اکانت قانونی بازی Mafia Definitive Edition (مافیا 1 ریمیک 2020)

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 14551
به دهه 1930 خوش آمدید.مافیا 1 ریمیک 2020 اقتصاد فروپاشیده است، رژیم‌های استبدادی در سراسر جهان در حال به قدرت رسیدن هستند، طوفان‌های گرد و غبار محصولات را می‌کشند و باعث کمبود مواد غذایی می‌شوند، و بدتر از آن، مشروبات…

80/000 تومان 650/000 تومان
  • تحویل سریع
  • پرداخت امن
  • هفت روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت کالا
  • پشتیبانی آنلاین
معرفی محصول

بازی Mafia Definitive Edition

داستان بازی Mafia Definitive Edition (مافیا 1 ریمیک 2020)

اما قبل از اینکه ابتدا فدورا را وارد دنیای جنایتکاران کنید، باید مدتی را صرف کسب درآمد صادقانه کنید. یکی از اولین ماموریت‌های مافیا، شما را می‌بیند که در حال رانندگی با یک کابین تاکسی، سوار کردن مسافران بداخلاق و دریافت حس شهر در حین حرکت هستید. سری مافیا همیشه در کاهش سرعت عالی بوده و به شما فرصتی می دهد تا در دنیای خاطره انگیز خود غوطه ور شوید، و این بازسازی پر زرق و برق نسخه اصلی 2002 تفاوتی ندارد.

طبیعتاً این مدت طولانی نیست. پس از یک برخورد سرنوشت ساز با چند مرد عاقل، تامی برای همیشه تاکسی خود را رها می کند و به خانواده جنایتکار سالیری می پیوندد. کارها در ابتدا ساده هستند. برداشتن پول حفاظتی از صاحبان مشاغل محلی، راندن مردم در اطراف شهر. اما به لطف داستانی پر جنب و جوش، زمان زیادی نمی گذرد که شما در تعقیب و گریز ماشین، تیراندازی، سرقت، و همه فعالیت های شادی آور یک اوباش سخت کوش هستید.

تعادل را درست می کند. شما به ندرت احساس می کنید که بیش از حد درگیر نبرد هستید، با استراحت های فراوان در میان برای پرسه زدن، صحبت با مردم یا رانندگی. تیراندازی درشت و رضایت بخش است (تفنگ های ساچمه ای عالی هستند)، اگر در نهایت بسیار ابتدایی باشند. اما حرکت کند کاراکتر باعث می‌شود که سرعت بین دویدن و ضربه زدن به تکه‌های پوشش – به‌ویژه در راهروهای باریک – بیش از آنچه باید احساس شود.

گیم پلی بازی Mafia Definitive Edition (مافیا 1 ریمیک 2020)

انصافاً این یک تیرانداز کاملاً متوسط و قدیمی است. اما از طریق استفاده از چیدمان‌ها، جهان‌سازی و داستان‌گویی، اغلب آنقدر سرگرم بودم که نمی‌توانستم به آن اهمیت بدهم. به طور خاص یکی از ماموریت ها، که در شب هنگام طوفان رعد و برق آخرالزمانی انجام می شود، به طرز درخشانی ساخته شده است، به طرز هیجان انگیزی پرتنش و بسیار جوی است. هنوز هم فقط در حال رانندگی و تیراندازی است، اما نحوه بسته بندی آن عالی است.

البته همه اش دود و آینه است. اما وقتی اینقدر سرگرم کننده است، بدم نمی آید که گول بخورم. با این واقعیت کنار بیایید که Mafia یک تیرانداز با فیلمنامه سنگین، کاملاً خطی و داستان محور است و شما می توانید تنها بنشینید و از سواری لذت ببرید. داستان به خوبی داستان Mafia II نیست، که همچنان اوج سریال باقی مانده است، اما داستان ظهور جنایی تامی آنجلو به خوبی روایت شده است، البته اگر کمی کات سین سنگین باشد.

سرگذشت بازی Mafia Definitive Edition (مافیا 1 ریمیک 2020)

اما لازم به یادآوری است که استخوان های Mafia: Definitive Edition تقریبا 20 سال از عمرشان می گذرد. این بازی با فناوری جدید بازسازی شده است، دارای نقاط بازرسی بیشتر است، و به روش‌های مختلفی از جمله جاده‌های وسیع‌تر در شهر، ساده‌سازی و بهینه‌سازی شده است. اما در اعماق وجود، این همان بازی است و به مواد منبع فرقه خود، به ویژه در نحوه ساختار و سرعت ماموریت ها، کاملاً پایبند است.

البته ظاهرش خیلی بهتره بهشت گمشده کمی خالی‌تر از برخی شهرهای مدرن بازی‌های ویدیویی است، اما گاهی اوقات دیدن آن باورنکردنی است – به خصوص در شب که باران می‌بارد. علائم، مد و وسایل نقلیه دقیق دوره، علاوه بر مجموعه ای زیبا از موسیقی های قدیمی در رادیو، به شما این احساس را می دهد که در زمان به عقب رفته اید. حس مکانی که ایجاد می کند عالی است.

و اگر واقعاً می‌خواهید در این تنظیمات گم شوید، می‌توانید آن را به گونه‌ای تنظیم کنید که رانندگی با سرعت مجاز، روشن کردن چراغ‌های قرمز یا برخورد با ماشین‌های دیگر شما را با پلیس درگیر کند. اگر موفق شوند شما را بگیرند تعقیب می کنند و به شما بلیط می دهند. این یک لایه شبیه‌سازی زیبا به شهر اضافه می‌کند، اما اگر ترجیح می‌دهید بدون نگرانی از اینکه قانون شما را آزار می‌دهد، آن را به مکان بعدی شلیک کنید، می‌توانید آن را غیرفعال کنید.

حالت متفاوت بازی Mafia Definitive Edition (مافیا 1 ریمیک 2020)

این، همراه با طیف وسیعی از گزینه‌های دشواری از جمله حالت «کلاسیک» تنبیهی برای هرکسی که بازسازی را خیلی آسان می‌بیند، یک بازی به‌خوبی قابل تنظیم را ایجاد می‌کند. همچنین یک حالت پرسه زدن رایگان وجود دارد که به شما امکان می‌دهد بدون اینکه به یک مأموریت وابسته باشید، شهر را کاوش کنید، مجموعه‌های سرگرم‌کننده به شکل جلد مجلات کاغذی قدیمی، و یک دایره‌المعارف ماشین که در آن می‌توانید وسایل نقلیه باز شده را آزمایش کنید.

چه با مافیا آشنا باشید و چه یک تازه وارد، این یک بازسازی قوی است که ارزش بازی کردن را دارد. فناوری جدید این واقعیت را کاملاً پنهان نمی کند که این یک بازی است که بر اساس پایه های 18 ساله ساخته شده است، اما یک حماسه گانگستری سرگرم کننده، سریع و زیبا با چیدمان های عالی و محیطی غنی است. تیراندازهای بهتری وجود دارد، اما مافیا اکشن خود را با سبکی طراحی می کند.

  • ظرفیت


نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…