اکانت قانونی بازی Returnal (بازگشت)

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 12665
بازی Returnal (بازگشتی) یک بازی ویدئویی شوتر سوم شخص است که دارای عناصر Roguelike است. در یک صحنه علمی تخیلی آینده نگرانه ، بازیکن شخصیت Selene ، خلبان فضایی ، مجهز به لباس مخصوص و مسلح به سلاح های پیشرفته…

250/000 تومان 600/000 تومان
  • تحویل سریع
  • پرداخت امن
  • هفت روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت کالا
  • پشتیبانی آنلاین
معرفی محصول

بازی Returnal

بازی Returnal (بازگشتی) یک بازی ویدئویی شوتر سوم شخص است که دارای عناصر Roguelike است. در یک صحنه علمی تخیلی آینده نگرانه ، بازیکن شخصیت Selene ، خلبان فضایی ، مجهز به لباس مخصوص و مسلح به سلاح های پیشرفته را کنترل می کند ، که در سیاره بیگانه آتروپوس گیر کرده است و در یک حلقه زمانی گیر می کند. پس از هر مرگ ، سلین دوباره زنده می شود ، به دنبال الگویی از عبور از محیط های خارجی و مبارزه با موجودات فرازمینی با چشم اندازهای رو به رشد در دنیای همیشه در حال تغییر می‌کند.

بازی از گرافیک بسیار چشمگیری برخوردار است و همچنین یک انحصاری برای کنسول PlayStation 5 است. این بازی با استفاده از کنترلر DualSense و Tempest Engine پلی استیشن 5 از تکنولوژی Haptic Feedback و صدای سه بعدی پشتیبانی می کند و تجربه جدید را به بازیکن ارائه می دهد.

با افزایش قدرت پردازش و SSD قدرت مند پلی استیشن 5 ، بازی دارای کاهش زمان بارگذاری و طیف گسترده ای از دشمنان ، جلوه های تصویری و اشیا قابل استفاده در گیمپلی است. این بازی میتواند تجربه ای شبیه به سری Dead Space را به ارمغان بیاورد و میتواند انتخواب خوبی برای طرفداران این سری باشد.

بازی Returnal

این موضوع به این معناست که Returnal ساختار مشابه بازی‌های روگ‌لایک را دنبال می‌کند، البته با چند تفاوت. سلین می‌تواند قدرت‌های جدیدی به دست بیاورد و مسیرهایی را باز کند که برای همیشه آزاد باقی می‌مانند، قدرت‌هایی مثل حمله با سلاح سرد، یک سلاح هوک و تغییراتی در جغرافیای دنیای بازی مثل یک پل یا دوری که در دفعات بعدی هم باز باقی می‌مانند.

اما در عین حال آپگریدهای دیگر را تنها در هر بار بازی کردن می‌توان آزاد کرد و بعد از مردن شما دیگر ناپدید می‌شوند، امکاناتی مثل سلاح‌های مختلف، بیشترین حد نوار سلامتی یا قدرت حمله کردن بیشتر. برای همین می‌توان انتظار آن را داشت که گیمرها می‌توانند به مرور مناطق و قدرت‌های جدیدی را آزاد کنند اما در عین حال انتظار آن را هم داشته باشند که در هر ران (Run) اتفاقات تازه‌ای کشف کنند.

  • ظرفیت


نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.