اکانت قانونی بازی Rayman Legends (ریمن)

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 13605
با گذشت حدود 8 سال از انتشار اولین نسخه بازی ریمن لجندز،این بازی همچنان طرفدارای خاص خودشو داره،گیم پلی فانتزی بازی و صحنه های زیبا و امکان دونفره شدن بخش داستانی بازی و داشتن بخش های مختلف کواپ بازی مثل…

100/000 تومان 250/000 تومان
  • تحویل سریع
  • پرداخت امن
  • هفت روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت کالا
  • پشتیبانی آنلاین
معرفی محصول

بازی Rayman Legends

بازی Rayman Legends، کلاسیک اما جواب!

با گذشت حدود 8 سال از انتشار اولین نسخه بازی ریمن لجندز،این بازی همچنان طرفدارای خاص خودشو داره،گیم پلی فانتزی بازی و صحنه های زیبا و امکان دونفره شدن بخش داستانی بازی و داشتن بخش های مختلف کواپ بازی مثل فوتبال گل کوچیک همه از ویژگی هایی که باعث شده بازی ریمن لجندز هم چنان لجندری(افسانه ایی) بمونه.

حجم بازی در کنسول های نسل هشتم به حدود 8 گیگ رسید، بازی انقدر بی نقص و بدون عیب طراحی شده که حتی یک اپدیت هم برای اون منتشر نشده!

داستان بازی Rayman Legends

داستان بازی بسیار ساده و بهانه‌ای برای شروع آن است، Rayman مثل همیشه در خوابی عمیق بوده که به شکلی از خواب بیدار شده و متوجه می‌شود باید دنیا را از دست مهاجمان نجات داده و دوستان زندانی شده‌اش را آزاد کند، به همین سادگی!

بازی از همان اصول گیم‌پلی Origins پیروی می‌کند، حرکت در یک مسیر مستقیم، جمع‌آوری آیتم‌های مختلف، مشت و لگد زدن به دشمنان و فرار با بیشترین سرعت ممکن. این ویژگی‌ها را شاید در اکثر عناوین پلتفرمر دیده باشید ولی چیزی که Rayman Legends را از سایر عناوین این سبک متمایز می‌کند، طراحی مراحل باور‌نکردنی آن است.

Rayman Legends شامل چندین دنیای متفاوت است که هر یک از مراحل، در یکی از این دنیاها دنبال می‌شود، دنیایی که در یک کیک دنبال جریان دارد یا دنیایی در اعماق آب‌های تاریک. ماموریت‌های این عنوان علاوه بر طراحی باورنکردنی، دارای تنوع باور‌نکردنی نیز هستند.

مثلا در یکی از مراحل باید با سرعت هر چه بیشتر از دست یک غول فرار کنید، یا در مرحله‌ای دیگر مخفی‌کاری رمز موفقیت شما خواهد بود. به جز این گاهی مراحل در کنار باور نکردنی واژه دیگری نیز به خود اضافه می‌کنند، دیوانه وار! تصور کنید در یک مرحله باید سرعت و مخفی‌کاری را در کنار هم به کار ببرید، به صورتی که هنگام پشت سر گذاشتن مرحله مذکور نفس در سینه‌های شما حبس خواهد شد.

شاید در ابتدا تصورش سخت باشد ولی وقتی این مرحله را به پایان می‌رسانید متوجه می‌شوید که جمله معروف “هیچ چیز غیرممکن نیست”، بی‌ جهت ساخته نشده است!

بازی صرفا تکرار Origins در یک دنیای متفاوت نیست، المان‌های تازه‌ای به آن اضافه شده‌اند که جذابیتش را دو چندان می‌کنند، مهم‌ترین ویژگی جدید، Murphy است. در برخی مراحل Murphy به کمک شما می‌آید تا بتوانید آن مرحله را به اتمام برسانید، این کمک‌ها شامل قلقلک دادن یه غول بی شاخ و دم، ساخت یک پل بر روی رودخانه آتشین یا احضار یک آسانسور هوایی است.

Murphy همان گونه که کارهای مفید انجام می‌دهد، گاهی اوقات نیز اعصاب شما را به هم خواهد ریخت. در مراحلی که با سرعت زیاد دنبال می‌شود، گاهی Murphy دستورات شما را با دقت و سرعت کافی انجام نداده و باعث می‌شود Rayman باد کرده و سپس بترکد!

صحبت از ترکیدن شد، یکی از نکاتی که موجب گردید بخش تک نفره Origins پس از مدتی خسته کننده شود سیستم چک پوینت نامناسب آن بود، در Legends این سیستم بهبود یافته و دیگر لازم نیست یک بخش خاص را به دفعات تکرار کنید.

بازی دارای راه‌های مخفی بسیاری است که اغلب به محل نگهداری افراد زندانی شده ختم می‌شود که با آزاد کردن هر چه بیشتر آن‌ها، مراحل جدید برای شما باز خواهد شد. به علاوه درهای مخفی همچنان وجود دارند که روند بازی در این مراحل به صورت پازل گونه دنبال شده و تنوع خوبی به گیم‌پلی می‌دهند.

قابلیت چند نفره بازی Rayman Legends به صورت آفلاین

احتمالا شما در هنگام انجام برخی عناوین با خود خواهید گفت “چند نفره بیشتر می‌چسبه”، و سعی می‌کنید برای انجام آن با دوستان خود همراه شوید. Rayman Legends از آن دسته عناوینی است که لذت انجامش به صورت چند نفره، بسیار بیشتر از اجرای آن به صورت تک نفره خواهد بود.

مراحل آن چنان هنرمندانه ساخته شده‌اند که مشکل خاصی در انجام بازی به صورت چند نفره در یک صفحه ثابت به وجود نخواهد آمد، البته همراه شدن Murphy ممکن است تاثیر منفی اندکی در تجربه چند نفره بگذارد. شور و هیجانی که در انجام یک بازی با دوستانتان وجود دارد را با فضای طنز آمیز و بسیار شاد آن مخلوط کنید، تا خاطره Legends تا مدت‌ها در ذهن شما باقی بماند.

البته چون Rayman Legends به صورت کلی شگفت‌آور است، شما در اقدام شگفت‌آور دیگری متوجه می‌شوید که قابلیت Co-op فقط به صورت آفلاین وجود دارد و از بخش Co-op آنلاین محروم هستید. احتمالا در هنگام ساخت بخش چند نفره، اختلالات مغزی Rayman و دوستانش، به سازنده‌های بازی نیز سرایت کرده است!

نقاط قوت:

  • گرافیک فوق العاده نسبت به حجم بازی
  • گیم پلی جذاب و سرگرم کننده
  • مراحل بازی به طرز فوق العاده ایی طراحی شده
  • موزیکه فانتزی متناسب با بازی
  • داشتن بخش های غیر داستانی چند نفره جذاب
  • امکان چند نفره بازی کردن بازی

خلاصه کلام

اگه دنبال یک بازی با رده سنی مناسب و داستان زیبا و قابلیت چند نفره بازی کردن میگردید که خلاقیت بازیکن و افزایش بده و خشونتی داخلش نباشه بازی ریمن بهترین انتخاب شماست.

  • ظرفیت


نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.