیست ، مامورهای امنیتی بیشتر ، دقت بیشتر ان پی سی ها و …. این درجه سختی حتی برای گیمرهای حرفه ایی که اولین باره میخوان بازی رئ انجام بدن هم یه جورایی غیر ممکنه.
  • این درجه سختی طراحی شده تا شما بعد از تموم کردن بازی خودتو محک بزنی ببینی میتونی اینبار بدون این امکانات بازی رو تموم کنی یا نه!

گرافیک بازی Hitman 3 (هیتمن 3)

گرافیک فوق العاده ی بازی اولین چیزی هست که ذهنتون رو درگیر میکنه ، اگرچه اولین ماموریت بازی روی بلندترین برج خاورمیانه ینی برج الغزال(به صورت خیالی) اغاز میشود، پس شما از همون ابتدای بازی قراره بجای طی کردن ماموریتتون به در و دیوار و پنجره ها خیره شید تا از گرافیک فوق العاده بازی لذت ببرید.

اگرچه هیتمن از اون بازی هایی هست که اکثر نیروشو روی گیم پلی بازی میذاره نه صحنه های دراماتیک بین بازی ولی خب بازم از حد انتظار به عنوان یک هیتمن فراتر رفته، گرچه زیاد نباید به جزییات بازی خیره بشیم و اون رو با بازی هایی مثل کال اف دیوتی و یا گاد آف وار مقایسه کنیم، چون تکلیف هیتمن مشصه ، گیم پلی گیم پلی گیم پلی .

بازی به طور کلی در پلی استیشن 5 خیره کننده به نظر می رسد و با سرعت 60 فریم در ثانیه اجرا می شود و بازتاب های بسیار چشمگیر دارد. IO Interactive واقعاً گاهی اوقات موتور خود را منعطف می کند، مانند زمانی که در خارج از یک آسمان خراش به دبی می رسید، یا زمانی که در خیابان های باران زده چانگ کینگ با نور نئون راه می روید.

در هر مکان نیز چیزهای زیادی وجود دارد: گذرگاه‌های مخفی در داخل دیوارهای املاک دارت‌مور وجود دارد، در حالی که چین دارای یک آزمایشگاه دستکاری ذهنی شبیه به Cyberpunk 2077 است که از نظر اخلاقی مشکوک است.

 

نقاط قوت بازی

  • جذابیت گیم پلی بازی
  • توجه به جزییات بازی و شخصیت ها
  • نقشه بزرگ بازی نسبت به هیتمن های قبلی
  • گرافیک قابل قبول بازی
  • داستان جذاب بازی
  • امکان داشتن خلاقیت درون بازی

نقاط ضعف بازی

  • تکراری بودن گیم پلی برای کابرانی که خیلی هیتمن بازی کردن
  • کم بودن داستان بازی برای یک بازی 60 دلاری
  • باگ های گرافیکی

نظر برخی از کارشناسان درباره بازی Hitman 3 (هیتمن 3)

  • Codemaster :  از این به بعد هر بازی بهتر از سایبرپانک ببینم بهش نمره کامل رو میدم ( نمره 10)
  • trifall :دادن به این 9/10. -1 صرفاً به دلیل قیمت بازی و هزینه سطوح بازی های قبلی است. به غیر از این، این یک بازی شگفت انگیز با امکانات بسیار مختلف، یک تیم توسعه دهنده عالی و داستانی طنز اما جذاب است. سازندگان این بازی واقعاً می دانند که چگونه با آن سرگرم شوند.
  • djball :گسترش بزرگ. چرا یک فرمول درخشان را تغییر دهید که کار می کند. شاید کوتاه و گران باشد، اما داستان و بازپخش چیزی است که در اینجا به دست می آورید. سطح یک گرافیک غنی و خیره کننده، و بار قایق از چالش های جالب است. سه گانه حماسی، که ممکن است هنوز تمام نشده باشد.(نمره 9 از 10)
  • isayithowitis99 :به طرفداران هیتمن پیشنهاد میکنم هیچ چیز فوق العاده جدیدی نیست، اما حماسه را ادامه می دهد و ممکن است یکی از بهترین سطوح هر بازی هیتمن را داشته باشد(نمره 8 از 10)

  • ظرفیت


نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.